M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Здравейте,
Ще започна малко по-отдалече с моята случка. Преди няколко месеца термостата издаде багажа в Плевен и местен майстор ми го смени. След около месец борда изрева за вода, долях около литър и след месец пак изрева за вода. Закарах я при майстора, който обикновено ми я прави и се оказа, че водната помпа тече - сменихме я. Също така се оказа, че термостата е монтиран с доволно количество силикон. След около месец пак борда е изписал, че няма вода, този път при жена ми. Някакъв неин колега е долял, но явно не е завил капачката добре и след час каране пак е останала без вода. На път към сервиза разширителния съд на радиатора е гръмнал, та сменихме и радиатора. След като сменихме радиатора забелязах, че надува маркуча -> крива глава. Снимки, ремонти, гумички, повдигачи и не знам какво още, пълна ревизия.
Та като дойде момента за монтиране на главата майстора забеляза, че отвора М8, в който се завива този винт:
е с размери около 30-40 мм. Общо взето болта се държи на обтегача, а не обратното. Явно не е бил затегнат и с времето е изкопал дупка, в която може да се бръкне с два пръста
И сега въпросът е ремонт на блока, нов блок или нов двигател?
Да не споменавам и четвъртия вариант за нова кола...
Ще започна малко по-отдалече с моята случка. Преди няколко месеца термостата издаде багажа в Плевен и местен майстор ми го смени. След около месец борда изрева за вода, долях около литър и след месец пак изрева за вода. Закарах я при майстора, който обикновено ми я прави и се оказа, че водната помпа тече - сменихме я. Също така се оказа, че термостата е монтиран с доволно количество силикон. След около месец пак борда е изписал, че няма вода, този път при жена ми. Някакъв неин колега е долял, но явно не е завил капачката добре и след час каране пак е останала без вода. На път към сервиза разширителния съд на радиатора е гръмнал, та сменихме и радиатора. След като сменихме радиатора забелязах, че надува маркуча -> крива глава. Снимки, ремонти, гумички, повдигачи и не знам какво още, пълна ревизия.
Та като дойде момента за монтиране на главата майстора забеляза, че отвора М8, в който се завива този винт:
е с размери около 30-40 мм. Общо взето болта се държи на обтегача, а не обратното. Явно не е бил затегнат и с времето е изкопал дупка, в която може да се бръкне с два пръста
И сега въпросът е ремонт на блока, нов блок или нов двигател?
Да не споменавам и четвъртия вариант за нова кола...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- kok4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Направрте му втулка
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Аз пък съм за 4-я вариант
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
kok4o написа:Направрте му втулка
Няма как да стане. Отвора е елипсовиден - 30 на 40 мм горе долу. Няма как да се уцели точното местоположение на втулката и новия резбови отвор. Трябва да намеря производствен чертеж на блока, което ми се струва невъзможно, а и честно казано не ми се влиза в такова приключение...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
имам блок който е разглобен и мога да ти измеря това разстояние от където прецениш за да намериш правилното място..
дали ще помогне?
при мен пък е откършена едната от тези шпилки как е станало идея си нямам
дали ще помогне?
при мен пък е откършена едната от тези шпилки как е станало идея си нямам
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Аз по-скоро си мисля направо да го махна тоя болт и обтегача да си виси само на горния. Сигурно е карал години само на горния, за да може долния да издълбае такъв кратер... Пък колкото изкара.
Че хич не ми се влиза във филми с дълги ремонти без ясен резултат.
Че хич не ми се влиза във филми с дълги ремонти без ясен резултат.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
той докто е бил там малко или много е ограничавал водача да не се мести
ако го махнеш има опасност да износи бързо самисят канал а и дори да не е добре опъната веригата и да прескочи в един даден момент на 5700 рпм и товага всички ревии и ремотни който си направил ще загубят смисъл
ако го махнеш има опасност да износи бързо самисят канал а и дори да не е добре опъната веригата и да прескочи в един даден момент на 5700 рпм и товага всички ревии и ремотни който си направил ще загубят смисъл
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
До колкото виждам, това което си показал е долния болт, който държи успокоителя, а не обтегача.
Съберете веригата и залепете с качествен течен метал, така, че успокоителя да не сурка постоянно.
Като го вкарате на здравия болт, ще си покаже, къде да залепите отскубнатия.
Съберете веригата и залепете с качествен течен метал, така, че успокоителя да не сурка постоянно.
Като го вкарате на здравия болт, ще си покаже, къде да залепите отскубнатия.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Носи го да го наварят, и после по бабешкия начин със шаблон от читав блок - както навремето правихме дефицитните гарнитури
Ubi dubium, ibi libertas
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
а някой може ли да даде номер на този успокоител които се крепи на разбития ти елемен защото си спуках моя
ето този ми излиза от реал оем 11311726480 но не мога да проверя тук в бмв
ето този ми излиза от реал оем 11311726480 но не мога да проверя тук в бмв
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Номенклатурен номер : 11311726480
Описание : ШИНА НАПРАВЛЯВАЩА
Ед.цена (с ДДС) : 56.92 BGN
Няма наличност
Ubi dubium, ibi libertas
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Наскоро си продадох 28-цата на едно момче и днеска ми каза че е разпродал всичко освен блока, който е в перфектно състояние. Ако искаш ми пиши на Л.С. да ти дам неговите координати.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
На мен не ми се занимава с нов блок или нов двигател, че разправията е голяма. Майсторът пък не иска да ремонтираме този, тъй като резултатът бил неясен.
Та в крайна сметка сега търся друг майстор, които да ремонтира този блок.
Идеята ми е да го ремонтира без да го сваля от колата.
Да го навари, да го фрезова на място с магнитна бормашина, да пробие нов отвор по шаблон от здрав блок и накрая резба и събиране на всичко.
Ако някой има предложение за сервиз, който би свършил тая работа ще се радвам да сподели.
Та в крайна сметка сега търся друг майстор, които да ремонтира този блок.
Идеята ми е да го ремонтира без да го сваля от колата.
Да го навари, да го фрезова на място с магнитна бормашина, да пробие нов отвор по шаблон от здрав блок и накрая резба и събиране на всичко.
Ако някой има предложение за сервиз, който би свършил тая работа ще се радвам да сподели.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
с магнитна бормашина малко трудно с тоя алуминиев блок
хванете пласмасовия плъзгач за капака не за блока....
обаче и двата щифта да са на капака....... не един на блок и един на капака че мн трудно се събира после...
и резбата е М8х1 не е нормална да знаете
хванете пласмасовия плъзгач за капака не за блока....
обаче и двата щифта да са на капака....... не един на блок и един на капака че мн трудно се събира после...
и резбата е М8х1 не е нормална да знаете
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M52B28 - нов мотор vs. нов блок vs. ремонт на блока
Vozq_bez_pari написа:с магнитна бормашина малко трудно с тоя алуминиев блок
хванете пласмасовия плъзгач за капака не за блока....
обаче и двата щифта да са на капака....... не един на блок и един на капака че мн трудно се събира после...
и резбата е М8х1 не е нормална да знаете
Няма да е хич трудно - с шлайфана подложка хваната за блока. Ама да стигна дотам, че още не съм я почвал.
Тоя капак е около 5 мм дебел, като го гледам на око - ако се пробие отвор и се нареже резба ще го пробие целия, не знам доколко е удачно.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани