Прекъсвач при 2500 оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж

Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от PetarBelev » 07 Апр 2016, 19:26

Здравейте, нов съм тук, уж поразгледах за подобен проблем, но не открих, затова пускам нова тема. Та, имам едно БМВ (разбира се) Е36 1.8 бензин 115 к.с. мотор M43B18, с газов инжекцион VEGA1, седан, ако се сещате конфортъбъл моделът на който гният праговете, както и да е, проблема е следния: първо започна при натискане след 4500 оборота да забива муцуна и да пляка, все едно съм дал до прекъсвач, не му обърнах толкова внимание, мислех че нещо се е запушил, знам ли и аз, оставих нещата на съдбата...и тя се върна за мен, проблема започна да се появява след 2500 оборота само седмица по-късно, и така до ден днешен (да поясня че и на бензин и на газ е абсолютно еднакво). Сега опитите да оправя проблема: смених двата детонационни датчика, защото това показа на диагностиката в ЕМ комплекта...пробвах друг дебитомер...свалих гърнето...пробвах друга бобина за високите обороти...имаше спукано маркуче, което отиваше към вакуума, смених го...Както сами се досещате проблема си остана абсолютно същия, и на бензин, и на газ. Давайте идеи защото аз се изчерпах от към търпение, разум и най-вече финанси, не искам да набивам повече напразно, все пак си взех друга кола и не ми е приоритет,но...Та питането ми е понеже подобни проблеми много, но дали на някой му се е случвало същото, догадките са ми ясни, ламбда сонда, кабели към компютъра, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, просто не искам да сменя всичко.
Благодаря предварително за всякаква идея и/или помощ, и прощавайте ако съм нарушил някое форумно правило.


PS: Сега намерих колега с подобен проблем, ще пробвам датчик колянов вал и ще ъпдейтна веднага след това.

PS2: Не е и този датчик. Проблема не мръдна, ще пробвам друг компютър макар че на този са му идеално лъскави буксите. Вие някакви идеи?

PS3: Смених кабелите към компютъра, смених свещите, не стана, още не съм пробвал компа, утре ще ъпедейтвам...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.06.2014
Пол: Мъж

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от ivivanovo » 12 Апр 2016, 10:19

Колега аз имах подобен проблем с м43б18 пробвай да откачиш ламбда сондата виж как ще работи колата. При мен се оказа от нея. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от PetarBelev » 13 Апр 2016, 13:23

Благодаря колега, днес след работа ще пробвам ламбдата и ще ъпдейтна, а за компа още не съм намерил човек да ми синхронизира имобилайзера с него, че не иска да пали...


PS: Изключих ламбдата, има чуството, че малко се влоши, може да е изгоряла, знам ли и аз, първо ще видя компа, ако не е той ще намеря друга ламбда, ако не е тя пичове отивам на врачка да ми развали магията, то друго не остана...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1676
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от Biogame » 14 Апр 2016, 9:45

Катализатор има ли колата?
:driving: :dunno: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от jakson » 14 Апр 2016, 13:12

С какво масло я караш? Аз имах такър проблем, но с М40Б16. Какво ли не смених, оказа се: износен разп. вал, кобилици и повдигачи. Смених ги и сега във високите обороти е като пчела. Иначе на 5500 оборота се давеше и издаваше звук, като запушина прахосмукачка и сякяш се губиха 2 цилиндъра.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от PetarBelev » 15 Апр 2016, 12:50

Biogame написа:Катализатор има ли колата?


Никаква идея нямам. Ако има, обясни ми моля те какво може да му е ако смяташ че е от него.

jakson написа:С какво масло я караш? Аз имах такър проблем, но с М40Б16. Какво ли не смених, оказа се: износен разп. вал, кобилици и повдигачи. Смених ги и сега във високите обороти е като пчела. Иначе на 5500 оборота се давеше и издаваше звук, като запушина прахосмукачка и сякяш се губиха 2 цилиндъра.


10W40 , има и друго, като се отвори капачката за маслото духа и хвърля доста обилно от там. А иначе при мен не знам как да ти го опиша, започва все едно е на прекъсвач, и започват детонации..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 15.01.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от kolev5833 » 16 Апр 2016, 23:16

И аз имах такъв проблем, през седмица сваляше с по 400-500 оборота, накрая беше само до 3000 оборота. Смених датчика на коляновия вал и се оправи колата. А на диагностика не даваше да има грешки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от jakson » 17 Апр 2016, 2:11

Колега, имаш ли възможност, да направиш клипче, за да се види и чуе проблема? Така, ще се добие по-добра представа!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1676
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от Biogame » 27 Апр 2016, 9:59

PetarBelev написа:
Biogame написа:Катализатор има ли колата?


Никаква идея нямам. Ако има, обясни ми моля те какво може да му е ако смяташ че е от него.

С годините се задръства и накрая стига до там че не можеш да запалиш,понеже няма как да излизат изгорелите газове.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: ДимиТроВграД
Пол: Мъж
Кара: bMw E61
Мечтае да кара: Ferari F430 sCuDeriA

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от TraNce » 12 Май 2017, 9:29

Здравейте,колеги! Имам същия проблем от горе споменатия на същия двигател,единствената разлика е в годините,моят е от 1994. От един месец съм с този проблем.Сменил съм свещи , бубина , датчик колянов вал , TPS и бензинова помпа . Компресията е на 1 цилиндър 10.5, на 2 11 ,на 3 11, на 4 10,5. Пробвах с друг дебитомер,но проблема си остана и вече идея си нямам от какво може да е,както и нерви :dunno: :kuku: :banghead: :ranting: . На Диагностика показва , че няма грешки. Откачах ламда сондата , но без нея проблема си остава.... Ще съм ви много благодарен :bowdown: , ако някой сподели как е решил този проблем,ако е решен де ....

Поздрави! :yes:
Бързи Мощни Велики

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: ДимиТроВграД
Пол: Мъж
Кара: bMw E61
Мечтае да кара: Ferari F430 sCuDeriA

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от TraNce » 20 Май 2017, 18:07

При мен проблема се оказа скъсана демпферна шайба и след смяната и всичко си дойде на място... :driving:
Бързи Мощни Велики

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж

Re: Прекъсвач при 2500 оборота

Мнение от PetarBelev » 03 Май 2018, 8:48

Здравейте,

Знам че темата е стара вече, но аз продадох колата и момчето което я купи оправи проблема. Та проблема беше в датчик колянов вал. Но ето и уловката, те са 2, единия е с къс кабел на не толкова ш*бано място, а другия с дълъг кабел някъде отдолу и отзад някакси не си спомням вече. Този въпросния се намира доста по трудно и мисля че нов е към 100 лв. Дано съм бил полезен, успех на всички. И пак извинете ме за старата тема...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook