отново с е36 :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: отново с е36 :)

Мнение от Nukem » 23 Мар 2019, 14:35

при мен е с преден знаеш, като ползвам отстъпкатана сервиза ми идва виското с перката на Бер на 95лв чисто нови и затова се изкушавам. Ще го помисля още малко, до утре и ще видим.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: отново с е36 :)

Мнение от michev » 23 Мар 2019, 14:42

Ти кажи за страничните мигачи, че нещо там не разбрах. Държиш на снимката и от двата вида, малкия фейслифтов, и големия. Да не си намерил начин да сложиш малък мигач, защото теоретично не би трябвало да стане, отвора в калника е различен. А и малкия се закрепва само на щипка, без болтче.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: отново с е36 :)

Мнение от Nukem » 23 Мар 2019, 15:46

Феислифта ми харесва повече, но нали съм междинка със старата маска и бъбреци и реших да си сложа преди феисовите мигачи.

ИзображениеИзображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: отново с е36 :)

Мнение от maxoyn » 23 Мар 2019, 20:53

Баси аз сложих sachs виско на мястото на старото [също sachs], което си работеше и дори не съм стигал ел. перката на писта в жега. Ама нали викам си ново е, старото на 20 години какво толкова...
Та то се върти доста лесно на топла кола и се съмнявам за дефект, а тук направо го отписвахте. Може би трябеаше бехр, това даже не беше евтино. И не ми се прави теста с вестника да не стане салата там.
Чувал съм че с ел перка отпред слагат и една на мястото на виското, но може да е по-скъпо.

OFf - Да бях сменил водната помпа. :D

Sent from my HTC U Play using Tapatalk


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

отново с е36 :)

Мнение от steeN » 24 Мар 2019, 1:15

Виското определено е по-мощно. Няма как 1kw електрически вентилатор да бие нещо закачено за двигателя ти (колкото е на М5 примерно). Електрическите вентилатори са компромис за икономия... За тва е важно какво се цели. Всичко си има плюсове и минуси.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: отново с е36 :)

Мнение от Nukem » 23 Апр 2019, 16:42

georgivar написа:а да бе "край". това е е36. там няма край :mrgreen:


Прав излезна хах :)
Новите придобивки за колата:

Изображение
Изображение
Изображение

Друго нещо което ми направи впечатление е, че при незгряла кола като я закача на импата needed air ми го дава извън нормите с удивителна нещо от рода на 11. На загряла кола е ето така, влиза си в нормите:

Изображение

Това с фабрични филтър и фабричния капак, това с конусния филтър го нямаше и на незагряла кола си е в нормата. Това ме накара да си върна пак конуса, но не исках пак да слагам тази шарената кутия с черепите, а пък ако я боядисам черна ще се различава от другите черни пластмаси. Така че реших и я боядисахме в цвета на колата, КН-а се скъса като си правих експерименти с него и докато си набавя друг сложих един оборотен конус:

Изображение
Изображение
Изображение

Не мина и всичко без нерви, след борбата с ръждата под уплътнението на багажника, колата мина цялостна инспекция за ръжда, разглобихме всичко каквото можахме, е намерихме и още едно място:

Изображение
Изображение
Изображение

минах с нова боя после и нови копки от Дару взех и с това засега приключваме нещата с ръждата.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: Самолет

Re: отново с е36 :)

Мнение от mafiata_ » 12 Май 2019, 11:36

Искаш да кажеш, че до сега си карал само с една перка (климатична) пред радиатора, нямаш виско или ел.перка от вътрешната страна и така е фабрично ????
Предишната кола беше йес-ка м42 и е фабрично с виско сегашната е м52б28 и тя е фабрично и стокова така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: отново с е36 :)

Мнение от adovet » 12 Май 2019, 14:34

тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: отново с е36 :)

Мнение от Nukem » 13 Май 2019, 7:53

adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие


това е само времено, тези дни ще монтирам телефона и след това, ще я оставям на бояджийте ще се сменят предно и задно стъкло и уплътненията да използвам докато е за боя хем и на тях да им е по лесно.
Салона също заминава за освежаване, утре ще го свалям ако ми остане време, пак влизаме във фаза разкостване.
Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?

mafiata_ написа:Искаш да кажеш, че до сега си карал само с една перка (климатична) пред радиатора, нямаш виско или ел.перка от вътрешната страна и така е фабрично ????
Предишната кола беше йес-ка м42 и е фабрично с виско сегашната е м52б28 и тя е фабрично и стокова така.


да така е фабрично и стария ми ис беше по същия начин и той беше 96-та м44.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: отново с е36 :)

Мнение от Lenco » 13 Май 2019, 9:31

Nukem написа:
adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие


Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?

Проблема на повечето ръжди е в невидимата част, където често не може да се бръкне, т. е. гърба на въпросното място от където пак ще "тръгне".
Изображение


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

отново с е36 [emoji3]

Мнение от steeN » 13 Май 2019, 9:31

Нищо му няма да метода, много добре си го правиш дори. Няма какво друго да се направи, ако е добре запечатано, нищо няма да избие на същото място.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: отново с е36 :)

Мнение от Nukem » 13 Май 2019, 10:09

Lenco написа:
Nukem написа:
adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие


Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?

Проблема на повечето ръжди е в невидимата част, където често не може да се бръкне, т. е. гърба на въпросното място от където пак ще "тръгне".


Аз отзад този мукет го свалях задно с кората с инструментите където стоят и го гледах как е и нямаше ръжди отзад, ако за това става въпрос, мен ми стана интересно как като се ичисти мине се с преобразвател и се грундира 3 ръце и се боядиса пак 3 ще избие, аз ли съм тъп някаква таина майсторска техника ли пропускам. Пък и още в първия пост където констатирах ръжда подчертах, че това го правя временно докато не я вкараме за боя.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: отново с е36 :)

Мнение от Lenco » 13 Май 2019, 11:01

Nukem написа:Аз отзад този мукет го свалях задно с кората с инструментите където стоят и го гледах как е и нямаше ръжди отзад, ако за това става въпрос, мен ми стана интересно как като се ичисти мине се с преобразвател и се грундира 3 ръце и се боядиса пак 3 ще избие, аз ли съм тъп някаква таина майсторска техника ли пропускам. Пък и още в първия пост където констатирах ръжда подчертах, че това го правя временно докато не я вкараме за боя.

Тва заедно с пръскалката на комбито са кофти места и рядко отвътре няма ръжда, но щом си погледнал :yes:
Не съм чувал други технологии, само знам, че има преобразувател от 30 ст до 30 лв.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: Самолет

Re: отново с е36 :)

Мнение от mafiata_ » 13 Май 2019, 19:45

Колегата може ли сподели колко му е излязло сервото и помпата от М3, 3.2.
И примерно при 3.0 помпата също ли трябва да се побългарява както при е34 и от кое е34 точно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: отново с е36 [emoji3]

Мнение от shlosera » 13 Май 2019, 20:07

mafiata_ написа:Колегата може ли сподели колко му е излязло сервото и помпата от М3, 3.2.
И примерно при 3.0 помпата също ли трябва да се побългарява както при е34 и от кое е34 точно.

От всяко е34 помпата е с диаметър на Мка.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook