Spam
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Тоя датчик отговаря за перката която е пред радиатора на климатика и няма общо с виското. Ако я нямаш , ще трябва да я сложиш защото без нея загрява много и климатика изключва.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Нея я имам , но защо ще взима информация от радиатора на водата?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Климатикът може да изключи от повишаване налягането на фреона в системата. Датчикът за налягане следи това, т.н. pressure switch.
А температурния датчик на радиатора служи за независимо от климата включване на климатичната перка с цел охлаждане на мотора. 1 степен /normal speed/ тръгва с включването на климата, но може да се включи и независимо от нея при достигане на 91 градуса на мотора, благодарение на този датчик. 2 степен /high speed/ се включва при повишаване налягането на фреона над 18 бара, но и отделно от това може да се включи аварийно при прегряване на мотора - 99 гр., пак по инфо от темп.датчик.
А температурния датчик на радиатора служи за независимо от климата включване на климатичната перка с цел охлаждане на мотора. 1 степен /normal speed/ тръгва с включването на климата, но може да се включи и независимо от нея при достигане на 91 градуса на мотора, благодарение на този датчик. 2 степен /high speed/ се включва при повишаване налягането на фреона над 18 бара, но и отделно от това може да се включи аварийно при прегряване на мотора - 99 гр., пак по инфо от темп.датчик.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Spam
Последна промяна BladeMan на 27 Мар 2017, 14:53, променена общо 1 път
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Ами не знаеш кога ще се наложи, то затова се нарича auxiliary fan. По принцип в нормални режими на каране, външни температури и читави елементи на охладителната с-ма, не се включва. Не разчитай само на виското. Климатичният кондензер отпред е допълнителна "тапа" за въздуха, ако се кара без включен климатик. Направи си нещата както трябва. Вържи си датчика към релетата, не е голяма заигравка. Ти си знаеш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Така мисля да направя. Някой знае ли при какви температури ... на какви % е включено виското .Никъде не намирам подобни данни.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Преди години качвах климатроник на Е39,този датчик е важен защото включва и третата фаза на вентилатора.
Аз заради него смених и радиатора,и колата с клима вече си работи 5 години.
Успех
Аз заради него смених и радиатора,и колата с клима вече си работи 5 години.
Успех
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
mfandakov написа:Преди години качвах климатроник на Е39,този датчик е важен защото включва и третата фаза на вентилатора.
Аз заради него смених и радиатора,и колата с клима вече си работи 5 години.
Успех
Не всички имат 3та степен на вентилатора, но без този датчик ще му кипне чайника.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Еми сложих го датчика
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Датчика следи температурата на водата. Когато се покачи над определени градуси, датчика дава "късо" включва релето и от там се подава ток на ел. перката, която включва на втора степен. За това ти е този датчик. И без него, ще работи, но ако прегрее водата, няма да включи 2-рата степен. Има различни датчици за 4 и 6 цил. Като инсталирах климатика, взех комплект от М52Б28 и съм с датчик за 6-цил. не съм имал проблеми до момента. Реално трябва много да загрее, за да включи.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Не знам защо, но на моето комби без този датчик като пусках климатика перката не работеше. Закача ли датчика, щом пусна климатика перката въртеше постоянно.Оставам с впечатление ,че нещо му е сериозно базикано защото има други отклонения.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
По принцип като си пуснеш климата , перката трябва да върти постоянно .
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: Климатик е36 окабеляване ... ама се чудя
Вързах всичко ... но не ще да се пуска климатика .Тук да отбележа ,че няма фреон. Когато натисна (включа) копчето има леко вдигане на оборотите (явно нещо засича ,че е пуснат климатика) но никое реле не се включва . Пробвах релетата ръчно и работят както трябва (компресор , бавни обороти на перка и бързи обороти на перка) .Предположих ,че проблема е не наличието на налягангане в системата и датчика за налягане не позволява да се пусне компресора . Реших да дам на късо при датчика но забелязах ,че на всички + -ови кабели си има 12v ...което е леко странно за мен но за съжаление на схемата не пише къде какъв ток ходи и кога.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани