Проблем с резистор на перката на климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.08.2014
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 318 tds touring
Мечтае да кара: X5

Проблем с резистор на перката на климатика

Мнение от stanced_out » 05 Мар 2017, 16:22

Здравейте колеги,
Работата е следната, като купих колата (318 тдс) перката на климатика не се пускаше. След четене и ровене се оказа съпротивлението което пуска самата перка. Смених го и всичко заработи нормално до сега. Изгоря ми бушона на перката, смених го и след 2 дена пак. След проверка по трасето установих, че съпротивлението грее ужасно много, измерих точно 218 градуса. Някаква идея защо загрява така?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с резистор на перката на климатика

Мнение от vladobate » 05 Мар 2017, 19:34

Перката ти предава богу дух , най-вероятно. Чупят се вътре магнитите на статора и почват да задържат ротора , това повишава тока през веригата .

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.08.2014
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 318 tds touring
Мечтае да кара: X5

Re: Проблем с резистор на перката на климатика

Мнение от stanced_out » 05 Мар 2017, 21:24

Имах такива съмнения и аз, но понеже съм бос на тема тоци реших да попитам :) благодаря колега за информацията. Явно ще купувам нов вентилатор. Някой да има идея дали подлежи на ремонт ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook