318i вдига градуси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- milenaki87
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30.06.2016
318i вдига градуси
От скоро я имам и от скоро започнах да се сблъсквам с доста некадърни майстори,първоначално имаше теч от радиатора ,смених го с нов майстора незнам защо ми е махнал термостата да съм бил карал така до есента ,нямало проблем от тогава почна да надува пука маркучи ,отидох на друг майстор той ми каза ,че е за гарнитура ,познати ми казват ,че е защото не е обезвъздушена хубаво ,други заради термостата или водна помпа моля помагайте ,ако се е сблъсквал някой
Re: 318i вдига градуси
От това, че няма термостат едва ли ще ти надува и пука маркучите...от обезвъздушаването също невярвам да надува и пука маркучите, но виж от водната помпа ако не върти както трябва водата може да се случи, провери я като отвориш капачката и подай газ дали излиза вода през дупката
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: 318i вдига градуси
От липсата на термостат шанса е най малък да прегрява и надува, защото като го няма водата просто се върти постоянно през големия кръг и сега лятото окей, но зимата ще загрява по един час
Да надува от некадърно обезвъздушаване има малък шанс ако има въздушна възглавница някъде в системата и ако капачката ти е кофти и като загрее не пуска въздуха да излезе през нея.
Пробвай на първо време с друга капачка, защото е най евтиния вариант.
Също така като позагрее пусни парното на макс и отвори пробката , внимателно да нея скъсаш, че е един кирлив пластмасов болт, и виж дали ще съска много докато изкара вода.
Водната помпа ти казаха как да я провериш като нямаш термостат е достатъчно да отвориш капачката и да подадеш газ една нормално работеща помпа на 2-3000оборота вече ще хвърля стабилно вода от там.
Относно съмненията за гарнитура - виж си антифриза дали намалява много и също така капачката отвътре ако имаш някаква гняс - като майонеза било не съм виждал И НЕ ИСКАМ !
Също така си виж и маслото трябва да е нормално като цвят и плътност а не светло кафяво като боза - картинка в нета виж, отново не знам как изглежда И НЕ ИСКАМ !
И трето при работещ мотор без да даваш газ че ще те изгори отвори и виж дали духа от радиатора. Това са ти най общо казано симптоми за гарнитура.
Да надува от некадърно обезвъздушаване има малък шанс ако има въздушна възглавница някъде в системата и ако капачката ти е кофти и като загрее не пуска въздуха да излезе през нея.
Пробвай на първо време с друга капачка, защото е най евтиния вариант.
Също така като позагрее пусни парното на макс и отвори пробката , внимателно да нея скъсаш, че е един кирлив пластмасов болт, и виж дали ще съска много докато изкара вода.
Водната помпа ти казаха как да я провериш като нямаш термостат е достатъчно да отвориш капачката и да подадеш газ една нормално работеща помпа на 2-3000оборота вече ще хвърля стабилно вода от там.
Относно съмненията за гарнитура - виж си антифриза дали намалява много и също така капачката отвътре ако имаш някаква гняс - като майонеза било не съм виждал И НЕ ИСКАМ !
Също така си виж и маслото трябва да е нормално като цвят и плътност а не светло кафяво като боза - картинка в нета виж, отново не знам как изглежда И НЕ ИСКАМ !
И трето при работещ мотор без да даваш газ че ще те изгори отвори и виж дали духа от радиатора. Това са ти най общо казано симптоми за гарнитура.
Re: 318i вдига градуси
При гарнитура или глава спукана има и вариант при който антифриза влиза в цилиндъра и го изгаря (От опит го казвам и на никой не го пожелавам)
- sobiss
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: 318i вдига градуси
Първо и задължително, нова оригинална капачка на радиатора.
Ако пак надува вече може да се съмняваш в гарнитурата.
Ако пак надува вече може да се съмняваш в гарнитурата.
- aliays
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: 318i вдига градуси
Колега, защо не кажеш от къде си, може някой колега да ти услужи с капачка за малко, колкото за проба. Пък и може да те насочим към кадърен сервиз...
- milenaki87
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30.06.2016
Re: 318i вдига градуси
Взех нова капачка днес и силно се надявах да оправи проблема ,защото старата беше доста износена горката .Сложих я долях течност обезвъздуших я доколкото имам понятие запалих и след първите два километра пак почна да загрява отбих при най-блиския "майстор",който почна да ми обяснява глупости,че маркучите били високо не стигало вода до тях и се получава възглавница и също така нямало достатъчно вода .Досипа вода духа с някакъв маркуч уш е много наясно вика готово направи едно кръгче и кажи как е ,наистина беше посредата.
- milenaki87
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30.06.2016
Re: 318i вдига градуси
Връщам се при него викам дай да почерпим нещо той вика 20 лв за малко водица от чешмата 6 лв литъра палиш и газ немаш ядове и така и стана първите 15 км градско после отново стария проблем стигна почти до червеното маркучите бяха супер твърди за водната помпа проверих изкарва вода при над 3000 об и остава май само гарнитура дайте някой читав майстор в София ,че попадам само на идиоти последния месец съм дал около 500лв за тая кола и проблемите продължават да ме спохождат
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: 318i вдига градуси
Абе какво ще стане, ако се продупчи една малка дупчица на старата капачка - с цел да се кара така, до когато има възможност да се предприемат по-сериозни мерки за отстраняване на проблема?
- в смисъл много ли ще е загубата от изпарена вода, има ли опасност да прегрее и т.н.?
Един човек разправяше, че му надувало и точно така бил направил, ама на друга кола (мисля, че Ford) - и не съм сигурен дали е била за над 100оС или малко отдолу.
Също и дали може да се кара така система, която не е предвидена да се самообезвъздушава.
- кой знае какво е правил, какво е прецакал, какво се е опитал да постигне след това с махането на термостата - сигурно е видял, че след компетентната му намеса е започнала да прегрява и се е опитал да реши въпроса по италянски.
- в смисъл много ли ще е загубата от изпарена вода, има ли опасност да прегрее и т.н.?
Един човек разправяше, че му надувало и точно така бил направил, ама на друга кола (мисля, че Ford) - и не съм сигурен дали е била за над 100оС или малко отдолу.
Също и дали може да се кара така система, която не е предвидена да се самообезвъздушава.
milenaki87 написа:майстора незнам защо ми е махнал термостата да съм бил карал така до есента
- кой знае какво е правил, какво е прецакал, какво се е опитал да постигне след това с махането на термостата - сигурно е видял, че след компетентната му намеса е започнала да прегрява и се е опитал да реши въпроса по италянски.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: 318i вдига градуси
Сложи си термостат, той не само отваря големия кръг, но и затваря малкия кръг.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318i вдига градуси
Я обясни как затваря малкия кръг , че нещо немога да си го представя [FACE WITH TEARS OF JOY]s_kolev написа:Сложи си термостат, той не само отваря големия кръг, но и затваря малкия кръг.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: 318i вдига градуси
s_kolev написа:Сложи си термостат, той не само отваря големия кръг, но и затваря малкия кръг.
Колега жалко, че си изхвърлих преди 2 месеца стария термостат. Щях да ти го пратя и съм сигурен, че щеше сам да си опровергаеш горенаписаното. И помисли малко какво би станало зимата с парното, ако след като ти загрее колата се затвори малкия кръг и се върти само големия. Парното на автомобила към кой кръг е?
Карам бавно! Стигам Бързо!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318i вдига градуси
dreadx написа:Абе какво ще стане, ако се продупчи една малка дупчица на старата капачка - с цел да се кара така, до когато има възможност да се предприемат по-сериозни мерки за отстраняване на проблема?
- в смисъл много ли ще е загубата от изпарена вода, има ли опасност да прегрее и т.н.?
Ще заври и ще изхвърли водата, след което ще прегрее
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: 318i вдига градуси
А при него като няма термостат, пак ли има опасност да заври..?
(все повече си мисля, че има някакъв друг проблем, а не точно с охлаждането)
update + гуд нюз:
Покрай тази тема от няколко дена си мисля какви келеши трябва да са конструкторите на BMW, че да направят двигателя да работи на 105 оС - това да не е парна машина, или пък климатична система, работеща на изпарение + втечняване..?!
Обаче ми беше неудобно да попитам, понеже бях сигурен, че ми убягва някоя дребна подробност и да не ми се смеете. Този въпрос не ме оставяше на мира, та ето сега се сетих да потърся някои данни и стигнах до извода, че температурата е избрана във връзка с точката на кипене на антифриза при смес 50/50.
http://hellafunctional.com/?p=629 Много интересна статия с важни подробности за охладителната течност, които може би масово не се знаят.
(иначе нямаше да има толкова много хора, които да си мислят, че се разрежда с вода единствено за да излезе по-евтино - ама те понеже са пичове и си уважават колата, й сипват само чист антифриз.. ;)
Това, което и аз не знаех (освен за точката на кипене), е че и точката на замръзване на чист етиленгликол била доста по-нагоре от тази при подходящата смес с вода.
(все повече си мисля, че има някакъв друг проблем, а не точно с охлаждането)
update + гуд нюз:
Покрай тази тема от няколко дена си мисля какви келеши трябва да са конструкторите на BMW, че да направят двигателя да работи на 105 оС - това да не е парна машина, или пък климатична система, работеща на изпарение + втечняване..?!
Обаче ми беше неудобно да попитам, понеже бях сигурен, че ми убягва някоя дребна подробност и да не ми се смеете. Този въпрос не ме оставяше на мира, та ето сега се сетих да потърся някои данни и стигнах до извода, че температурата е избрана във връзка с точката на кипене на антифриза при смес 50/50.
http://hellafunctional.com/?p=629 Много интересна статия с важни подробности за охладителната течност, които може би масово не се знаят.
(иначе нямаше да има толкова много хора, които да си мислят, че се разрежда с вода единствено за да излезе по-евтино - ама те понеже са пичове и си уважават колата, й сипват само чист антифриз.. ;)
Това, което и аз не знаех (освен за точката на кипене), е че и точката на замръзване на чист етиленгликол била доста по-нагоре от тази при подходящата смес с вода.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: 318i вдига градуси
Колега просто е ако няма парно на 100 процента надува , дали е гарнитура или глава или блок ... ще се търси !Ама такива без термостати , капачки ,запушени радиатори , термостати ... бля бля .
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани