Въпрос относно "Ews" спешно!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Въпрос относно "Ews" спешно!!
Здравейте колеги, цяла вечер четох относно прословутия ews, но така и не намерих необходимиятза мен отговор.
Колата е 98г с двигател m43 с комп. 0 261 203 447, въоросния двигател ще се подмени с m42 с комп. 0 261 200 990 от кола донор, която обаче не е имала ews. Интересува ме какво ще е необходимо да се направи, за да запаля новия двигател?
Малко ми е спешно колеги, до края на днешния ден m42-ката ще е в новото купе.
Благодаря на отзовалите се!!
Колата е 98г с двигател m43 с комп. 0 261 203 447, въоросния двигател ще се подмени с m42 с комп. 0 261 200 990 от кола донор, която обаче не е имала ews. Интересува ме какво ще е необходимо да се направи, за да запаля новия двигател?
Малко ми е спешно колеги, до края на днешния ден m42-ката ще е в новото купе.
Благодаря на отзовалите се!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Направи мост между двата дебели кабела, като махнеш ЕВС-а, те са за стартера.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Колега да разбирам, че тези кабели се намират на буксата на ews-a и просто трябва да направя мост между тях и толкова?
Предполагам проводника за замостването трябва да е със същата дебелина?
Предполагам проводника за замостването трябва да е със същата дебелина?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Да.
Ако държиш на стария ЕВС, може да го оставиш, ще прекъсва само стартера, но си е проблемна част.
Ако държиш на стария ЕВС, може да го оставиш, ще прекъсва само стартера, но си е проблемна част.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Колега, ews-a изглежда не прекъсва стартера, защото отдеве го пробвах без да бъркам по него и върти, има ток на свещите, но не пали.
Не съм сигурен за подредбата на бобините обаче към лулите, ако някой може да каже нещо ще е добре.
Не съм сигурен за подредбата на бобините обаче към лулите, ако някой може да каже нещо ще е добре.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
bong_666 написа:Колега, ews-a изглежда не прекъсва стартера, защото отдеве го пробвах без да бъркам по него и върти, има ток на свещите, но не пали.
.....
Докато си с оригиналния ключ+чипа е така, ако решиш да го сменяш ще пали само на бутане.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Значи независимо от това че върти и има ток, процедурата с двата кабела трябва да се направи така ли?
П.с. Извинявай че те карам така да ми обясняваш, но имам голямо желание да разбера нещата как трябва да се случат и да си го направя аз
П.с. Извинявай че те карам така да ми обясняваш, но имам голямо желание да разбера нещата как трябва да се случат и да си го направя аз
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Махни евс модула под жабката и вържи двато по-дебели кабела от буксата му заедно
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
ЕВС-а има две задачи; да прекъсва стартера и да подава сигнал на ЕКУ-то, след който да запали.
Тъй като новото ЕКУ е без ЕВС, остава само стартера, но за да работи (не работи) трябва да си ползваш ключа с чипа-оригиналния (на бутане ще пали и върви). Ако искаш да не се занимаваш, правиш мост на ЕВС-а и изхвърляш останалите неща.
ПП: Случвало ми се е с друг чип стартера да завърти, но мотора не пали, а без чип не върти.
Тъй като новото ЕКУ е без ЕВС, остава само стартера, но за да работи (не работи) трябва да си ползваш ключа с чипа-оригиналния (на бутане ще пали и върви). Ако искаш да не се занимаваш, правиш мост на ЕВС-а и изхвърляш останалите неща.
ПП: Случвало ми се е с друг чип стартера да завърти, но мотора не пали, а без чип не върти.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Такаа колеги, днес успях да събера мотора и нещата покрай него, но увии няма палене.
Значи с ews-a двата дебели кабела за замостени, чипа си е останал в моя ключ, стартера си върти, помпата пуска гориво когато върти след филтъра, но няма признаци да запали.
Интересува ме някой знае ли подредбата на бобините спрямо буксите и свещите? (колата е с 4 отделни бобини)
Значи с ews-a двата дебели кабела за замостени, чипа си е останал в моя ключ, стартера си върти, помпата пуска гориво когато върти след филтъра, но няма признаци да запали.
Интересува ме някой знае ли подредбата на бобините спрямо буксите и свещите? (колата е с 4 отделни бобини)
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
При замяната на м43-ката с м42 прехвърлих и оборудването от моя мотор (хидравлика, шайба колянов вал, компресор на климатика, алтернатора) защото бяха с пистови ремъци и доста по читави от на м42-ката.
Шайбите на вала ги съпоставих, като зъбците за четеца са еднакви, не мисля че и от там идва проблема
Шайбите на вала ги съпоставих, като зъбците за четеца са еднакви, не мисля че и от там идва проблема
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Колеги.....не пали двигателя, дайте някое мнение и съвет.
На стартер си върти, ток има, гориво от помпата има но самата инжекция не пуска гориво в цилиндрите.
Пробвах с принудително наливане на гориво през цилиндрите и резултата е работещ двигател, но за кратко.
На стартер си върти, ток има, гориво от помпата има но самата инжекция не пуска гориво в цилиндрите.
Пробвах с принудително наливане на гориво през цилиндрите и резултата е работещ двигател, но за кратко.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Темата може да се изтрие
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
Редно е да кажеш как е решен проблема. Теми в техническите форуми не се трият, ако не са нарушени правилата.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос относно "Ews" спешно!!
В крайна сметка след безброй проверки на букси, маси и т.н. се оказа, че главния компютър не е имал добра маса, отвих му едно болтче, закачих на него проводник и го пуснах до купето и уви...заработи двигателя.
С това мое решение на проблема достигнах до извода, че проблема не е бил в ews-a.
Относно самият ews и тъй наречената процедура bypass с двата дебели кабела на буксата, мога да кажа че е работеща.
С това мое решение на проблема достигнах до извода, че проблема не е бил в ews-a.
Относно самият ews и тъй наречената процедура bypass с двата дебели кабела на буксата, мога да кажа че е работеща.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани