От два дифа един КАК?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- drebenj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
От два дифа един КАК?
Здравейте колеги. Искам да споделя с Вас и да ми дадете насоки за следния въпрос:
Колата е е36 заводско м52б20, слага се м52б28 без да се сменяват скорости и диф... И сега да отидем към въпроса: има ли как да се сложи диф от е36 325тдс голямо прасе шпер с число 2.65, на който диф да се смени числото и да стане къс? Под ръка имаме диф от е34 м20б20 с число 3.46. Може ли да се направи 2в1 ?
Колата е е36 заводско м52б20, слага се м52б28 без да се сменяват скорости и диф... И сега да отидем към въпроса: има ли как да се сложи диф от е36 325тдс голямо прасе шпер с число 2.65, на който диф да се смени числото и да стане къс? Под ръка имаме диф от е34 м20б20 с число 3.46. Може ли да се направи 2в1 ?
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: От два дифа един КАК?
Да, но ще вие.
- drebenj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Re: От два дифа един КАК?
А какви са опциите да не вие или няма такива?
- drebenj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Re: От два дифа един КАК?
И от какво ще се получи виенето?
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: От два дифа един КАК?
Да кажем така , почти никой не може да ти докара същото петно на зъбите, когато преместиш пиньона и короната в друга коруба . Най-добре си намери читав диф 188мм с подходящо число и си прехвърли касетата на шпера. И си ревизирай касетата !
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: От два дифа един КАК?
zzvvmm написа:Да, но ще вие.
Сигурен ли си.
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: От два дифа един КАК?
По принцип касетите на диференциалите тип 188 са два размера. Едните са за числата до 2,93 , а другите са от 3,07/3,15 нагоре. Разликата е в офсета на фланеца където се стяга короната - около 5мм.
Това означава, че дизеловата касета която имаш няма да пасне на числа над 2,93 понеже е по-изнесена в ляво. Наложи двете касети една до друга и ще видиш точната разлика. Има разни варианти с поставяне на фланец между касетата и короната, ама не са препоръчителни и не си заслужава риска.
А виене и шумове няма да има, ако всички хлабини по лагерите и луфта между пиньона и короната се регулират наново. Това обаче е трудно в домашни условия и без необходимите знания и измервателни уреди.
Това означава, че дизеловата касета която имаш няма да пасне на числа над 2,93 понеже е по-изнесена в ляво. Наложи двете касети една до друга и ще видиш точната разлика. Има разни варианти с поставяне на фланец между касетата и короната, ама не са препоръчителни и не си заслужава риска.
А виене и шумове няма да има, ако всички хлабини по лагерите и луфта между пиньона и короната се регулират наново. Това обаче е трудно в домашни условия и без необходимите знания и измервателни уреди.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: От два дифа един КАК?
bum_bum написа:Аз съм с касета от дизел и 3.25 корона и пиньон. Виене няма.
С дистанционен фланец и по-дълги болтове ли е компенсирана разликата между дизеловата касета и короната?
Защото съм сигурен за разликите в касетите до 2,93 и от 3,07 нагоре. До 2,93 пиньоните са по-големи и с повече брой зъби. Там короната е малко по-наляво спрямо дифовете с число 3,45 какъвто колегата има.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: От два дифа един КАК?
От теб разбирам, че не е добър вариант подобен монтаж. Иначе битува мнението, че дизеловата касета е по-здрава от бензиновите.
Като цяло момчето, което го прави изглежда доста си разбираше от работата и за сега забележка нямам. Не, че съм го карал кой знае колко много, но си изкара 2 тракдея на Серес до сега без проблем.
Като цяло момчето, което го прави изглежда доста си разбираше от работата и за сега забележка нямам. Не, че съм го карал кой знае колко много, но си изкара 2 тракдея на Серес до сега без проблем.
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: От два дифа един КАК?
Дизеловата касета от М51В25 е с един партномер като тази на М52В28 при дифовете с число 2,93.
А за надежността на тази модификация с фланец и по-дълги болтове не мога да твърдя със сигурност. Мен ме притесняваше това, че след време и известен пробег болтовете могат да се разтегнат и короната да се разхлаби, независимо от това че са лепени.
Предвид малкия пробег който изминаваш с този диференциал едва ли скоро ще има проблеми. При ежедневно каране обаче не съм сигурен - инженерите са го мислили, мислили и измислили да няма фланци, а различни касети в зависимост от числата на диференциалите.
А за надежността на тази модификация с фланец и по-дълги болтове не мога да твърдя със сигурност. Мен ме притесняваше това, че след време и известен пробег болтовете могат да се разтегнат и короната да се разхлаби, независимо от това че са лепени.
Предвид малкия пробег който изминаваш с този диференциал едва ли скоро ще има проблеми. При ежедневно каране обаче не съм сигурен - инженерите са го мислили, мислили и измислили да няма фланци, а различни касети в зависимост от числата на диференциалите.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: От два дифа един КАК?
Със сигурност както са го измислили е по-здраво и безпроблемно.
Ама и тя цялата ми кола вече не е както са я измислили инженерите
Ама и тя цялата ми кола вече не е както са я измислили инженерите
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани