Заглъхване при М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Заглъхване при М50
Това ще е дълго писане, но ще гледам да пиша по накратко.
Проблема започна с прекъсване на един цилиндър, след сваляне на бобините видях, че едната е мокра, издухване с въздух се оправи прекъсването. Но започна да ми се струва, че един път колата върви един път не и се появи въпросното заглъхване при подаване на газ и на място и в движение. Когато е студена колата заглъхването се усеща повече
Последва смяна на датчик колянов вал и "рециклиране на датчик разп. вал. Промяна не усетих
Нещата който съм проверил и сменил:
Свещи, бобини от м52, нов датчик разп. вал който не беше същия, дебитомер м52б20, сложих оригиналния комп. на мотора понеже бях с ремапван, налягане на бензина на празен ход 3.5 бара при подаване на газ отива на 4 и нещо, дюзи м52б20, без въздушен филтър.
На диагностика показанията на ТПС, дебитомер, темп. на мотора, темп. на въздуха в смукателя изглеждат нормални
Колата е с ГИ, пробвах да разкача маркуча за газта да бе би да изтърва по малко в смукателя, но няма промяна.
На газ заглъхването го няма, форсира се нормално
Проблема започна с прекъсване на един цилиндър, след сваляне на бобините видях, че едната е мокра, издухване с въздух се оправи прекъсването. Но започна да ми се струва, че един път колата върви един път не и се появи въпросното заглъхване при подаване на газ и на място и в движение. Когато е студена колата заглъхването се усеща повече
Последва смяна на датчик колянов вал и "рециклиране на датчик разп. вал. Промяна не усетих
Нещата който съм проверил и сменил:
Свещи, бобини от м52, нов датчик разп. вал който не беше същия, дебитомер м52б20, сложих оригиналния комп. на мотора понеже бях с ремапван, налягане на бензина на празен ход 3.5 бара при подаване на газ отива на 4 и нещо, дюзи м52б20, без въздушен филтър.
На диагностика показанията на ТПС, дебитомер, темп. на мотора, темп. на въздуха в смукателя изглеждат нормални
Колата е с ГИ, пробвах да разкача маркуча за газта да бе би да изтърва по малко в смукателя, но няма промяна.
На газ заглъхването го няма, форсира се нормално
- denises26
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Заглъхване при М50
Щом на газ го няма, дали бензиновата помпа не прави някакви номера?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Заглъхване при М50
"рециклиране на датчик разп. вал.
нов датчик разп. вал който не беше същия
Само това е достатъчно да не върви добре.
Re: Заглъхване при М50
Ще смена и него, но не мога да намера същия. Нормално ли е след откачане на темп. Датчици да няма промяна в работата на колата
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Заглъхване при М50
Виж само на бензин, една по една да разкачаш бубините. Когато няма разлика в работата, там гледаш: или свещ или бубина или лула. Можеш обаче да имаш и проблем с дюзите и от там да нямаш пълноценно горене. Гледам пишеш м50 па всичко ти е от м52... Що тъй?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Заглъхване при М50
Ако заглъхването е за секунда две при по рязко подаване на газ и после изведнъж започне да поема, имахме проблема с едно м50 ванос. Смениха се датчици колянов, разпределителен вал, недобре работещи бобини лулите също и на края, се оказа едно съпротивление което е в кутията с кабелите на бобините, оригинално беше около 30 лв ,но го нямаше пратиха ни в една железария взехме го за 10 ст, само дето нямаше логото и колата заработи като часовник. 3 или 4 дни по спомен колата беше с електрониката на обратно докато го хванат това заглъхване.
Re: Заглъхване при М50
От моя опит в борба с неработещи/проблемни датчици колянов и разпределителен вал.
Студена т.е. в Open loop проблемите почти изчезват и положението рязко се влошава когато мотора загрее и компа мине в Closed loop.При моето ECU,aко единият датчик не работи компа ще работи с показанията от другия - колата пали и работи, но се форсира с прекъсвания и няма мощност. Рязка промяна в оборотите(т.е. скоростта на валовете) води до дертове и усложнява ситуацията - рязко даване на газ води до забиване, съединител и спирачка от високи обороти води до загасване на мотора.
Знам че други ECU-та немогат да работят само с единия датчик и колата или изобщо не пали или ако запали загасва.
С оглед на по-горе написаното мисля че едвали проблема ти е в тези два датчика.
Това къде точно е мерено - преди или след регулатора на налягането. Защото ако е 4 след регулатора имаш проблем - по спомен B28 е на 3.5, а B20 е на 3, но може и да греша за B20. 4 обаче ми изглежда много за след регулатора.
Набива ли грешка за смесите? Ако се дави с гориво симптомите ще са подобни - при рязко ускорение от ниски обороти ще забива нос и ще тръгва във високите.
Под заглъхване прекъсване ли имаш предвид или просто мудно катерене по оборотите?
Като цяло всички стреляме в тъмното, защото подобни проблеми могат да са от всичко по и около мотора като добвим и тази комбинация от М50,М52 агрегати, газ и ремап, мъглата става пълна и единственият ти избор е да пробваш едно по едно, като не пропускаш и вакуумите разбира се.
Студена т.е. в Open loop проблемите почти изчезват и положението рязко се влошава когато мотора загрее и компа мине в Closed loop.При моето ECU,aко единият датчик не работи компа ще работи с показанията от другия - колата пали и работи, но се форсира с прекъсвания и няма мощност. Рязка промяна в оборотите(т.е. скоростта на валовете) води до дертове и усложнява ситуацията - рязко даване на газ води до забиване, съединител и спирачка от високи обороти води до загасване на мотора.
Знам че други ECU-та немогат да работят само с единия датчик и колата или изобщо не пали или ако запали загасва.
С оглед на по-горе написаното мисля че едвали проблема ти е в тези два датчика.
3.5 бара при подаване на газ отива на 4 и нещо,
Това къде точно е мерено - преди или след регулатора на налягането. Защото ако е 4 след регулатора имаш проблем - по спомен B28 е на 3.5, а B20 е на 3, но може и да греша за B20. 4 обаче ми изглежда много за след регулатора.
Набива ли грешка за смесите? Ако се дави с гориво симптомите ще са подобни - при рязко ускорение от ниски обороти ще забива нос и ще тръгва във високите.
Под заглъхване прекъсване ли имаш предвид или просто мудно катерене по оборотите?
Като цяло всички стреляме в тъмното, защото подобни проблеми могат да са от всичко по и около мотора като добвим и тази комбинация от М50,М52 агрегати, газ и ремап, мъглата става пълна и единственият ти избор е да пробваш едно по едно, като не пропускаш и вакуумите разбира се.
Последна промяна TheDriver на 16 Дек 2016, 19:34, променена общо 1 път
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Заглъхване при М50
Според мен налягането трябва да се мери на изхода на помпата, много преди филтъра или регулатора на налягането. Там трябва да се гони около и над 3 бара.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Заглъхване при М50
Налягането на помпата е нормално да е 4 и нагоре. Но за работата на мотора е важно какво ”пуска” регулаторът, т.е. налягането в рейката. Ако регулаторът е заминал или умишлено е пипан(във връзка с ремапа) и в същото време ламбдата е разкачена заради газовата е напълно възможно да се дави в гориво, но компа да не го разбира. А и той каза че на газ няма проблем, което веднага сочи към горивната система.
Re: Заглъхване при М50
Тъй..
Да започна с това, че мотора е м50б20 строук на 2.5, спеше ми се снощи и съм го пропуснал, но мисля, че това не е от голямо значение понеже мотора е вече на 2000+км и 3 месеца от както се кара и до сега нямаше проблеми
Без сонда е от самото начало и със заводския комп не е имало никакви проблеми, на ремапнатия комп сондата е изкл. софтуерно
Бобините, лулите и свещите са сменени със 6 други и разлика няма, слагал съм части от м52 защото такива има около мен от работещи коли, единствено дебитомера не знаех дали е съвместим, но реших да пробвам
дай повече инфо за въпросното съпротивление
Налягането на бензина е мерено преди рейката, за да изкл. варианта запушен филтър и развалена помпа.
При подаване не газ на място или в движение първоначално заглъхва не прекъсва
Да започна с това, че мотора е м50б20 строук на 2.5, спеше ми се снощи и съм го пропуснал, но мисля, че това не е от голямо значение понеже мотора е вече на 2000+км и 3 месеца от както се кара и до сега нямаше проблеми
Без сонда е от самото начало и със заводския комп не е имало никакви проблеми, на ремапнатия комп сондата е изкл. софтуерно
Бобините, лулите и свещите са сменени със 6 други и разлика няма, слагал съм части от м52 защото такива има около мен от работещи коли, единствено дебитомера не знаех дали е съвместим, но реших да пробвам
Mpower94 написа:Ако заглъхването е за секунда две при по рязко подаване на газ и после изведнъж започне да поема, имахме проблема с едно м50 ванос. Смениха се датчици колянов, разпределителен вал, недобре работещи бобини лулите също и на края, се оказа едно съпротивление което е в кутията с кабелите на бобините...
дай повече инфо за въпросното съпротивление
TheDriver написа:....
Налягането на бензина е мерено преди рейката, за да изкл. варианта запушен филтър и развалена помпа.
При подаване не газ на място или в движение първоначално заглъхва не прекъсва
Re: Заглъхване при М50
Бензиновия регулатор на рейката също е проверен, държи на вакуум
Не че има връзка с проблема, но изчистих стъпковия мотор понеже го записваше и при свалянето му заедно с маркуча към гофрето имаше изненада вътре един голям бръмбър или по точно части от него и 2 малки
Самото заглъхване някой път е повече друг път по малко и не зависи от температурата на колата
Не че има връзка с проблема, но изчистих стъпковия мотор понеже го записваше и при свалянето му заедно с маркуча към гофрето имаше изненада вътре един голям бръмбър или по точно части от него и 2 малки
Самото заглъхване някой път е повече друг път по малко и не зависи от температурата на колата
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Заглъхване при М50
Аз съм изпадал в подобна ситуация, и се оказа, че една от свещите ми е имала дефект, макар и да бяха нови. Ако си от София, мога ти дам некоя и друга бубина да си тестваш, и свещи съответно.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Заглъхване при М50
Мерси колега , но вече пробвах с други свещи и бобини и разлика няма
Не ми се връзва да е от тях и да го прави на бензин, а на газ не
Не ми се връзва да е от тях и да го прави на бензин, а на газ не
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Заглъхване при М50
смени дюзите и тфа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Заглъхване при М50
KPETEH написа:смени дюзите и тфа.
Дюзите и кое?
Дюзите са сменени, не е от тях
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани