М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
Дейба.. Същото го имам и аз.
Какво ли не правихме и не може да се открие от къде идва.
Почна, откакто сложих УС валовете. Тези валове са зацепвани 3 пъти при трима различни майстори с планките.
После сложих съвсем други валове, които не са оем и пак го има. Те са зацепвани още 3 пъти при двама различни пак със скобите.
Сегашните ми валове дори са с шайба, която ограничава хода на ваноса заради градусите и пак го има...
Всичките ли тия да не са ги зацепвали правилно?
Какво ли не правихме и не може да се открие от къде идва.
Почна, откакто сложих УС валовете. Тези валове са зацепвани 3 пъти при трима различни майстори с планките.
После сложих съвсем други валове, които не са оем и пак го има. Те са зацепвани още 3 пъти при двама различни пак със скобите.
Сегашните ми валове дори са с шайба, която ограничава хода на ваноса заради градусите и пак го има...
Всичките ли тия да не са ги зацепвали правилно?
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
Колега,тва приятелче вчера е разглобил мотора,после към обяд отивам да видя и до довечера ще ти кажа ако открием проблем със зацепването.Това което мисля аз е че за да се зацепи вала в аванс и да гали клапаните може да стане само ако коляновия вал не е в ГМТ при зацепването а закъснява с малко.При това положение и двата вала са в аванс но за изпускателния това е безопасно докато за смукателния не е.Ако пък набуташ спиралата на ваноса много навътре при зацепване се връща в закъснение и пак е безопасно(питаите ме откъде знам )Надявам се до довечера да имаш отговор на въпроса.Колкото до тази шаиба която спомена аз бих те посъветвал вместо да я слагаш просто да зацепиш вала малко в закъснение щом е агресивен вала(може да провериш кога упира и да си бележиш петата).Така като работи ваноса ще си имаш добрия момент в ниски/средните а във високите тряаа да полудява,но с такива валове е добре да си настроиш коректно кога да изключва ваноса щото сток е 4200 и за афтърмаркет валове не е много добре
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
Мисля, че звука не е от контакт. Или поне не между буталата и клапаните. Сваляли сме главата 3 пъти, а главата 2 пъти е била в базата за шлайф. Все щяха да видят предполагам. А и по буталата няма следи.
Шайбата си идва с вала и честно казано малко ми е притеснено да се правят експерименти без нея, че едва ли скоро ще извадя пак толкова пара за клапани. А и вървежа в ниските ми е все тая какъв е. Важно да е потегля там криво-ляво и толкова.
Шайбата си идва с вала и честно казано малко ми е притеснено да се правят експерименти без нея, че едва ли скоро ще извадя пак толкова пара за клапани. А и вървежа в ниските ми е все тая какъв е. Важно да е потегля там криво-ляво и толкова.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
Изпускателния вал беше малко в закъснение,помислихме че е от него и го презацепихме както трябва да е-смукателния на квадрат изпускателния с часовника 0,64мм натиска на 6ти цил.Запалихме и нъцки...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
montrey написа:spacepl написа:В кой град си, колега?
От Стара Загора съм
Колега и аз съм от Ст. Загора, ако искаш мога да ти помогна със зацепването, имам инструмент. Пък луфта на ваноса ако не сте го оправили и той се оправя лесно.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
BMWACSCHNITZER написа:Изпускателния вал беше малко в закъснение,помислихме че е от него и го презацепихме както трябва да е-смукателния на квадрат изпускателния с часовника 0,64мм натиска на 6ти цил.Запалихме и нъцки...
Много странна е цялата тая работа. При мен е зацепван N на брой пъти както споменах и все от хора, които си разбират от работата и все тая..
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
bum_bum написа:Дейба.. Същото го имам и аз.
Какво ли не правихме и не може да се открие от къде идва.
Почна, откакто сложих УС валовете. Тези валове са зацепвани 3 пъти при трима различни майстори с планките.
После сложих съвсем други валове, които не са оем и пак го има. Те са зацепвани още 3 пъти при двама различни пак със скобите.
Сегашните ми валове дори са с шайба, която ограничава хода на ваноса заради градусите и пак го има...
Всичките ли тия да не са ги зацепвали правилно?
Това е резонанс в смукателя и на други съм го чувал с м50 колектор, и валове, нищо притеснително.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
georgi_1986 написа:montrey написа:spacepl написа:В кой град си, колега?
От Стара Загора съм
Колега и аз съм от Ст. Загора, ако искаш мога да ти помогна със зацепването, имам инструмент. Пък луфта на ваноса ако не сте го оправили и той се оправя лесно.
Вчера го сглобихме, зацепихме и най-накрая тръгна без ударени клапани. Взех си ремонтен комплект от beisan смених и веригите моите бяха доста разтегнати особено горната на ваноса, може и от там да е бил проблема, но важното е е сега е добре и много доволно си ускорява още от 2000 оборота
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
maxpower написа:bum_bum написа:Дейба.. Същото го имам и аз.
Какво ли не правихме и не може да се открие от къде идва.
Почна, откакто сложих УС валовете. Тези валове са зацепвани 3 пъти при трима различни майстори с планките.
После сложих съвсем други валове, които не са оем и пак го има. Те са зацепвани още 3 пъти при двама различни пак със скобите.
Сегашните ми валове дори са с шайба, която ограничава хода на ваноса заради градусите и пак го има...
Всичките ли тия да не са ги зацепвали правилно?
Това е резонанс в смукателя и на други съм го чувал с м50 колектор, и валове, нищо притеснително.
Може ли да се получава резонанс в такъв голям диапазон обороти(на 3к е най-силен но се чува до 6к) и при нас като дадеш газ понамаля но като пуснеш газта пак почва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52б28 - удари клапани след смяна соленоида на ваноса
При мен се чува само в диапазон от около 600 оборота.
Иначе си звучи като резонанс и аз и на това разчитам, че няма да се строши.
В този си вид двигателя има около 1200км на писта и 4к по шосе.
Иначе си звучи като резонанс и аз и на това разчитам, че няма да се строши.
В този си вид двигателя има около 1200км на писта и 4к по шосе.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани