отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: отново с е36 :)
Малко ми липсват снимки на рейката и окачването ей луд човек си ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: отново с е36 :)
Защо след х3,е60,е92 се "връщаш" на е36?
Какво и трябва...оем 24, гт крило (ниско).
Какво и трябва...оем 24, гт крило (ниско).
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
A.Stoyanov написа:Защо след х3,е60,е92 се "връщаш" на е36?
Какво и трябва...оем 24, гт крило (ниско).
Връщам се на е36 защото всички бмв-та след 2004-та са боклуци и това е лично мое мнение не ангажирам лично никого с него. е60-то и х3-то ме оставяха на пътя и имах доста проблеми, направих последен опит с е92-то което беше на 50 000км и то ме остави на пътя и просто се отказах от новите коли. Виж за 7 години е36-та не ме остави никъде просто желязна, единствено ми липсва от е92-то сервотроника, как се въртеше меко волана и беше само оборот и полвина до затягане.
Gt крило имах оригиналното с 3-ти стоп, Ангел Лалов ми го беше продал, ми не ми харесва сложих го на старото е36, грозно ми е и го продадох, просто въпрос на вкус. За джантите много бях доволен преди от Style24, но визията ще е по-нататък, мисля си го като идея.
Иначе сега съм в издирване на Вейдър, засега неуспешно.
Gqbriel написа:Малко ми липсват снимки на рейката и окачването ей луд човек си ...
Габи, продължаваме днес с темата че снощи стана късно, то е приказка без край
v_p_m написа:Датчика за Т° на маслото къде е вързан и коректно ли показва
Ето как е хванат колега, днес го снимах:
shlosera написа:Колега с какво боядиса дръжките на тавана :-)
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Ето колега това е спрея който аз използвах:
steeN написа:Честито!
3 въпроса (за сега )
Лесна ли е смяната на пластмасата под чистачките? (имам я от няколко месеца и все не мога да се наканя)
Колко % фолио сложи... изглежа супер.
От каква кола е парктроника?
Днес питах момчето което ми я прави каза 35% отзад и 50% отпред е фолиото.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Дойде времето и на първият по-съществен ремонт. Както споделих по-горе рейката прескачаше и хидравличната помпа виеше заедно с тракането на ДИСА-та. Започнахме първо с рейката, ето старата и новата:
рейката дойде с вътрешните накрайници и ми се наложи да взема отделно само външните:
След като монтирахме рейката, дойде времето и на хидравличната помпа с казанчето:
Някъде по-това време се загледахме и установихме, че тече и радятора и се наложи да поръчам нов, докато го чаках се заех да поизчистя коша и да изтъркам казанчето за чистачките изпрах и кората на пода в багажника
Колата остана в сервиза и на другя ден сменихме и ДИСА-та:
Колата утихна много и за моя голяма изненада изчезнаха и вибрациите в колата след скорост над 70км/ч, оказа се че не е крива джанта или баланс а е било от рейката, странно. Обаче остана един шум долу ниско зад картера, постоянно почукване когато е на празен ход колата. Малко как да кажа, очаквах да изчезнат всички шумове и се поразочаровах, за утешение си купих една кора за радятора поизрисувана.
рейката дойде с вътрешните накрайници и ми се наложи да взема отделно само външните:
След като монтирахме рейката, дойде времето и на хидравличната помпа с казанчето:
Някъде по-това време се загледахме и установихме, че тече и радятора и се наложи да поръчам нов, докато го чаках се заех да поизчистя коша и да изтъркам казанчето за чистачките изпрах и кората на пода в багажника
Колата остана в сервиза и на другя ден сменихме и ДИСА-та:
Колата утихна много и за моя голяма изненада изчезнаха и вибрациите в колата след скорост над 70км/ч, оказа се че не е крива джанта или баланс а е било от рейката, странно. Обаче остана един шум долу ниско зад картера, постоянно почукване когато е на празен ход колата. Малко как да кажа, очаквах да изчезнат всички шумове и се поразочаровах, за утешение си купих една кора за радятора поизрисувана.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Осверн спуканият радятор ми направи впечатление и един сцепен маркуч увит с анкерпласт и се заех с нещото което си е може би най-същественото за М44, смяната на клапана на картерните газове и чистенето на стъпковото моторче, взех и гофриран маркуче за всеки случай, да си имам:
Така и така бях резглобил, бях си намислил две неща за който имах подозрения, дали има масло като махна бубината на 1-ви цилиндър/мотора притрисаше малко повече от номрмалнот за м44/ и дали съм с дебелите или тънките стабилизиращи щанги:
Подозренията ми се оказаха правилни и беше пълено с масло при свеща на 1-ви цилиндър и бях с тънките стабилизиращи щанги Веднага поръчах една гарнитура, нови свещи и пуснах че търся дебели стабилизиращи щанги 26 и 18мм. На връщане от сервиза си купих една крушка за запалката:
Така и така бях резглобил, бях си намислил две неща за който имах подозрения, дали има масло като махна бубината на 1-ви цилиндър/мотора притрисаше малко повече от номрмалнот за м44/ и дали съм с дебелите или тънките стабилизиращи щанги:
Подозренията ми се оказаха правилни и беше пълено с масло при свеща на 1-ви цилиндър и бях с тънките стабилизиращи щанги Веднага поръчах една гарнитура, нови свещи и пуснах че търся дебели стабилизиращи щанги 26 и 18мм. На връщане от сервиза си купих една крушка за запалката:
Последна промяна Nukem на 15 Май 2017, 13:08, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
v_p_m написа:Почукването може да е от клапана за парното, който е под сервото
много добро попадение колега, от него е също, поръчал съм го чакам да пристигне от Китай. Иначе шума се оказа че пак са два шума, единия найстина е от там, обаче другия е някъде от съединиеля.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Пристигнаха стабилизиращите щанги, но бяха поръждясали малко , та заминаха на пясакоструи и после ги боядисах, докато си чаках гарнитурата на капака изтъркахме и разпънката и я боядисахме и нея.
Някъде по-това време пристигна гарнитурата и свещите и се заех да изчистя капака и да ги сменя:
Лошото в цялата работа излезе че болтовете който са за бубините на самта планка, която е алуминиева превъртат 2 от тях.
Чудя се колеги мога ли да я направя стоманена и да си сложа шпилки, някой правил ли гу е, защото ако я направя пак от алуминии, сигурно в бъдеще пак ще превърти някой болт?
Някъде по-това време пристигна гарнитурата и свещите и се заех да изчистя капака и да ги сменя:
Лошото в цялата работа излезе че болтовете който са за бубините на самта планка, която е алуминиева превъртат 2 от тях.
Чудя се колеги мога ли да я направя стоманена и да си сложа шпилки, някой правил ли гу е, защото ако я направя пак от алуминии, сигурно в бъдеще пак ще превърти някой болт?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Направо ме върна в миналото с тая тема и снимки. Спомних си много неща, през които съм минал
Гарнитурата пълен комплект ли ти е? Задължително с нови гумички на болтовете, че иначе протича пак.
Гарнитурата пълен комплект ли ти е? Задължително с нови гумички на болтовете, че иначе протича пак.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
b00st написа:Направо ме върна в миналото с тая тема и снимки. Спомних си много неща, през които съм минал
Гарнитурата пълен комплект ли ти е? Задължително с нови гумички на болтовете, че иначе протича пак.
Аз пък се вдъхнових от твоята тема за скърцането на волана. И моя и той скърца и си купих каквото пишеше в темата ти :
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Да, това ще го оправи. Може и да пуснеш малко масълце по кормилния прът да стигне и до долния, че горния е лесен, ама долния по-добре да не ти се налага
Re: отново с е36 :)
Малко е след дъжд качулка но....
Спомена че ти е харесвала "бързата рейка" на Е92.
Като сменя рейката нямаше ли вариант да намериш такава от Z3?
Не е драстично подобрение, но след като така или иначе се сменя.
Спомена че ти е харесвала "бързата рейка" на Е92.
Като сменя рейката нямаше ли вариант да намериш такава от Z3?
Не е драстично подобрение, но след като така или иначе се сменя.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
не знаех че има такъв варянт колега, за сежаление. Ако знех определено щях да пробвам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Докато чаках да пристигнат следващите части, се позанимавах малко с интериора. Купих си Мпрагове и една жапка, за съжаление и тя с развален механизъм за пускане, така че няма да стане всичко като хората но какво да се прави. Първо свалих праговете и се наъкнах на 2 от дупките за щипките на малко ръждичка, изтърках ги и ги минах с ръждопреобразовател.
Използвах така и така разглобявах жапката, смених и филтъра. Сега издирвам жапка със здрав механизъм, да си оправя във бъдеще плавното спускане.
Взех си и кора със 3-ти стоп и щора. За съжаление мислех че имам букса за да я свържа но се оказа че нямам и я сложих без да свързвам стопа.
Ако някой знае как да споделя това покритие от вътре на капаците на колоните да сподели, като го няма се вижда изолацията жълтата и е грозно. мисля си да взема един черен дюнапрен и да го сложа отдолу на дупката просто.
Също ме интересува, горе на кората до самия прозорец има една лайсна, продава ли се като отделна част че е счупена при мен? Горе на снимката, над изолацията:
Използвах така и така разглобявах жапката, смених и филтъра. Сега издирвам жапка със здрав механизъм, да си оправя във бъдеще плавното спускане.
Взех си и кора със 3-ти стоп и щора. За съжаление мислех че имам букса за да я свържа но се оказа че нямам и я сложих без да свързвам стопа.
Ако някой знае как да споделя това покритие от вътре на капаците на колоните да сподели, като го няма се вижда изолацията жълтата и е грозно. мисля си да взема един черен дюнапрен и да го сложа отдолу на дупката просто.
Също ме интересува, горе на кората до самия прозорец има една лайсна, продава ли се като отделна част че е счупена при мен? Горе на снимката, над изолацията:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Някъде по-това ереме запознаха да пристигат и повечето части, почти напълних гаража:
Докато чаках части, продължих с по-дребните неща. Купих си нова конзла за уредите от щатите и нови уреди, както и един скъсан кабел за маса явно на капака, интресното е че новия кабел беше една идея по-дълъг.
Смених и интериорното осветление с LED-ве.
Докато чаках части, продължих с по-дребните неща. Купих си нова конзла за уредите от щатите и нови уреди, както и един скъсан кабел за маса явно на капака, интресното е че новия кабел беше една идея по-дълъг.
Смених и интериорното осветление с LED-ве.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани