отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Направо нови дунапренчета колега , то и тези остатъци са били някога ... крушката за пепелника вече колко пари я направиха ?
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
хаха... този кабел за масата така ли изглежда оригинално, моя няма грам останала изолация по него.
Мерси. Мислех, че само от 7ца(Е38) ги слагат тези парктроници.
Вечер как е с 50% отпред? Само ме плашат, че е ужасно...
п.с.
Бързо действаш, аз за толкова време не мога да реша какво да си купя дори
Nukem написа:...
Мерси. Мислех, че само от 7ца(Е38) ги слагат тези парктроници.
Nukem написа:35% отзад и 50% отпред е фолиото.
Вечер как е с 50% отпред? Само ме плашат, че е ужасно...
п.с.
Бързо действаш, аз за толкова време не мога да реша какво да си купя дори
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Deyan Velev написа:Направо нови дунапренчета колега , то и тези остатъци са били някога ... крушката за пепелника вече колко пари я направиха ?
27лв
steeN написа:хаха... този кабел за масата така ли изглежда оригинално, моя няма грам останала изолация по него.Nukem написа:...
Мерси. Мислех, че само от 7ца(Е38) ги слагат тези парктроници.Nukem написа:35% отзад и 50% отпред е фолиото.
Вечер как е с 50% отпред? Само ме плашат, че е ужасно...
п.с.
Бързо действаш, аз за толкова време не мога да реша какво да си купя дори
супер си е вечер, аз даже забравям че съм с фолио а пък и челния ми е затъмнен. Тоя кабел на капака, се чудя каква роля върщи, защо му е там маса на капака не знам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: отново с е36 :)
Здравей колега... лайсната на вратата по спомен трябва да е залепена за кората. Моята жабка я направих с спринцовка както беше обяснено в една тема в форума и стана много добре, пада си плавно и е доста стегната. Исках да те попитам доволен ли си от clariona как е качеството на звука, изводи за усилвател има ли, от къде го взе. Аз също се замислям да взема такова
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Hellrot написа:Здравей колега... лайсната на вратата по спомен трябва да е залепена за кората. Моята жабка я направих с спринцовка както беше обяснено в една тема в форума и стана много добре, пада си плавно и е доста стегната. Исках да те попитам доволен ли си от clariona как е качеството на звука, изводи за усилвател има ли, от къде го взе. Аз също се замислям да взема такова
Значи трябва да купувам други кори, мерси коелга. Клариона да ти кажа, отзад имам една избита колона и корите съм ги свалил и нямам и тези колонки и не мога да кажа за качеството на звука, като сложа harman kardona ще мога да споделя. взех ги от този сайт:
https://edigital.bg/
за усиловател трбяв да видя снимал ли съм го отзад не ми направи впечатление като го слагах.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: отново с е36 :)
Ако са ти хубави корите не ги сменяй залепи лайсната и черен полиоретан и изчакай 24часа... става БЕТОН!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Следващият голям проблем, беше съединителят. От бокса имам шипове на големия пръст и като натискам съединителя и направо, ме боли не е истина, а този си искаше доста усилие за натискането. Купих нов комплект съединител, "за оригинално вграждане" му казва моя майстор на старата ис-ка бях взел за 160лв комплект, обаче получих ефекта че трудно влиза 1-ва, на тази не рискувах и дадох 375лв. Взех и долна и горна помпа на съединителя, така и така сменям съединител и после се оказа, че трябва да взема и висящ лагер че беше свършил, какво и датчика за задна скорост. Купих и всички втулки и ябълки по скоростния лост. Както и тампони за кутията.
И като разглобихме всичко, да си призная малко са "шокиргах"
Разбрах защо трудно се е натискал съединителя. Феродовия диск беше сложен наобратно и пружините му се се удряли във болтовете на маховика и ги бяха лъснали и всичко беше в стружки, от там и самите болтове се бяха поразвили и течеше масло от тях, а самата вилка се беше посчупила от едната страна и си беше и нрпавила място в алуминия на кутията. Е такова нещо прознавам си не бях виждал.
Течеше и масло от датчика за задна, следващата изненада беше че и висящия лагер беше сложен на обратно и явно го бяха напъвали нагоре с нещо заедно с кардана и скоростния лост отдолу механизма е опирал в кардана и се вижда ясно как го е надрал, то и се усещаше в лоста като карах. Общо 3 проблема:
1-во сложен наобратно феродов диск.
2-сложен наобратно висящ лагер на кардана.
3-опирането на лостовия механизъм в кардана и достато течове на масло.
След това се сглоби всичко с новия съединител, новия висящ лагер и новите тампони на кутията и датчика за задна. Направи ми впечатление че маховика не е 6.3кг а 8кг поне на първо гледане, утре ще се сдобия мисля с 6.3 / ogata /.
Сега всичко е супер, с горната помпа беше малко зор докато я свалим, че е на неудобно място. Сега съединителя е мек а лоста няма никакъв луфт и не вибрира. Удоволствие от шофиранрто
И като разглобихме всичко, да си призная малко са "шокиргах"
Разбрах защо трудно се е натискал съединителя. Феродовия диск беше сложен наобратно и пружините му се се удряли във болтовете на маховика и ги бяха лъснали и всичко беше в стружки, от там и самите болтове се бяха поразвили и течеше масло от тях, а самата вилка се беше посчупила от едната страна и си беше и нрпавила място в алуминия на кутията. Е такова нещо прознавам си не бях виждал.
Течеше и масло от датчика за задна, следващата изненада беше че и висящия лагер беше сложен на обратно и явно го бяха напъвали нагоре с нещо заедно с кардана и скоростния лост отдолу механизма е опирал в кардана и се вижда ясно как го е надрал, то и се усещаше в лоста като карах. Общо 3 проблема:
1-во сложен наобратно феродов диск.
2-сложен наобратно висящ лагер на кардана.
3-опирането на лостовия механизъм в кардана и достато течове на масло.
След това се сглоби всичко с новия съединител, новия висящ лагер и новите тампони на кутията и датчика за задна. Направи ми впечатление че маховика не е 6.3кг а 8кг поне на първо гледане, утре ще се сдобия мисля с 6.3 / ogata /.
Сега всичко е супер, с горната помпа беше малко зор докато я свалим, че е на неудобно място. Сега съединителя е мек а лоста няма никакъв луфт и не вибрира. Удоволствие от шофиранрто
Последна промяна Nukem на 16 Май 2017, 10:32, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: отново с е36 :)
Уникална тема!
Лайсната която имаш на вратата седи залепена на кората попринцип, но масово се отлепя с времето. Аз веднъж я залепих на моите кори с някакъв турски силикон и не е мръднала вече 3 години, само ако я лепиш виж точно къде да я залепиш, за да нямаш после грозен луфт.
Успех!
Лайсната която имаш на вратата седи залепена на кората попринцип, но масово се отлепя с времето. Аз веднъж я залепих на моите кори с някакъв турски силикон и не е мръднала вече 3 години, само ако я лепиш виж точно къде да я залепиш, за да нямаш после грозен луфт.
Успех!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: отново с е36 :)
Шапка ти свалям за ентусиазма! Като инвестиции май ще прескочиш цената на 92-ката
only rear wheel drive
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: отново с е36 :)
Евала за мерака и търпението ! Все по-малко стават такива теми. Учудих се и аз за избора на мотор. Сякаш по-добре щеше да е темата с 328-ца купе.
Колегата michev ме изпревари, мислех си същото
Колегата michev ме изпревари, мислех си същото
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: отново с е36 :)
michev написа:Шапка ти свалям за ентусиазма! Като инвестиции май ще прескочиш цената на 92-ката
Няма да я прескочи 92ката но тази ше е в пъти по-здрава,а мотор се реди ,но това преобразяване трудно се прави.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: отново с е36 :)
Чудесна тема. Аз също мисля, че след 2004... не е забавно От къде поръча рейката?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
Ganchev__ написа:Евала за мерака и търпението ! Все по-малко стават такива теми. Учудих се и аз за избора на мотор. Сякаш по-добре щеше да е темата с 328-ца купе.
Колегата michev ме изпревари, мислех си същото
и аз много се радвам на темата. направо ми напълни душата. може компресор да иска да слага човека, от къде знаете
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Рейката е от Роби.
Иначе за компресора, имам няколко идей, но те ще са за догодина, общо взето има варянт за компресор идва около 3000лв със рециклирам компресор от мини купър S или един друг варянт да я правим атмосферка с валове и интеикове. Ще го помисля.
Така и така свалях гърнетата за да сваля кутията, реших и генерацията да понаправя. Общо взето имам опит от предната ис-ка, то не бяха 2 вида резонатори, накрая катализатор афтермаркет и ремуси. Общо взето знам какво да очаквам. Идеята ми беше права тръба от колекторите и средно и задно гъре на Ремус. Също скобите към кутият бяха счупени /направо си ги нямаше/, между другото друнчи яко като я няма тази скоба и имаше нужда от нови планки и тампони на планката, ето таз:
/номер 4,5 и 10 ги нямаше въобще, някъде се били откъртени, но така е с ниските коли/
Ето ги и частите който взех, даваше ми грешка на ламбда сондата така че взех и сонда, както и комплекта всички планки и тампони за вграждане от Вари2000, само че не съобразих че гърнето идва със заварени планки за хващане, както и да е:
Ето я и оригиналната генерация, доста е поизгнила но все пак е на повече от 20 години:
Тук вече монтирана:
Така звучи, като при движение над 3000 оборота си почва да тънеи да дрънчи като типична ис-ка:
https://goo.gl/photos/zqcpVAG8UpRpdGyU9
И за финал малко циганиика, качва 3 коня лепенката или поне така казват:
Иначе за компресора, имам няколко идей, но те ще са за догодина, общо взето има варянт за компресор идва около 3000лв със рециклирам компресор от мини купър S или един друг варянт да я правим атмосферка с валове и интеикове. Ще го помисля.
Така и така свалях гърнетата за да сваля кутията, реших и генерацията да понаправя. Общо взето имам опит от предната ис-ка, то не бяха 2 вида резонатори, накрая катализатор афтермаркет и ремуси. Общо взето знам какво да очаквам. Идеята ми беше права тръба от колекторите и средно и задно гъре на Ремус. Също скобите към кутият бяха счупени /направо си ги нямаше/, между другото друнчи яко като я няма тази скоба и имаше нужда от нови планки и тампони на планката, ето таз:
/номер 4,5 и 10 ги нямаше въобще, някъде се били откъртени, но така е с ниските коли/
Ето ги и частите който взех, даваше ми грешка на ламбда сондата така че взех и сонда, както и комплекта всички планки и тампони за вграждане от Вари2000, само че не съобразих че гърнето идва със заварени планки за хващане, както и да е:
Ето я и оригиналната генерация, доста е поизгнила но все пак е на повече от 20 години:
Тук вече монтирана:
Така звучи, като при движение над 3000 оборота си почва да тънеи да дрънчи като типична ис-ка:
https://goo.gl/photos/zqcpVAG8UpRpdGyU9
И за финал малко циганиика, качва 3 коня лепенката или поне така казват:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Аз събирам части в момента и ще минавам на индивидуални дросели на същия мотор . Ще пусна тема когато е готово всичко , което се надявам да стане до края на лятото...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани