318 tds идеи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318 tds идеи

Мнение от bum_bum » 20 Дек 2016, 19:50

Няма ли да се пълни байпаса с масло от колектора по този начин?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: 318 tds идеи

Мнение от raptorxbg » 20 Дек 2016, 20:49

Това е добър въпрос... Аз лично намирам още един минус в това - смятам, че е приложимо само за коли на които не е натягано турбото, а при останалите сигурно комп. през цялото време ще бие "пауза" на помпата да спира нафтата :dunno:


Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 318тдс

Re: 318 tds идеи

Мнение от BenGTo » 31 Дек 2016, 17:32

Ами онзи ден започнах със смяната на турбото. Теорията на всички форуми, че турбо от 1.8 и 2.5 са еднакви е пълена заблуда, турбината от 2.5 е два пъти по-голяма и си трябва преправяне. На пролет се продължава. Весело посрещане на новата година :D :)
Ремонт на спукани и шчупени пластмасови брони, фарове, стопове, мигачи и др пластмасови елементи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318 tds идеи

Мнение от bum_bum » 01 Яну 2017, 11:58

Аз не знам някой да е твръдял, че са еднакви турбините. :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 318тдс

Re: 318 tds идеи

Мнение от BenGTo » 04 Яну 2017, 19:05

bum_bum написа:Аз не знам някой да е твръдял, че са еднакви турбините. :dunno:

В тази тема не но в други теми да
Ремонт на спукани и шчупени пластмасови брони, фарове, стопове, мигачи и др пластмасови елементи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: 318 tds идеи

Мнение от Nightmare » 03 Май 2019, 7:52

Здравейте колеги,

Вдигам малко стара тема, ама за мен в момента е актуална :mhihi:

Реших да посъбудя старата тдс-ка, започнах с обслужване, смених си турбината, че моята беше яко омаслена и свиреше много. Смених и интерколера защото се оказа, че стария изтърва налягане. Ролки, ремък, ревизия на климатика, клапани на парното и още доста неща...

Вчера си пуснах една диагностика в движение - на пълна газ турбото прави 0,95 -1 бар макс. Решил съм да я чипосам, та въпроса ми е да пипам ли нещо по турбото/гейта и помпата или да я закарам така за чип/ мисля да се обърна към VRPerformnce/? Има ли смисъл и да разменям маркучите, или по-добре да ги оставя както са в момента?
Четох, че турбината спокойно може да прави 1,3-1,4 бара налягане - което мисля ще съживи колата доста.

Другото вжно нещо е по възможост колата да не пуши като локомотив :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook