Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Ако не ти прегрява колата и имаш хубаво парно не пипай термостата.
Водната помпа по желание може да я смениш, ама при положение, че не ти прави проблеми не виждам причина да я сменяш така от нищото.
Водната помпа по желание може да я смениш, ама при положение, че не ти прави проблеми не виждам причина да я сменяш така от нищото.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Здравейте колеги и Весела Коледа!
Реших да използвам темата на колегата, вместо да пускам нова тема. Та имам проблем подобен на колегата kalin899, само че при мен е малко по-различно. Случаят е следния - Преди 2 седмици си проверих нивото на маслото и беше до средата, и не знам защо реших да долея малко масло. Долях съвсем малко и нивото дойде точно до максимума. Знам, че не е добре да се препълва с масло, но имах лек теч от ангренажния капак и си казах, че няма да е проблем. Изминах около 350 км и днес реших ей така да махна капачката за масло и видях нещо бяло от едната страна. Веднага се усъмних, че може да ми е заминала гарнитурата на главата и проверих антифриза - беше си синьо-зеленикав (бях го сменил миналата година с оригинален на БМВ). После проверих и маслото - беше си бистро и точно на максимума, но не забелязах нищо съмнително (маслото е на около 1000 км Liqui Moly 0w40).
Както и да е - избърсах това бялото нещо и си сложих капачката. 4-5 часа по-късно карах колата около 20 мин докато загрее и като се прибрах след като изгасих двигателя отново проверих капачката и пак имаше такава бяла гняс. Аз до колкото знам, ако маслото се смеси с антифриз (издухана гарнитура или глава) маслото става като боза, а също и антифриза.Бях чел някъде по английските форуми, че когато маслото е прекалено много се образували "балончета" от въздуха в маслото и от това чукали повдигачите (моите си чукат от край време, макар и нови). Възможно ли е да е от това или нещата клонят към издухана гарнитура/спукана глава ? Или просто маслото е кофти ?
Става въпрос за M43B16
Реших да използвам темата на колегата, вместо да пускам нова тема. Та имам проблем подобен на колегата kalin899, само че при мен е малко по-различно. Случаят е следния - Преди 2 седмици си проверих нивото на маслото и беше до средата, и не знам защо реших да долея малко масло. Долях съвсем малко и нивото дойде точно до максимума. Знам, че не е добре да се препълва с масло, но имах лек теч от ангренажния капак и си казах, че няма да е проблем. Изминах около 350 км и днес реших ей така да махна капачката за масло и видях нещо бяло от едната страна. Веднага се усъмних, че може да ми е заминала гарнитурата на главата и проверих антифриза - беше си синьо-зеленикав (бях го сменил миналата година с оригинален на БМВ). После проверих и маслото - беше си бистро и точно на максимума, но не забелязах нищо съмнително (маслото е на около 1000 км Liqui Moly 0w40).
Както и да е - избърсах това бялото нещо и си сложих капачката. 4-5 часа по-късно карах колата около 20 мин докато загрее и като се прибрах след като изгасих двигателя отново проверих капачката и пак имаше такава бяла гняс. Аз до колкото знам, ако маслото се смеси с антифриз (издухана гарнитура или глава) маслото става като боза, а също и антифриза.Бях чел някъде по английските форуми, че когато маслото е прекалено много се образували "балончета" от въздуха в маслото и от това чукали повдигачите (моите си чукат от край време, макар и нови). Възможно ли е да е от това или нещата клонят към издухана гарнитура/спукана глава ? Или просто маслото е кофти ?
Става въпрос за M43B16
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна eXed0 на 26 Дек 2016, 10:36, променена общо 1 път
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Това най-вероятно е конденз по капачката,защото я караш на къси разстояния и по малко.
Покарай я на по-дълго и ще видиш,че няма да го има това.
Покарай я на по-дълго и ще видиш,че няма да го има това.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Като остарее маслото и от циклите студено-топло конденза се явява така като бяла майонеза по капачката. Поне аз такива наблюдения имам. Предало се масло. Проверяваш си и нивото на антифриза все пак...да си сигурен.
Сменяш, и си караш.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=342810
Промивка на следващите 2-3 смени на масло също няма да е лошо, и малко по-кратък интервал на смяна. Нищо страшно.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Сменяш, и си караш.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=342810
Промивка на следващите 2-3 смени на масло също няма да е лошо, и малко по-кратък интервал на смяна. Нищо страшно.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
host написа:Като остарее маслото и от циклите студено-топло конденза се явява така като бяла майонеза по капачката. Поне аз такива наблюдения имам. Предало се масло. Проверяваш си и нивото на антифриза все пак...да си сигурен.
Сменяш, и си караш.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=342810
Промивка на следващите 2-3 смени на масло също няма да е лошо, и малко по-кратък интервал на смяна. Нищо страшно.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Няма му нищо на маслото.Просто колата не загрява както трябва и затова се получава конденз,независимо с какво масло си.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Благодаря за отзивите, колеги. Четох из английските форуми и се поуспокоих, понеже и те казват, че е кондез. Утре ми предстои пътуване около 100 км и предполагам ще си проличи.
Поздрави!
Поздрави!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
eXed0 написа:Благодаря за отзивите, колеги. Четох из английските форуми и се поуспокоих, понеже и те казват, че е кондез. Утре ми предстои пътуване около 100 км и предполагам ще си проличи.
Поздрави!
Забърши си капачката преди да тръгнеш и ще видиш,че няма да имаш бяло като пристигнеш.
Когато е умешала маслото с антифриза ще има много боза.
Щом на пръчката маслото е както трябва и антифриза ти е бистър си карай колата.
Има и още един вариант на духнала гарнитура.Тогава вкарва изгорелите газове в антифриза и се виждат балончета в казанчето(като кипене)Като нямаш нито един от тези симптоми не се притеанявай.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Сори, но не е вярно, че като го избърше или кара извънградско няма повече да види майонеза на капачката.
Лично съм пробвал, и знам, че пак се появява. Включително и на щеката.
Не го казвам за да се заяждам, а за да не се филмира човека ако пак се появи по капачката/щеката.
Като се процедира както съм писал по-горе, вече няма бели отлагания (ако е сменен и клапана на картера де или е изолиран и след това промита маслената система)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Лично съм пробвал, и знам, че пак се появява. Включително и на щеката.
Не го казвам за да се заяждам, а за да не се филмира човека ако пак се появи по капачката/щеката.
Като се процедира както съм писал по-горе, вече няма бели отлагания (ако е сменен и клапана на картера де или е изолиран и след това промита маслената система)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
host написа:Сори, но не е вярно, че като го избърше или кара извънградско няма повече да види майонеза на капачката.
Лично съм пробвал, и знам, че пак се появява. Включително и на щеката.
Не го казвам за да се заяждам, а за да не се филмира човека ако пак се появи по капачката/щеката.
Като се процедира както съм писал по-горе, вече няма бели отлагания (ако е сменен и клапана на картера де или е изолиран и след това промита маслената система)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Не казвам,че няма никога повече да види майонезата А че след това пътуване няма да има,защото маслото ще достигне температура при която конденза изчезва.След това ако си кара пак предимно градско и на къси разстояния ще се появи отново.
Последна промяна (bubsa) на 26 Дек 2016, 10:44, променена общо 1 път
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Кофти масло.
Гаранция.
И не си мислете че като купувате скъпо масло, е хубаво винаги.Пазарувайте от надеждни и достоверни места.
Гаранция.
И не си мислете че като купувате скъпо масло, е хубаво винаги.Пазарувайте от надеждни и достоверни места.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
wladio написа:Кофти масло.
Гаранция.
И не си мислете че като купувате скъпо масло, е хубаво винаги.Пазарувайте от надеждни и достоверни места.
Маслото го взех уж от официалния вносител за страната, но ми го пратиха с куриер и още при получаването се усъмних понеже имаше дефекти по тубата, но нямаше как да го върна и го сипах в двигателя. Не е изключен и варианта самото масло да е кофти както казваш, но нямам възможност да го сменя в момента.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Да я ремонтирам... или не? е36 316i compact 1994
Доста коли са минали през гаража с тия симптоми, и всеки със уж марково и скъпо масло.да ама не.
Ако стане по студено го поглеждай редовно сутрин. На един клиент дори му бе замръзнало.-беше със "кастрол "
Ако стане по студено го поглеждай редовно сутрин. На един клиент дори му бе замръзнало.-беше със "кастрол "
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани