отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
при мен е с преден знаеш, като ползвам отстъпкатана сервиза ми идва виското с перката на Бер на 95лв чисто нови и затова се изкушавам. Ще го помисля още малко, до утре и ще видим.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: отново с е36 :)
Ти кажи за страничните мигачи, че нещо там не разбрах. Държиш на снимката и от двата вида, малкия фейслифтов, и големия. Да не си намерил начин да сложиш малък мигач, защото теоретично не би трябвало да стане, отвора в калника е различен. А и малкия се закрепва само на щипка, без болтче.
only rear wheel drive
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Феислифта ми харесва повече, но нали съм междинка със старата маска и бъбреци и реших да си сложа преди феисовите мигачи.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Баси аз сложих sachs виско на мястото на старото [също sachs], което си работеше и дори не съм стигал ел. перката на писта в жега. Ама нали викам си ново е, старото на 20 години какво толкова...
Та то се върти доста лесно на топла кола и се съмнявам за дефект, а тук направо го отписвахте. Може би трябеаше бехр, това даже не беше евтино. И не ми се прави теста с вестника да не стане салата там.
Чувал съм че с ел перка отпред слагат и една на мястото на виското, но може да е по-скъпо.
OFf - Да бях сменил водната помпа.
Sent from my HTC U Play using Tapatalk
Та то се върти доста лесно на топла кола и се съмнявам за дефект, а тук направо го отписвахте. Може би трябеаше бехр, това даже не беше евтино. И не ми се прави теста с вестника да не стане салата там.
Чувал съм че с ел перка отпред слагат и една на мястото на виското, но може да е по-скъпо.
OFf - Да бях сменил водната помпа.
Sent from my HTC U Play using Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
отново с е36 :)
Виското определено е по-мощно. Няма как 1kw електрически вентилатор да бие нещо закачено за двигателя ти (колкото е на М5 примерно). Електрическите вентилатори са компромис за икономия... За тва е важно какво се цели. Всичко си има плюсове и минуси.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
georgivar написа:а да бе "край". това е е36. там няма край
Прав излезна хах
Новите придобивки за колата:
Друго нещо което ми направи впечатление е, че при незгряла кола като я закача на импата needed air ми го дава извън нормите с удивителна нещо от рода на 11. На загряла кола е ето така, влиза си в нормите:
Това с фабрични филтър и фабричния капак, това с конусния филтър го нямаше и на незагряла кола си е в нормата. Това ме накара да си върна пак конуса, но не исках пак да слагам тази шарената кутия с черепите, а пък ако я боядисам черна ще се различава от другите черни пластмаси. Така че реших и я боядисахме в цвета на колата, КН-а се скъса като си правих експерименти с него и докато си набавя друг сложих един оборотен конус:
Не мина и всичко без нерви, след борбата с ръждата под уплътнението на багажника, колата мина цялостна инспекция за ръжда, разглобихме всичко каквото можахме, е намерихме и още едно място:
минах с нова боя после и нови копки от Дару взех и с това засега приключваме нещата с ръждата.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Искаш да кажеш, че до сега си карал само с една перка (климатична) пред радиатора, нямаш виско или ел.перка от вътрешната страна и така е фабрично ????
Предишната кола беше йес-ка м42 и е фабрично с виско сегашната е м52б28 и тя е фабрично и стокова така.
Предишната кола беше йес-ка м42 и е фабрично с виско сегашната е м52б28 и тя е фабрично и стокова така.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново с е36 :)
тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие
това е само времено, тези дни ще монтирам телефона и след това, ще я оставям на бояджийте ще се сменят предно и задно стъкло и уплътненията да използвам докато е за боя хем и на тях да им е по лесно.
Салона също заминава за освежаване, утре ще го свалям ако ми остане време, пак влизаме във фаза разкостване.
Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?
mafiata_ написа:Искаш да кажеш, че до сега си карал само с една перка (климатична) пред радиатора, нямаш виско или ел.перка от вътрешната страна и така е фабрично ????
Предишната кола беше йес-ка м42 и е фабрично с виско сегашната е м52б28 и тя е фабрично и стокова така.
да така е фабрично и стария ми ис беше по същия начин и той беше 96-та м44.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие
Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?
Проблема на повечето ръжди е в невидимата част, където често не може да се бръкне, т. е. гърба на въпросното място от където пак ще "тръгне".
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
отново с е36 [emoji3]
Нищо му няма да метода, много добре си го правиш дори. Няма какво друго да се направи, ако е добре запечатано, нищо няма да избие на същото място.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Lenco написа:Nukem написа:adovet написа:тази ръжда както я ремонтираш след няма и година пак ще избие
Иначе дай идея как може да се направи ръждата в домашни непрофесионални условия може и на колегите да им е полезно. Какво му има на моя метод чистя, преобразувател, грунд и боя?
Проблема на повечето ръжди е в невидимата част, където често не може да се бръкне, т. е. гърба на въпросното място от където пак ще "тръгне".
Аз отзад този мукет го свалях задно с кората с инструментите където стоят и го гледах как е и нямаше ръжди отзад, ако за това става въпрос, мен ми стана интересно как като се ичисти мине се с преобразвател и се грундира 3 ръце и се боядиса пак 3 ще избие, аз ли съм тъп някаква таина майсторска техника ли пропускам. Пък и още в първия пост където констатирах ръжда подчертах, че това го правя временно докато не я вкараме за боя.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:Аз отзад този мукет го свалях задно с кората с инструментите където стоят и го гледах как е и нямаше ръжди отзад, ако за това става въпрос, мен ми стана интересно как като се ичисти мине се с преобразвател и се грундира 3 ръце и се боядиса пак 3 ще избие, аз ли съм тъп някаква таина майсторска техника ли пропускам. Пък и още в първия пост където констатирах ръжда подчертах, че това го правя временно докато не я вкараме за боя.
Тва заедно с пръскалката на комбито са кофти места и рядко отвътре няма ръжда, но щом си погледнал
Не съм чувал други технологии, само знам, че има преобразувател от 30 ст до 30 лв.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Колегата може ли сподели колко му е излязло сервото и помпата от М3, 3.2.
И примерно при 3.0 помпата също ли трябва да се побългарява както при е34 и от кое е34 точно.
И примерно при 3.0 помпата също ли трябва да се побългарява както при е34 и от кое е34 точно.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 [emoji3]
mafiata_ написа:Колегата може ли сподели колко му е излязло сервото и помпата от М3, 3.2.
И примерно при 3.0 помпата също ли трябва да се побългарява както при е34 и от кое е34 точно.
От всяко е34 помпата е с диаметър на Мка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани