Проблем с тока

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.12.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is

Проблем с тока

Мнение от KrissDub » 15 Дек 2016, 17:09

Здравейте колеги, извинявам се предварително ако съществува такава тема,
Имам проблем с БМВ е36 318is, в движение тока на колата напълно изчезна и тя изгасна, отидох на сервиз дадоха ми ток измериха всичко напрежение при зареждане итн беше на 13.9. Проблема идва когато аз тръгна да паля колата. При завъртане на ключа акумулаторчето на таблото не свети, при подаване на ток чрез кабели свети. Смених акумулатора с чисто нов но проблема си остана. След смяната на акумулатора измерихме напрежението което седеше на 11.9 при подаване на газ също не мърда от 11.9. Ако ми дадът ток зарежда на 13.9. От кое може да е проблема? Алтернатор,реле,разпределител ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 6.02.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е38 3.5 V8
Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
Детайли за колата: Без задни гърнета

Re: Проблем с тока

Мнение от Дидо ди » 15 Дек 2016, 20:13

11.9 е прекалено малко-ако може да се смени реле без демонтаж на динамо - ок ако ли не сваляш динамото и на майстор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: Проблем с тока

Мнение от jorko7120 » 05 Яну 2017, 0:02

Измери колко зарежда директно на шпилките на алтернатора а не на акумулатора. Ако даде нормални стойности търси проблема в масите. Ако няма промяна релето с четките около 15-20лв е .
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: Мордор
Пол: Мъж
Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))

Re: Проблем с тока

Мнение от west bam » 12 Яну 2017, 11:42

Проблема почти сигурно е от алтернатора, реле + четките и диоден блок, или плюсовия кабел, нормалното зареждане трябва да е в диапазон от 13.8V-14.50V, като измерването се прави с включени къси светлини, парно работещо поне на 3та степен от 4, пуснати подгревни реотани задно стъкло и подаване на газ малко над 2500 оборота :yes:
BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook