Проблем с палене на М50Б20ТУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Проблем с палене на М50Б20ТУ
Здравейте колеги,
Първо трябва да кажа, че смених двигателя на колата преди няколко седмици. Беше с М43б16, а сега е с М50б20ту, този двигател до последно беше каран от мой приятел но го блъснаха и аз направо купих колата и съм прехвърлил всичко от нея. Мотора запали без да се преправя нищо по инсталацията и работеше много добре, оставих колата и не я бях карал 2-3 седмици, след което започна да пали много трудно. Припалва и гасне, ако и дадеш газ и я задържиш се оправя. Също така гърми все едно гърмя пиратка . Днес свалих бобините и свещите, на външен вид не изглеждат да им има нещо, откачих дебитомера и оборотите започнаха да скачат. Днес не успях да я запаля на стартер и я дръпнах с друга кола, запали веднага но на 3-4 цилиндъра мисля, като и подадох газ за 5-6 секунди и се оправи и започна да работи добре двигателя. Има и нещо много странно което преди не правеше, синьото реле за бензина не спира да цъка като дам контакт, също така се чува и помпата направо да вие докато цъка и колата е студена, когато колата загрее спира да цъка постоянно. Днес реших да я покарам повечко да видя дали ще прави и други магарии изгори 20литра бензин за 60км. Някой може ли да каже от къде може да се получи това?
Благодаря предварително
Първо трябва да кажа, че смених двигателя на колата преди няколко седмици. Беше с М43б16, а сега е с М50б20ту, този двигател до последно беше каран от мой приятел но го блъснаха и аз направо купих колата и съм прехвърлил всичко от нея. Мотора запали без да се преправя нищо по инсталацията и работеше много добре, оставих колата и не я бях карал 2-3 седмици, след което започна да пали много трудно. Припалва и гасне, ако и дадеш газ и я задържиш се оправя. Също така гърми все едно гърмя пиратка . Днес свалих бобините и свещите, на външен вид не изглеждат да им има нещо, откачих дебитомера и оборотите започнаха да скачат. Днес не успях да я запаля на стартер и я дръпнах с друга кола, запали веднага но на 3-4 цилиндъра мисля, като и подадох газ за 5-6 секунди и се оправи и започна да работи добре двигателя. Има и нещо много странно което преди не правеше, синьото реле за бензина не спира да цъка като дам контакт, също така се чува и помпата направо да вие докато цъка и колата е студена, когато колата загрее спира да цъка постоянно. Днес реших да я покарам повечко да видя дали ще прави и други магарии изгори 20литра бензин за 60км. Някой може ли да каже от къде може да се получи това?
Благодаря предварително
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Проблем с палене на М50Б20ТУ
marti123m написа:Удара е засегнал главата.
Колата беше ударена отзад странично! Смених и бензиновата помпа и започна да пали
- aihobmw
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 3.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320 COUPE
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: black with M suspension!
Re: Проблем с палене на М50Б20ТУ
виж ламбда сондата !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Бум - Бум - Бумер !
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Проблем с палене на М50Б20ТУ
Вече няма смисъл да гледам нищо, изпречи ми се едно дърво пред колата
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани