отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
не съм, мой френд ми е обещал правилния охладител на хидравликата, надявам се скоро да го взема и ще местим тръбите със шнорхел и тръба се сдобих, макар че съм разочарован от начина на закрапване. Надявам се това да го комбинирам със презацепването на мотора и смяната на лагерите на волана. Строим в момента още едно помещение към сервиза и има и много коли записани и нямам свободен канал да я вкараме.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: отново с е36 :)
Браво, и при мен стана точно така, все едно гледам снимките от моята тема Вече си имаш звука на конуса, пък си е защитен в кутията. Което ми напомня, че май няма да е зле да го изпера
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
k.milanov написа:Браво, и при мен стана точно така, все едно гледам снимките от моята тема Вече си имаш звука на конуса, пък си е защитен в кутията. Което ми напомня, че май няма да е зле да го изпера
Аз от теб се вдъхнових .
През weekend-a най-после се свърши най-гадната работа по колата:
1. китайската аларма и китайския парктроник вън и възтановяване на инсталацията в приличен вид:
Преди:
След:
Трябва да си намеря здрава кора и да изрежя мястото за гонга, че и кората е посъсипана.
Ето това и още толкова се изхвърли от колата:
Освободи се място и в коша като изхвърлихме тази селска сирена:
Имаше сотаджийски кабели , 3 различни вида кабели наставени един след други, имаше изолирани неща с хартиено тиксо
Ей този кабел се оказа че е прекаран за светлините за краката от плафона и беше оголен и опираше в тавана:
Отзад преди и след махането на китаиския парктроник:
Преди:
След:
Ето го и оригиналния, нямам спомен отпред или отзад стоеше, но като се има напредвид че предстой да се слага и усилователя за хи-фи май най-добре отзад:
Ето и големия борд:
Следващото нещо с което се заех беше да сваля тавана:
Единия кабел е вързад за светлините в краката, но огледалото си мислех че е на някаква букса а тук е вързадно директно към кабелите на плафона. Фабрично как се вързва има ли някаква букса да търся целия сноп да сменя.
Трябва ми също снимки как са прекарани кабелите на таван при който има плафони под сенниците и на задните колонки със плафони с копчета как е окабеляването, ако някой може да помогне.
И накрая разглобих черната Hella Celis и пратих фаровете за покриване с фолио и малко намазах уплътненията с глицерин да поумекнат:
П.С: И за финал една снимка на старите уплътнения на вратите:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
да ти кажа мислих го, но честно казано на старата е36 си бях купил и така и не го сложих, за Бг. поне за мен с тези тесни магистрали е безмислена екстра на е60-то имах темпомат и да съм го пускал 1-2 пъти и няма да слагам на тази. Като екстри май само хифи-то което съм купил ще слагам и това ще е.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: отново с е36 :)
Ти сам,по нагоре в темата беше писал,че тази кола ще се кара по леко. Аз и на двете е36 им сложих темпомати и си карам при всяка възможност на автопилот. Колкото и странно да звучи разхода ми падна и на двете коли. Никога не бях виждал на 323ката разход 8,0 на 100.
С много любов към децата!
- Lacho
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: отново с е36 :)
Като стигнеш до кабелите за плафоните под сенниците, звънни да ти кажа къде да ги вържеш, ако ги беше донесъл щях и тях да ти вържа...
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Lacho написа:Като стигнеш до кабелите за плафоните под сенниците, звънни да ти кажа къде да ги вържеш, ако ги беше донесъл щях и тях да ти вържа...
Нямам ги още кабелите, чакам мой приятел да ми ги свали и да ми ги прати с още неща. Иначе задължително като идвам другия път към София ще ги направим заедно с още няколко дребни неща и чипчето разбира се.
След важните неща който свършихме с Лъчо се заех с по-маловажни, но не и малко дразнещи неща. Таз кола като я купувах гледам собственика я заключва от пасажерската страна, не знам защо ключа отключва само пасажерската врата, шофьорската и багажника не се отключват. И така всеки път се налага да отключвам и заключвам от пасажерската страна, което си е дразнещо. Отделно и двете дръжки като се дръпнат и понякога остават в дигнато положение, пълен скрап. Отделно като свалих днес шофьорската дръжка се оказа че и металната част отзад е счупена, какъв зор е видяла не знам. Взех най-тежкия чук в сервиза и си изкарах нервите върху нея хах.
Да започна подред.
Купих си дръжка от Англичанка, това го бях играл и на старата е36-ца, там си е пасажерската страна при Англичанките и ако колата от която се сваля я изберете запазена си е практически нова. Занесох я на ключар с който работи сервиза и той ми я пренареди за моя ключ:
Ей тука какво е ставало, просто грозна картинка, мисля да купя една цяла врата баси как може така да се кърти, като ще се реже поне да се реже като хората:
Ей тези отрязаните кабели не знам за какво са:
Вътре самите релси на водачите имаха 2 типа гняст наслоена като камък. Единия тип някакъв жълт, а другото напомняше на графитна грес но беше станало на камък, доста търкане падна докато ги изчистя до блясък:
Как са вървели водачите по тези релси не знам, но то си се вижда как им се е отразило, баси:
Сдобих се с нови водачи с след смазване на релсите си ги монтирах:
Ей тази машинка я почистих но ми направи впечатление че е хваната само на 1 винт, а има дупка за още един който не пасва, да не би да има различни за купя и за седан и моята да е била сменяна???????:
Врата беше пълна и тя с пръст и боклуци и след като почистих всичко се заех с уплътненията на дръжката, бях си поръчал от ebay.co.uk, но доста хора ми казаха че не стават. Еми стават и то почти на 99% идеално / старото беше на 3 части разпаднато баси/:
И крайният резултат, сега си имам дръжка която се усеща просто като нова и стъклото се вдига без никакво скърцане плавно и равномерно с лекота. И си отключвам от шофьорската страна .
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 :)
Проблема с отключване само от пасажерската врата го има и при един приятел и не можеме да го разберем от къде идва. Решихме, че просто е сменяна дръжката, но щом и при теб го има явно не е :-D
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Идват от старостта много неща
На една Е36ца миналата зима спря да се заключва шофьорската, можеше да отключваш само известно време, после спря да се и отключва и само от багажника се отваряше. Просто не може да завъртиш ключа дори. После и патрона на стартера спря да се върти и ни остави на 1 паркинг на 250км от София. Истинска класика в жанра.
А тия уплътнения за дръжките ги изхвърлих до едно и ги смених с ОЕМ. Зимата пропускаха вода тия същите китайски уплътнения от бея, в резултат ако измиеш колата и я оставиш на студ замръзваха патрона и дръжката направо. Ако я държиш на топло няма да има драма предполагам, но мен идеята, че не уплътнява добре не ми хареса. С оригиналните цяла зима в София ми се отключваше и заключваше колата от патрона. Директно от мивката я оставям навън да замръзне и нищо.
На една Е36ца миналата зима спря да се заключва шофьорската, можеше да отключваш само известно време, после спря да се и отключва и само от багажника се отваряше. Просто не може да завъртиш ключа дори. После и патрона на стартера спря да се върти и ни остави на 1 паркинг на 250км от София. Истинска класика в жанра.
А тия уплътнения за дръжките ги изхвърлих до едно и ги смених с ОЕМ. Зимата пропускаха вода тия същите китайски уплътнения от бея, в резултат ако измиеш колата и я оставиш на студ замръзваха патрона и дръжката направо. Ако я държиш на топло няма да има драма предполагам, но мен идеята, че не уплътнява добре не ми хареса. С оригиналните цяла зима в София ми се отключваше и заключваше колата от патрона. Директно от мивката я оставям навън да замръзне и нищо.
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: отново с е36 :)
Не ти е първата е36 т.е. знаеше какво трябва да се гледа...като знам че тази беше от "скъпите" а какви цигании излезнаха....
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
b00st написа:Идват от старостта много неща
А тия уплътнения за дръжките ги изхвърлих до едно и ги смених с ОЕМ. Зимата пропускаха вода тия същите китайски уплътнения от бея, в резултат ако измиеш колата и я оставиш на студ замръзваха патрона и дръжката направо. Ако я държиш на топло няма да има драма предполагам, но мен идеята, че не уплътнява добре не ми хареса. С оригиналните цяла зима в София ми се отключваше и заключваше колата от патрона. Директно от мивката я оставям навън да замръзне и нищо.
Какво да ти кажа, според мен уплътнява повече от добре, снощи в големия дъжд я оставих навън колата и излизах и святках отвътре около дръжката /все още нямам кора/ да видя пропуска ли нещо и не видях вода. Принципно няма да се държи навън при отрицателни темпаратури и няма да им дам на тези кожодери от БМВ по 49лв за уплътнеия за 1бр.
И продължават.Не ти е първата е36 т.е. знаеше какво трябва да се гледа...като знам че тази беше от "скъпите" а какви цигании излезнаха....
Вчера карах в един порой и кръстовищата тук в нащия град си бяха цели микро язовири и нали имам едно наум, че по тази кола всичко е леш днес изкарах всичко от багажника да проверя за вода. И найстина отзад при резервната гума вода . Каква изненада хах :
След малко разглобяване установих откъде влиза водата. Аз си мислех че при е36 са 2 дупките за оттичане в багажника, една под резервната гума и една отстрани в дясно. Под гумата и в дясно имам 2 тапи който си стоят, но долу при стипа имам и 3-та дупка, не знам дали е фабрична доста са неравни ръбовете и съответно нямаше тапа:
Извадих тапите, изтече водата и падна доста чистене и търкане имаше много застояла гняст по дъното на багажника:
Въпросът ми е има ли при вас дупка там, утре ще меря диаметъра да знам да поръчвам ли ОЕМ тапичка или да си правя нещо homemade.
Интересно ми е и друго нещо ей тази пластмаса е хваната само на един болт, другя дупката му бяга с много не помня как беше отзад в дясно оборудването на старата ми е36-ца, при вас как са хванати:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
И при мен е с един болт, а в другата дупка влиза гумената тапа.
Сигурно си проверил добре от къде пълни вода, но да си кажа и аз. Виждам, че е с бели мигачи на стоповете(възможно е да са афтърмаркет стопове), при мен бяха такива и пускаше вода зад стопа тъй като уплътнението не лягаше добре към купето.
Сигурно си проверил добре от къде пълни вода, но да си кажа и аз. Виждам, че е с бели мигачи на стоповете(възможно е да са афтърмаркет стопове), при мен бяха такива и пускаше вода зад стопа тъй като уплътнението не лягаше добре към купето.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
TheDriver написа:И при мен е с един болт, а в другата дупка влиза гумената тапа.
Сигурно си проверил добре от къде пълни вода, но да си кажа и аз. Виждам, че е с бели мигачи на стоповете(възможно е да са афтърмаркет стопове), при мен бяха такива и пускаше вода зад стопа тъй като уплътнението не лягаше добре към купето.
Точно в целта колега, проследих че и от там влиза вода, но по-малко чудя се да купувам ли други стопове, чакам снимка да ми пратят как трябва да ляга точно стопа. Мисля си дали да не мина към оранжева оптика. Ето така е при мен:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:...
Ако са Депа ги махай и вземи ОЕМ нещо. И на мен едно време ми текоха чисто ново депо от магазина, ставаше стопа аквариум. Сменихме го с друг - същата работа, просто не ляга както трябва. Слагам заводския жълт мигач - нито капка. Разликата в качеството е от земята до небето.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани