Смяна на М40В18 със М42в18

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 19 Май 2017, 15:06

Как е най лесно да се свали двигателя, заедно със скоростите или без тях. И някакви "чалъми" да подскажете за цялата операция.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 514
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от valeto » 20 Май 2017, 6:07

Според мен по-лесно е да се свали със скоростите,поне аз така направих когато реших да направя основен ремонт на старата ми колица. За целта трябва да свалиш обаче маски,брони и т.н. за да има място да излезе двигателя напред. Чалъми не знам да има,като разкачиш всичко което пречи двигателя да излезе напред-няма проблем.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 20.04.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Подводница

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от Александър89 » 22 Май 2017, 6:39

Най добре със скоростите, че иначе си е зор с едни болтове с еврейски звезди, на кофти места са просто и макара ако намериш най добре или двама по корави да теглят :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от Hellrot » 23 Май 2017, 11:57

valeto написа:Според мен по-лесно е да се свали със скоростите,поне аз така направих когато реших да направя основен ремонт на старата ми колица. За целта трябва да свалиш обаче маски,брони и т.н. за да има място да излезе двигателя напред. Чалъми не знам да има,като разкачиш всичко което пречи двигателя да излезе напред-няма проблем.

А ако имаш телфер изобщо не е нужно да сваляш маски брони и т.н.... аз извадих м42 и сложих на негово място м52 +скорости и даже предния капак не свалях
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 25 Май 2017, 8:34

Така,малко развитие по темата. И двата мотора са навън,без да свалям ск.кутия. Сега въпроса ми е. Какво освен стартера,алтернатора и хидр.помпа мога да ползвам от М40. Дюзите на М40 ги дават 115 см3, на М42 150, бензиновата помпа предполагам ще си върши работата.
Ск.кутия и дифа ще издържат ли на "мощта" на ИС-ката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от ///Mechov » 26 Май 2017, 5:51

Всичко без дюзи и инсталация. Ако М42то от първите , даже можеш да ползваш и компресора на климата със стойката от М40то. Скорости и диф са абсолютно еднакви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 20.04.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Подводница

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от Александър89 » 26 Май 2017, 9:43

Инсталация, колегата има на предвид че не може и дебитомер, комп стъпков мотор и датчици, Ланда сондата също, м42 е с 4 бобини а м40 с делко, скоростите незнам пасват ли си иначе да попитам? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 26 Май 2017, 10:44

Инсталацията я взех цялата заедно със останалите части, бибината,степ.моторчето,компа. Общо взето само стартер,алтернатор и хидр.помпа не взех,затова попитах да знам дали да ги взимам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от ///Mechov » 26 Май 2017, 15:52

Дебитомерите са еднакви ако М40то е 1.8 , температурните датчици също , ламбдата също става , скоростите от 1.6 до 2.0 вкл. са еднакви . Моторната инсталация не може да ползва от М40.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 29 Май 2017, 15:53

Сега ново ДВАЙСЕ
Инсталацията на м42 има две отрязани букси, едната 2 пина другата 3 пина. Някой има ли схемата на моторната инсталация на М40В18 и коя букса за къде е .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 20.04.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Подводница

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от Александър89 » 30 Май 2017, 6:27

Това дано ти свърши работа!
http://shemhelper.ru/elektroshema-e36-m40-bmv.html

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 01 Юни 2017, 16:15

Такаааааа,малко помощ. Имам две букси за детонационните датчици със еднакви на цвят кабели. Имат само по една цветна шлаухка СИНЯ и БЯЛА
Коя е за датчик 1-2 цилиндър (късия) и коя е за 3-4 цилиндър (дългия)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от ///Mechov » 01 Юни 2017, 20:26

Дългия е на 1ви и 2ри , късия на 3ти и 4ти

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 touring M57D25

Re: Смяна на М40В18 със М42в18

Мнение от dakataE36 » 02 Юни 2017, 8:12

Добре, значи ще ги разменя. Но кой в коя букса влиза. Едната е със бяла шлаухка другата е със синя,

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook