318 tds идеи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: 318 tds идеи
Това е добър въпрос... Аз лично намирам още един минус в това - смятам, че е приложимо само за коли на които не е натягано турбото, а при останалите сигурно комп. през цялото време ще бие "пауза" на помпата да спира нафтата
Re: 318 tds идеи
Ами онзи ден започнах със смяната на турбото. Теорията на всички форуми, че турбо от 1.8 и 2.5 са еднакви е пълена заблуда, турбината от 2.5 е два пъти по-голяма и си трябва преправяне. На пролет се продължава. Весело посрещане на новата година
Ремонт на спукани и шчупени пластмасови брони, фарове, стопове, мигачи и др пластмасови елементи
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318 tds идеи
bum_bum написа:Аз не знам някой да е твръдял, че са еднакви турбините.
В тази тема не но в други теми да
Ремонт на спукани и шчупени пластмасови брони, фарове, стопове, мигачи и др пластмасови елементи
Re: 318 tds идеи
Здравейте колеги,
Вдигам малко стара тема, ама за мен в момента е актуална
Реших да посъбудя старата тдс-ка, започнах с обслужване, смених си турбината, че моята беше яко омаслена и свиреше много. Смених и интерколера защото се оказа, че стария изтърва налягане. Ролки, ремък, ревизия на климатика, клапани на парното и още доста неща...
Вчера си пуснах една диагностика в движение - на пълна газ турбото прави 0,95 -1 бар макс. Решил съм да я чипосам, та въпроса ми е да пипам ли нещо по турбото/гейта и помпата или да я закарам така за чип/ мисля да се обърна към VRPerformnce/? Има ли смисъл и да разменям маркучите, или по-добре да ги оставя както са в момента?
Четох, че турбината спокойно може да прави 1,3-1,4 бара налягане - което мисля ще съживи колата доста.
Другото вжно нещо е по възможост колата да не пуши като локомотив
Вдигам малко стара тема, ама за мен в момента е актуална
Реших да посъбудя старата тдс-ка, започнах с обслужване, смених си турбината, че моята беше яко омаслена и свиреше много. Смених и интерколера защото се оказа, че стария изтърва налягане. Ролки, ремък, ревизия на климатика, клапани на парното и още доста неща...
Вчера си пуснах една диагностика в движение - на пълна газ турбото прави 0,95 -1 бар макс. Решил съм да я чипосам, та въпроса ми е да пипам ли нещо по турбото/гейта и помпата или да я закарам така за чип/ мисля да се обърна към VRPerformnce/? Има ли смисъл и да разменям маркучите, или по-добре да ги оставя както са в момента?
Четох, че турбината спокойно може да прави 1,3-1,4 бара налягане - което мисля ще съживи колата доста.
Другото вжно нещо е по възможост колата да не пуши като локомотив
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани