M52 инсталация от автомат към ръчка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
M52 инсталация от автомат към ръчка
Здравейте колеги !
Директно по темата .
Купихме инсталация от М52 , за наш късмет се оказа от автоматик . Та сега ще трябва малко преправяне . Като за начало ще премахнем тази букса от инсталацията (буксата за ECM/ECU-то на автомата) . Под премахване имам предвит рязане на всички кабели и изолирането им един по един :
http://imgur.com/a/LP62A
Има , 3 общи кабели между двете основни букси ( тази за ECU-то на двигателя и тази за ECU-то на автомата ) . Те ще бъдат елиминирани също , пък ако някой мисли че греша в това да даде съвет :
http://imgur.com/a/wz0U1
След това идва ред на буксите който отиват към шасито . Тази с белия ринг е за автомата , а тази с черния е за двигателя . Тази с белия гори :
http://imgur.com/a/bgBa2
Другата жертва е буксата за автомата ( тази която отива до кутията ) :
http://imgur.com/a/RNGoE
Така това ще са премахнатите неща . След това е необходимо да се пусне окабеляване за задната скорост . Буксата е отново на кутията . 2 пина - единия е 12 волта след контакт , другия отива към 10 пин - x20 букса :
http://imgur.com/a/PjyrN
син/жълт кабел ( ако не ме лъже паметта ) . Интересно дали може да се ползва някой от кабелите , от буксата на автомата .
Ако някой знае нещо което пропускам , ще съм благодарен за съветите
Директно по темата .
Купихме инсталация от М52 , за наш късмет се оказа от автоматик . Та сега ще трябва малко преправяне . Като за начало ще премахнем тази букса от инсталацията (буксата за ECM/ECU-то на автомата) . Под премахване имам предвит рязане на всички кабели и изолирането им един по един :
http://imgur.com/a/LP62A
Има , 3 общи кабели между двете основни букси ( тази за ECU-то на двигателя и тази за ECU-то на автомата ) . Те ще бъдат елиминирани също , пък ако някой мисли че греша в това да даде съвет :
http://imgur.com/a/wz0U1
След това идва ред на буксите който отиват към шасито . Тази с белия ринг е за автомата , а тази с черния е за двигателя . Тази с белия гори :
http://imgur.com/a/bgBa2
Другата жертва е буксата за автомата ( тази която отива до кутията ) :
http://imgur.com/a/RNGoE
Така това ще са премахнатите неща . След това е необходимо да се пусне окабеляване за задната скорост . Буксата е отново на кутията . 2 пина - единия е 12 волта след контакт , другия отива към 10 пин - x20 букса :
http://imgur.com/a/PjyrN
син/жълт кабел ( ако не ме лъже паметта ) . Интересно дали може да се ползва някой от кабелите , от буксата на автомата .
Ако някой знае нещо което пропускам , ще съм благодарен за съветите
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52 инсталация от автомат към ръчка
Премахнах цялата инсталация свързана с автомата ( букси , кабели ) и колата запали без проблем . Искам да благодаря на " Войводата " , който удари сериозно рамо с връзването на ЕВС-а ( ЕВС 2 към ЕВС 3 ) !
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани