Смяна на М40В18 със М42в18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на М40В18 със М42в18
Как е най лесно да се свали двигателя, заедно със скоростите или без тях. И някакви "чалъми" да подскажете за цялата операция.
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Според мен по-лесно е да се свали със скоростите,поне аз така направих когато реших да направя основен ремонт на старата ми колица. За целта трябва да свалиш обаче маски,брони и т.н. за да има място да излезе двигателя напред. Чалъми не знам да има,като разкачиш всичко което пречи двигателя да излезе напред-няма проблем.
- Александър89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Най добре със скоростите, че иначе си е зор с едни болтове с еврейски звезди, на кофти места са просто и макара ако намериш най добре или двама по корави да теглят
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
valeto написа:Според мен по-лесно е да се свали със скоростите,поне аз така направих когато реших да направя основен ремонт на старата ми колица. За целта трябва да свалиш обаче маски,брони и т.н. за да има място да излезе двигателя напред. Чалъми не знам да има,като разкачиш всичко което пречи двигателя да излезе напред-няма проблем.
А ако имаш телфер изобщо не е нужно да сваляш маски брони и т.н.... аз извадих м42 и сложих на негово място м52 +скорости и даже предния капак не свалях
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Така,малко развитие по темата. И двата мотора са навън,без да свалям ск.кутия. Сега въпроса ми е. Какво освен стартера,алтернатора и хидр.помпа мога да ползвам от М40. Дюзите на М40 ги дават 115 см3, на М42 150, бензиновата помпа предполагам ще си върши работата.
Ск.кутия и дифа ще издържат ли на "мощта" на ИС-ката
Ск.кутия и дифа ще издържат ли на "мощта" на ИС-ката
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Всичко без дюзи и инсталация. Ако М42то от първите , даже можеш да ползваш и компресора на климата със стойката от М40то. Скорости и диф са абсолютно еднакви.
- Александър89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Инсталация, колегата има на предвид че не може и дебитомер, комп стъпков мотор и датчици, Ланда сондата също, м42 е с 4 бобини а м40 с делко, скоростите незнам пасват ли си иначе да попитам?
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Инсталацията я взех цялата заедно със останалите части, бибината,степ.моторчето,компа. Общо взето само стартер,алтернатор и хидр.помпа не взех,затова попитах да знам дали да ги взимам.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Дебитомерите са еднакви ако М40то е 1.8 , температурните датчици също , ламбдата също става , скоростите от 1.6 до 2.0 вкл. са еднакви . Моторната инсталация не може да ползва от М40.
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Сега ново ДВАЙСЕ
Инсталацията на м42 има две отрязани букси, едната 2 пина другата 3 пина. Някой има ли схемата на моторната инсталация на М40В18 и коя букса за къде е .
Инсталацията на м42 има две отрязани букси, едната 2 пина другата 3 пина. Някой има ли схемата на моторната инсталация на М40В18 и коя букса за къде е .
- Александър89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Това дано ти свърши работа!
http://shemhelper.ru/elektroshema-e36-m40-bmv.html
http://shemhelper.ru/elektroshema-e36-m40-bmv.html
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Такаааааа,малко помощ. Имам две букси за детонационните датчици със еднакви на цвят кабели. Имат само по една цветна шлаухка СИНЯ и БЯЛА
Коя е за датчик 1-2 цилиндър (късия) и коя е за 3-4 цилиндър (дългия)
Коя е за датчик 1-2 цилиндър (късия) и коя е за 3-4 цилиндър (дългия)
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Дългия е на 1ви и 2ри , късия на 3ти и 4ти
Re: Смяна на М40В18 със М42в18
Добре, значи ще ги разменя. Но кой в коя букса влиза. Едната е със бяла шлаухка другата е със синя,
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани