Реглеж на ръчен шибидах
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Реглеж на ръчен шибидах
Колеги, знаете ли има ли вариант за реглеж на шибито да излезе с около 3мм нагоре металната част за да равни с тавана. Сега седи леко надолу спрямо нивото на тавана.
Благодаря
Благодаря
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Някой...нещо
Прегледах всички теми за шибидаси на е36 и никаква конкретика.
Прегледах всички теми за шибидаси на е36 и никаква конкретика.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Реглеж на ръчен шибидах
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... unroof.htm колега до първата снима в абзаца се говори за 3 болта които регулират нивото спрямо тавана , дано ти помогне инфото ... че и моя се пр*ба (с моторче е) и сега търся от всякъде инфо как да го оправя
Re: Реглеж на ръчен шибидах
host написа:http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-78-Sunroof/101-Projects-78-Sunroof.htm колега до първата снима в абзаца се говори за 3 болта които регулират нивото спрямо тавана , дано ти помогне инфото ... че и моя се пр*ба (с моторче е) и сега търся от всякъде инфо как да го оправя
Имам цял със всичко по него, (до последно бачкаше перфектно) цвета е arktissilber metallic 309/7 ,ако искате да имате работещ тва е начина за оправяне според мен
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Реглеж на ръчен шибидах
ако си разглобявал/правил ... сподели , иначе си има теми за "части"
ако съм искал "нов" 20г шибидах "отличен брат, казвам ти работеше до послено" щях да си пусна тема ... ако го закъсам ще те имам предвид
ако съм искал "нов" 20г шибидах "отличен брат, казвам ти работеше до послено" щях да си пусна тема ... ако го закъсам ще те имам предвид
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Реглеж на ръчен шибидах
За да можете да си регулирате шибидаха ви трябва камък размер 17, нищо друго.
Първата снимка показва колко трябва да падне шибидаха (натискате копчето или ръчно прибирате назад). Само толкова колкото на снимката, и вече под капака на шибидаха тапицирания панел свободно може да бъде бутнат с ръка изцяло назад. Не го бутайте докрай, а само докато получите достъп до гайките за реглаж.
Втората снимка показва точно колко да изтеглите тапицирания панел. На капака на шибидаха ще видите 3 гайки, възможно е да са блокирали и леко трудно да се отвъртат, не е лошо да не ги напъвате ако не вървят, а с спрей да ги пръснете.
Третата снимка ви показва слайдерите за реглаж, тези слайдери са само над лявата и дясната гайки. Средната е само фиксираща, и не регулира височината.
Това е общо взето, отивате преместват в слайдера на където прецените че е нужено, затягате на ново, ВРЪЩАТЕ ТАПИЦИРАНИЯ ПАНЕЛ в крайно предна позиция (ако движите шибидаха от бутона или ръчно без да го върнете на нормална позция може да счупите водач или пружина на механизма). И тогава вече си затваряте шибидаха. Ако има нужда от още настройка повтарят. Добре е с маркер да си бележките точната позиция веднъж като я на целите, за да не в търсите пак ако трябва да разглобявате за него.
Успех.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Първата снимка показва колко трябва да падне шибидаха (натискате копчето или ръчно прибирате назад). Само толкова колкото на снимката, и вече под капака на шибидаха тапицирания панел свободно може да бъде бутнат с ръка изцяло назад. Не го бутайте докрай, а само докато получите достъп до гайките за реглаж.
Втората снимка показва точно колко да изтеглите тапицирания панел. На капака на шибидаха ще видите 3 гайки, възможно е да са блокирали и леко трудно да се отвъртат, не е лошо да не ги напъвате ако не вървят, а с спрей да ги пръснете.
Третата снимка ви показва слайдерите за реглаж, тези слайдери са само над лявата и дясната гайки. Средната е само фиксираща, и не регулира височината.
Това е общо взето, отивате преместват в слайдера на където прецените че е нужено, затягате на ново, ВРЪЩАТЕ ТАПИЦИРАНИЯ ПАНЕЛ в крайно предна позиция (ако движите шибидаха от бутона или ръчно без да го върнете на нормална позция може да счупите водач или пружина на механизма). И тогава вече си затваряте шибидаха. Ако има нужда от още настройка повтарят. Добре е с маркер да си бележките точната позиция веднъж като я на целите, за да не в търсите пак ако трябва да разглобявате за него.
Успех.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Чудесно обяснение, благодаря!
При мен обаче левия слайдер явно е на крайно положение и не може повече да се вдигне, десния може, но ще стане повече от левия. Има ли някакъв чалъм да се вдигне още или ще трябва сваляне на всичко?
Също ми е интересно тези гайки и слейдери само отзад ли регулират, за отпред няма реглаж?
При мен люка е с 2-3мм равномерно от всички страни надолу и май така ще си откара...
При мен обаче левия слайдер явно е на крайно положение и не може повече да се вдигне, десния може, но ще стане повече от левия. Има ли някакъв чалъм да се вдигне още или ще трябва сваляне на всичко?
Също ми е интересно тези гайки и слейдери само отзад ли регулират, за отпред няма реглаж?
При мен люка е с 2-3мм равномерно от всички страни надолу и май така ще си откара...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Това не е ли доста голяма фуга? Не влиза ли вода през нея? Сигурно и шуми от вятъра по време на движение? Трябва да може да се изравни с тавана! Моя си е равен!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Ето снимки как седи люка. Днес се загледах във външното уплътнение/ограденото със червено/ и забелязах че сега като е затворен люка ляга хубаво по него, а ако се надигне да равни с тавана няма да ляга по него, защото там е трапецовидно надолу и ще отвори фуга
Поблеми с течове нямам и в най-проливните дъждове. Случвало ми се е в багажника да капнат няколко капки хем съм с ново оплътнение там, но от люка никакви водни проблеми, да чукна на дърво.
Поблеми с течове нямам и в най-проливните дъждове. Случвало ми се е в багажника да капнат няколко капки хем съм с ново оплътнение там, но от люка никакви водни проблеми, да чукна на дърво.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Не го барай
В багажника виц стоповете, свали ги, почисти (страшна мръстия се набира около тях), ако личи да текло мацни леко със силикон по уплатнението на стопа, но преди да го монтирали съвсем тънко намажи със силиконово масло или друго купето така силикона ще хване само към стопа и ще може да се сваля нормално без да залепва към купето и няма да ти тече.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
В багажника виц стоповете, свали ги, почисти (страшна мръстия се набира около тях), ако личи да текло мацни леко със силикон по уплатнението на стопа, но преди да го монтирали съвсем тънко намажи със силиконово масло или друго купето така силикона ще хване само към стопа и ще може да се сваля нормално без да залепва към купето и няма да ти тече.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Реглеж на ръчен шибидах
На багажника проблема му е отгоре до стъклото между уплътнението и капака, явно пак е въпрос на реглаж на капака да притиска повече.
Но се случва един път в година, при голям порой, по 5-6капки на мокета и по скоро става така, ако колата е на баир с муцуната надолу
Със старото уплътнение беше станало стабилно накисване чак на седалката Тогава сервизирах стоповете и наистина голяма гняс се събира там
Но се случва един път в година, при голям порой, по 5-6капки на мокета и по скоро става така, ако колата е на баир с муцуната надолу
Със старото уплътнение беше станало стабилно накисване чак на седалката Тогава сервизирах стоповете и наистина голяма гняс се събира там
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Реглеж на ръчен шибидах
Аз също мисля,че нямаш проблеми с люка !
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Реглеж на ръчен шибидах
За всички колеги на които НЕ им работи вдигането на шибидаха.
Ако причината е в счупени ПРЕДНИ водачи на вдигащата рампа (първите 2 снимки.
Има начин да освободите рампата БЕЗ да разкачате мотора и да размествате механизма.
Първо бележете по релсите с маркер позицията на всеки елемент за всеки случай.
Вижте внимателно снимка 3
Маркираното е малка пластмасова скоба, която захваща оста и рамото отстрани. Внимателно я отщраквате и рампата може да се придвижи напред свободно.
Движите напред защото има капаче на релсата което позволява вадене на водачи и слагане на нови, там където е стрелката от външна страна на релсата (към вратата) има TORX 2O , отивате и капака се маха (следваща снимка).
Слагате си новия водач, връщате осите на мястото им и щракате пак скобите... Смазвате всичко само със силиконов спрей и почиствате ако има боклуци.
ПРЕДИ да върнете капака проверете дали всичко се движи нормално. Едва тогава си върнете капака.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ако причината е в счупени ПРЕДНИ водачи на вдигащата рампа (първите 2 снимки.
Има начин да освободите рампата БЕЗ да разкачате мотора и да размествате механизма.
Първо бележете по релсите с маркер позицията на всеки елемент за всеки случай.
Вижте внимателно снимка 3
Маркираното е малка пластмасова скоба, която захваща оста и рамото отстрани. Внимателно я отщраквате и рампата може да се придвижи напред свободно.
Движите напред защото има капаче на релсата което позволява вадене на водачи и слагане на нови, там където е стрелката от външна страна на релсата (към вратата) има TORX 2O , отивате и капака се маха (следваща снимка).
Слагате си новия водач, връщате осите на мястото им и щракате пак скобите... Смазвате всичко само със силиконов спрей и почиствате ако има боклуци.
ПРЕДИ да върнете капака проверете дали всичко се движи нормално. Едва тогава си върнете капака.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани