Е36 318i загрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Е36 318i загрява
Колеги, имам проблем, колата е Е36 318i. Преди 2 месеца сменях гарнитура на главата, нов термостат, нов радиатор, нова водна помпа, обаче колата пак загрява. Не надува, а загрява. Обезвъздушил съм я както трябва, но не става, перката се включва когато си иска. НО КОГАТО ПУСНА ПАРНОТО СЕ СТАБИЛИЗИРА МОМЕНТАЛНО. Моля за помощ.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Е36 318i загрява
Колега как загрява на място ли или в движение? Виското изправно ли е
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Е36 318i загрява
lubomir86 написа:Колеги, имам проблем, колата е Е36 318i. Преди 2 месеца сменях гарнитура на главата, нов термостат, нов радиатор, нова водна помпа, обаче колата пак загрява. Не надува, а загрява. Обезвъздушил съм я както трябва, но не става, перката се включва когато си иска. НО КОГАТО ПУСНА ПАРНОТО СЕ СТАБИЛИЗИРА МОМЕНТАЛНО. Моля за помощ.
Сигурен ли си? Да не се окаже точно това причината?
Карам бавно! Стигам Бързо!
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Е36 318i загрява
Качествен ли е ремонта на главата?
Гарнитура шлайфане ревизия на клапаните за водачи и гумички
Гарнитура шлайфане ревизия на клапаните за водачи и гумички
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Е36 318i загрява
Не знам коя година ти е колата защото масово не се пише. Но от това което пишеш предполагам е след 95г. и е само с една електрическа перка, която управлява и климатика и охлаждането при нужда. Моя съвет е ако е тази перка отиваш и откачаш буксата пръскаш с контактен спрей, ако е необходимо с тънка отвертка зачистваш клемите й. Моята перка едно време го правеше това и ту тръгне да загрява па не тръгва па незнам кво и само леко като дигнех капака и размърдам буксата и перката тръгваше. Другата букса ако ти е такава системата е на самия радиатор с датчика. Откачаш и нея и правиш същото само, че там може само с контактния спрей. И двете букси са 3 пинови. Във форума има много информация за тази перка как се пробват степените и 1-ва 2-ра. Релетата и бушона и тн.н. От това което аз съм виждал двата варианта тази перка да не тръгне е или калпави връзки или ниско ниво на антифриза и датчика не засича водата и тя не може да тръгне. Ако си сигурен в ремонта на автомобила ти според мен проблема ти е там някъде около перката може и да е датчика на радиатора, но ти споменаваш, че някой път си тръгва. Моята е36, едно време и се пускаше перката не много често но в София в трафика редовно за около 20-30сек. и спираше. Огледай тези неща и смятам, че ще си решиш проблема. Има и един друг тест се сещам, ако ти работи климатика/климатроника отвори вратата пусни го и тръгне ли перката търси причината в датчика на радиатора или въздух в системата/съответно малко антифриз
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани