Проблем с резистор на перката на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- stanced_out
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.08.2014
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds touring
- Мечтае да кара: X5
Проблем с резистор на перката на климатика
Здравейте колеги,
Работата е следната, като купих колата (318 тдс) перката на климатика не се пускаше. След четене и ровене се оказа съпротивлението което пуска самата перка. Смених го и всичко заработи нормално до сега. Изгоря ми бушона на перката, смених го и след 2 дена пак. След проверка по трасето установих, че съпротивлението грее ужасно много, измерих точно 218 градуса. Някаква идея защо загрява така?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Работата е следната, като купих колата (318 тдс) перката на климатика не се пускаше. След четене и ровене се оказа съпротивлението което пуска самата перка. Смених го и всичко заработи нормално до сега. Изгоря ми бушона на перката, смених го и след 2 дена пак. След проверка по трасето установих, че съпротивлението грее ужасно много, измерих точно 218 градуса. Някаква идея защо загрява така?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Проблем с резистор на перката на климатика
Перката ти предава богу дух , най-вероятно. Чупят се вътре магнитите на статора и почват да задържат ротора , това повишава тока през веригата .
- stanced_out
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.08.2014
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds touring
- Мечтае да кара: X5
Re: Проблем с резистор на перката на климатика
Имах такива съмнения и аз, но понеже съм бос на тема тоци реших да попитам благодаря колега за информацията. Явно ще купувам нов вентилатор. Някой да има идея дали подлежи на ремонт ?
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани