М44б19 Проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
М44б19 Проблем
Здравейте колеги нужна ми е вашата помощ.Надявам се някой да го е имал този проблем и да ми помогне ще съм много благодарен .
Така проблема ми е следния на ниски обороти колата клати харчи много и няма сила да върви за 140-те си коне.
По колата вече са сменени повечето неща от който може да е проблема: ICV Или така наречено стъпково моторче TPS-датчик дроселова клапа , кабели, свещи, бобина нов регулатор за налягането нов клапан за подкартерните газове друга диса клапа от работеща м44б19, пробван друг МАФ но няма никаква разлика спрямо моя, нов датчик разпределителен вал нова ламбдасонда нов горивен филтър, нов датчик за температурата на охладителната течност.....Направени са тестове на бензиновата помпа прави 6 бара налягане но в рейла има само 2.5 бара при 3 бара който трябва да са така четох из форума.Дюзи проверени в Дунев мотор спорт перфектни.МОЛЯ ЗА ВАШЕТО СЪДЕЙСТИВЕ БЛАГОДАРЯ!!!
Така проблема ми е следния на ниски обороти колата клати харчи много и няма сила да върви за 140-те си коне.
По колата вече са сменени повечето неща от който може да е проблема: ICV Или така наречено стъпково моторче TPS-датчик дроселова клапа , кабели, свещи, бобина нов регулатор за налягането нов клапан за подкартерните газове друга диса клапа от работеща м44б19, пробван друг МАФ но няма никаква разлика спрямо моя, нов датчик разпределителен вал нова ламбдасонда нов горивен филтър, нов датчик за температурата на охладителната течност.....Направени са тестове на бензиновата помпа прави 6 бара налягане но в рейла има само 2.5 бара при 3 бара който трябва да са така четох из форума.Дюзи проверени в Дунев мотор спорт перфектни.МОЛЯ ЗА ВАШЕТО СЪДЕЙСТИВЕ БЛАГОДАРЯ!!!
- Александър89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: М44б19 Проблем
На диагностика нищо ли не излиза?
- sobiss
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: М44б19 Проблем
Веригата как е? Центровката проверена ли е?
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
На диагностика няма никаква грешка, забравих да кажа че са подменени и повдигачите с нови защото се съмнявахме в тях но за веригата не съм сигурен в какво състояние е. А майстора който я прави ми каза че е зацепена правилно...
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: М44б19 Проблем
- Александър89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: М44б19 Проблем
Може наистина да смуче въздух от някъде
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
Пръскано е навсякъде няма никакъв признък от спукано, даже смених и гофрето след мафа към дросела и пак нищо... Чудя се вече мотора да сменям или да я връщам на вторични
- Missing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: М44б19 Проблем
Hellrot написа:Защо ли си мисля че е някой вакум... провери всички вакуми както и това клапанче... на мен лично то ми създаде доста главоболия
Колега може ли да споделиш какви ядове си брал с него, че много обмислям смяната му ?
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
Клапан на картерните газове - номер 11 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
причини : задръстен от маслени наслоявания или блокирала мембрана , възможно е маслото да избие от най слабите уплатнения , омасляване на аспуха
причини : задръстен от маслени наслоявания или блокирала мембрана , възможно е маслото да избие от най слабите уплатнения , омасляване на аспуха
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
Никой ли няма такъв проблем с неговата IS-ка странно....Поне знаете ли някой майстор където си разбира че да може да съживи колицата да си работи нормално.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: М44б19 Проблем
Ако налягането в "рейла" наистина е само 2,5 бара,то трябва да се смени регулатора,показан на схемата! Би трябвало да не пада под 3 бара,като при високите обороти да се увеличава!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
Колеги зацепването на колата трябва ли да е със специален тоол или може да се зацепи на белези.
- Milenski98
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.08.2017
- Пол: Мъж
Re: М44б19 Проблем
Колега оправи ли клатенето ,и аз го имам
Но мисля че е от тампоните на мотора
Защото като го разклатя с ръка и половин
Час се люшка.
Но мисля че е от тампоните на мотора
Защото като го разклатя с ръка и половин
Час се люшка.
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: М44б19 Проблем
Да проблема се оправи с презацепване на мотора.Всмукателния вал беше + 1.5 градус в предварение, но има и друг проблем в Ис-ките генерацията трябва да ти е изрядна да няма грам дупчица иначе създава голямо главоболие на ЕКу-то.Сега е топ и върви супер
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани