отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
отново с е36 :)
Колеги, след като продадох е36-та, през годните преминах през х3, е60 и е92 и сега отново се завърнах към най-истинската кола която съм имал. Търсих е36 с м44 и без ръжди и след доста огледи и нерви открих правилната кола. В долните редове ще споделя какво съм правил по-нея и ще очаквам вашите съвети и мнения как да се развива колата. Като начало ето я и нея е36 318ис М44 96г:
На първо гледане, впечатление ми направиха следните забележки, виеща хидравлична помпа, износен гребен на рейката и чукане в мотора, опредлено тракаше ДИСА-та, но и още нещо, ето едно видео:
https://goo.gl/photos/kmsHprtM9uwzTGVB7
Поръчах ДИСА и хидравлична помпа, както и казанче на хидравликата и нова рейка. Докато чаках да пристигнат се заех с по-малките забележки. CD-то не работеше и имаше изгорели пиксели, харесах си ето тази снимка в нета на един Clarion:
ето как беше преди и след като монтирах clarion-а:
Сдобих се с захващането откъм купето на бравата от Англичанка разбира се и ми направи впечатление че както на старата ми ис-ка кората под чистачките се рони и влиза вода, след което се снабдих с нова кора /мерси Роби /.
Следващото нещо което исках да сменя бяха сениците:
Крайния резултат:
На първо гледане, впечатление ми направиха следните забележки, виеща хидравлична помпа, износен гребен на рейката и чукане в мотора, опредлено тракаше ДИСА-та, но и още нещо, ето едно видео:
https://goo.gl/photos/kmsHprtM9uwzTGVB7
Поръчах ДИСА и хидравлична помпа, както и казанче на хидравликата и нова рейка. Докато чаках да пристигнат се заех с по-малките забележки. CD-то не работеше и имаше изгорели пиксели, харесах си ето тази снимка в нета на един Clarion:
ето как беше преди и след като монтирах clarion-а:
Сдобих се с захващането откъм купето на бравата от Англичанка разбира се и ми направи впечатление че както на старата ми ис-ка кората под чистачките се рони и влиза вода, след което се снабдих с нова кора /мерси Роби /.
Следващото нещо което исках да сменя бяха сениците:
Крайния резултат:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 :)
С този плеър, дигиталното управление и уредите ми се струва, че си плаче за голям борд
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: отново с е36 :)
Ще има ще има и голям борд
Колегата не е споделил по-интересните неща още
Колегата не е споделил по-интересните неща още
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Колега ето го големия борд, заедно с оригиналния парктроник, за съжаление още не съм ходил да ми ги монтират:
следващто нещо бяха дръжките към тавана, бяха зле боядисани и на 2 от тях не бяха закачени пружинките на механизмите или се бяха откачили с времето. Поръчах нови, но се оказа че са за седан и ги върнах, след като потърсих няколко седмици 2-ра ръка черни, се оказа че всички ги продават комплект с черен таван, но се оказа че и черен таван няма никъде, това може би беше и първият ми сблъсъм с дефицита за части за е36, последните ми спомени бяха от бума на вноса на е36 от Англия, когато се намираше всичко, но явно вече не е така. Реших и си ги изтърках и боядисах наново:
Следващото нещо го установих след първият дъжд, пръскалките не работеха и чистачките мажеха. Взех нова помпичка, клапанчета и нови дюзи, заедно с един комплект чистачки. Самата кора от годините беше станала много мръсна и получи една бърза баня. Оказа се обаче, че дюзите който бях взел пръскат над колата, при най-долно полежение, поръчах 2-ри комплект този път от Вари2000 и нещата си дойдоха на мястото:
Следващият належащ проблем с който трябваше да се заема беше, че колата не можеше да се движи с повече от 70, вибрираше много като си мислех че имаше баланс за смяна на някой от джантите, след като ги свалих и си ги минах на баланс се оказа че положението е същото. Гледах да не са криви джантите, но не беше и от това. Засега проблема си остана нерешен.
Заех се с обслужването на колата и се оказа, че не мога да запиша на колко км-ра е сменено маслото поради следния ефект, с такъв проблем не се бях сблъсквал на старата е36-ца и след справка е google се оказа че трябва да се презапои дисплея.
Лично аз не харесвам боядисаните в червено стрелки, особено когато е и неравномерно и ги изчистих, след което сглобих всичко и видях на колко км-ра е колата за първи път.
Следващата изненада беше когато дисплеят на климатроника започна да гасне, това вече го бях играл със старата е36-ца и последва разглобяването и смяната на неелектролитния кондензатор /леле колко прах имаше вътре/:
След 2-рият дъжд установих, че фаровете правят конденз и се сблъсках и със следният проблем / който си мислех по това време, че е от ксенона на фаровете/:
https://goo.gl/photos/sgKtHvirux96PHjn7
Реших генерално нещата и разкарах inPro-то и си взех нови обикновени фарове с лупи и диоди за габаритите, но за мое голямо разочарование ефекта с дискотеката на климатроника си остана:
По това време започнаха да пристигат и някой от частите който бях поръчал:
Единият от плафоните на задният номер се оказа че не свети, свалих ги изчистих ги от старата полуразпадната изолация и купих няколко диода и нова изолация.
С идването на по-топлото време реших да затъмня колата, затъмних и челният прозорец. Фолиото което използвахме беше Lumar. Ето как се получи:
следващто нещо бяха дръжките към тавана, бяха зле боядисани и на 2 от тях не бяха закачени пружинките на механизмите или се бяха откачили с времето. Поръчах нови, но се оказа че са за седан и ги върнах, след като потърсих няколко седмици 2-ра ръка черни, се оказа че всички ги продават комплект с черен таван, но се оказа че и черен таван няма никъде, това може би беше и първият ми сблъсъм с дефицита за части за е36, последните ми спомени бяха от бума на вноса на е36 от Англия, когато се намираше всичко, но явно вече не е така. Реших и си ги изтърках и боядисах наново:
Следващото нещо го установих след първият дъжд, пръскалките не работеха и чистачките мажеха. Взех нова помпичка, клапанчета и нови дюзи, заедно с един комплект чистачки. Самата кора от годините беше станала много мръсна и получи една бърза баня. Оказа се обаче, че дюзите който бях взел пръскат над колата, при най-долно полежение, поръчах 2-ри комплект този път от Вари2000 и нещата си дойдоха на мястото:
Следващият належащ проблем с който трябваше да се заема беше, че колата не можеше да се движи с повече от 70, вибрираше много като си мислех че имаше баланс за смяна на някой от джантите, след като ги свалих и си ги минах на баланс се оказа че положението е същото. Гледах да не са криви джантите, но не беше и от това. Засега проблема си остана нерешен.
Заех се с обслужването на колата и се оказа, че не мога да запиша на колко км-ра е сменено маслото поради следния ефект, с такъв проблем не се бях сблъсквал на старата е36-ца и след справка е google се оказа че трябва да се презапои дисплея.
Лично аз не харесвам боядисаните в червено стрелки, особено когато е и неравномерно и ги изчистих, след което сглобих всичко и видях на колко км-ра е колата за първи път.
Следващата изненада беше когато дисплеят на климатроника започна да гасне, това вече го бях играл със старата е36-ца и последва разглобяването и смяната на неелектролитния кондензатор /леле колко прах имаше вътре/:
След 2-рият дъжд установих, че фаровете правят конденз и се сблъсках и със следният проблем / който си мислех по това време, че е от ксенона на фаровете/:
https://goo.gl/photos/sgKtHvirux96PHjn7
Реших генерално нещата и разкарах inPro-то и си взех нови обикновени фарове с лупи и диоди за габаритите, но за мое голямо разочарование ефекта с дискотеката на климатроника си остана:
По това време започнаха да пристигат и някой от частите който бях поръчал:
Единият от плафоните на задният номер се оказа че не свети, свалих ги изчистих ги от старата полуразпадната изолация и купих няколко диода и нова изолация.
С идването на по-топлото време реших да затъмня колата, затъмних и челният прозорец. Фолиото което използвахме беше Lumar. Ето как се получи:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: отново с е36 :)
С ринговете от компакт 323,таблото изглежда страхотно!
С много любов към децата!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 :)
Колега с какво боядиса дръжките на тавана :-)
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
shlosera написа:Колега с какво боядиса дръжките на тавана :-)
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Утре като оидва в сервиза ще ти го снимам, колега.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 :)
Супер! От доста време им се чудя на дръжките, че моите са се позахабили.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
Честито!
3 въпроса (за сега )
Лесна ли е смяната на пластмасата под чистачките? (имам я от няколко месеца и все не мога да се наканя)
Колко % фолио сложи... изглежа супер.
От каква кола е парктроника?
3 въпроса (за сега )
Лесна ли е смяната на пластмасата под чистачките? (имам я от няколко месеца и все не мога да се наканя)
Колко % фолио сложи... изглежа супер.
От каква кола е парктроника?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
да лесно се сменя, проблема е единствено в самия край на кората. Първата която взех влизаше чудесно, обаче беше пукната. Втората която дойде беше здрава но се наложи да срежа ушичките в края за да може да влезне, иначе голямо напъване пада:
просто ако не влиза в края откъм стъклото, вместо да се напъва и най-вероятно да се счупи в края, просто имай напредвид че може да се среже малко по-малко от полвин сантиметър и да заспи, прсото изработката не винаги е перфектна.
за процентите ще питам, момчето което ми я прави, че налагахме различни фолиа докато не ми хареса как изглежда и не гледах процентите, принципно не съм фен на супер затъмненените коли, е60-то го бях затамнил също с някакъв среден варянт. Ще ти пиша на л.с като разбера.
Парктроника който купих е оригиналния за е36, който се слага. В момента има един китайски който ще разкарам като ми монтират оригиналния.
просто ако не влиза в края откъм стъклото, вместо да се напъва и най-вероятно да се счупи в края, просто имай напредвид че може да се среже малко по-малко от полвин сантиметър и да заспи, прсото изработката не винаги е перфектна.
за процентите ще питам, момчето което ми я прави, че налагахме различни фолиа докато не ми хареса как изглежда и не гледах процентите, принципно не съм фен на супер затъмненените коли, е60-то го бях затамнил също с някакъв среден варянт. Ще ти пиша на л.с като разбера.
Парктроника който купих е оригиналния за е36, който се слага. В момента има един китайски който ще разкарам като ми монтират оригиналния.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: отново с е36 :)
Чудесен екземпляр колега! Със здраве да си я караш!
Само едно се чудя, защо М44, а не например M52B28 например?
Само едно се чудя, защо М44, а не например M52B28 например?
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
исках нещо икономично, е92-то беше 272к.с харчеше здраво а аз вече съм на възраст и не ми се кара бързо, повечето време си карам 70-80км/ч на магистрала много рядко повече от 130.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: отново с е36 :)
Поздравления колега! Пожелавам ти да я караш със здраве, само масло и гуми да сменяш.
Много хубава Е36!
Много хубава Е36!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: отново с е36 :)
Честито!Само масло и гуми да сменяш!
И на мен ми се върти идеята да си мина пак на е36 от доста време,но нещо не мога да се реша
И на мен ми се върти идеята да си мина пак на е36 от доста време,но нещо не мога да се реша
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани