ЗА ТРИЕНЕ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- bamaboy_
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i ; e91 320d++
- Мечтае да кара: 850
ЗА ТРИЕНЕ
Колеги дайте мнение имам следния проблем
сутрин паля колата в гаража почва нормално да работи и след малко губи няколко цилиндъра и гасне. Паля я втори път пали нормално подавам газ по рязко прекъсва и пука в смукателя и така докато не загрее щом загрее работи нормално но трябва да я чакам да излезе от синьото. Някой път на топла върви нормално някой път няма нормална мощност сменени са свещи и лули на диагностика няма кой да я закачи не могат да я разчетат.Един майстор ми каза шайба на колянов вал(1000 лв смяна) колата има газ и на газ се тресе цялата и леко прекъсва като и се подава газ дайте някви съвети нещо някой с диагностика за коли преди 96 година да я закачиме щото ако е шайба на колянов вал да заминава на части
сутрин паля колата в гаража почва нормално да работи и след малко губи няколко цилиндъра и гасне. Паля я втори път пали нормално подавам газ по рязко прекъсва и пука в смукателя и така докато не загрее щом загрее работи нормално но трябва да я чакам да излезе от синьото. Някой път на топла върви нормално някой път няма нормална мощност сменени са свещи и лули на диагностика няма кой да я закачи не могат да я разчетат.Един майстор ми каза шайба на колянов вал(1000 лв смяна) колата има газ и на газ се тресе цялата и леко прекъсва като и се подава газ дайте някви съвети нещо някой с диагностика за коли преди 96 година да я закачиме щото ако е шайба на колянов вал да заминава на части
Последна промяна bamaboy_ на 25 Фев 2017, 15:56, променена общо 2 пъти
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Hadjy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 7.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
Re: Проблем при студен мотор м50б20
Здравей колега,
Явно и твоята е от първите години. И аз имах проблем с разчитането на компютъра, но намерих един сервиз в София където успяха да се вържат. Ако проблема остава драсни ще дам координати на сервиза.
Поздрави,
Явно и твоята е от първите години. И аз имах проблем с разчитането на компютъра, но намерих един сервиз в София където успяха да се вържат. Ако проблема остава драсни ще дам координати на сервиза.
Поздрави,
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем при студен мотор м50б20
Или е дебитомер, или е бубина. Мирише ли много на бензин докато е студена?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bamaboy_
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i ; e91 320d++
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем при студен мотор м50б20
мирише да ама гледам и разхода ми е качила
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Проблем при студен мотор м50б20
bamaboy_ написа:.Един майстор ми каза шайба на колянов вал(1000 лв смяна)
нещо бърка май майстора
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bamaboy_
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i ; e91 320d++
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем при студен мотор м50б20
добре не са бубини свещи и лули възможно ли е да е стъпков мотор? При последното пукане видях да излиза прах под колектора кадето е стъпковия мотор
или вакуумни мъркучи да са цепнати но нямаше ли да е постоянен проблема а не само сутрин когато е студена ????
как да разбера дали смуче въздух??? дебитомер не е откачах го не разбрах нищо?????
или вакуумни мъркучи да са цепнати но нямаше ли да е постоянен проблема а не само сутрин когато е студена ????
как да разбера дали смуче въздух??? дебитомер не е откачах го не разбрах нищо?????
Re: Проблем при студен мотор м50б20
Вземете едно дезодоранче от най-ефтините и парфюмирайте мотора докато работи на празен ход.Ако смуче въздух отнякъде ще го хванете веднага.Ако дебитомера е умрял не се усеща разлика при откачването му.Иначе ако работи при откачане веднага има игра в оборотите.
- bamaboy_
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i ; e91 320d++
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем при студен мотор м50б20
Така след оглед тръбите под смукателя ,пръскане с старт спрей ,смяна на бубини,почистване на дросела,колата е в същото положение което ме навява на мисълта че може да са датчиците за температура(2бр ) ??????
Да припомня пали губи цилиндри и гасне паля пак работи нормално при рязко подаване на газ пука в колектора мудна много между1000 и 2200 оборота мирише на неизгорял бензин
На газ работи не пука но тресе цялата и не върви добре висок разход 17-18 газ при движение при смяна скорост пука назад в гърнето
Да припомня пали губи цилиндри и гасне паля пак работи нормално при рязко подаване на газ пука в колектора мудна много между1000 и 2200 оборота мирише на неизгорял бензин
На газ работи не пука но тресе цялата и не върви добре висок разход 17-18 газ при движение при смяна скорост пука назад в гърнето
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани