М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Привет!
Честита Коледа!
М52В20.
Следния проблем:
Пали трудно, почти невъзможно при температури под 5С. След като вдигне температура се оправя, но вчера взе да прекъсва и при вертикална стрелка. Прекъсването е направо забиване. Форсира нормално се на празен ход.
Днес на ИНПА излезе дебитомер - 36 грешки, датчик колянов вал 6 грешки. Ниско напрежение 8.87в на акумулатор.
Изчистих гршките. Палих, форсирах - нямаше проблем /освен, че се нагълтах с газове/ . Утре пак ще я поразкарам.
Мислех, да почвам да сменям, но преди това реших да питам по-запознатите.
Благодаря предварително за отговорите!
Честита Коледа!
М52В20.
Следния проблем:
Пали трудно, почти невъзможно при температури под 5С. След като вдигне температура се оправя, но вчера взе да прекъсва и при вертикална стрелка. Прекъсването е направо забиване. Форсира нормално се на празен ход.
Днес на ИНПА излезе дебитомер - 36 грешки, датчик колянов вал 6 грешки. Ниско напрежение 8.87в на акумулатор.
Изчистих гршките. Палих, форсирах - нямаше проблем /освен, че се нагълтах с газове/ . Утре пак ще я поразкарам.
Мислех, да почвам да сменям, но преди това реших да питам по-запознатите.
Благодаря предварително за отговорите!
Последна промяна vangelov на 22 Яну 2016, 19:15, променена общо 1 път
- pgv64
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: М52 - Пали трудно, забива в движение. много грешки.
Като начало провери замасяването на акумулатора към купето и прехвърлянето на масата към двигателя.После след като си заредил акумулатора проверяваш зареждането от алтернатора.При нисък ток от акумулатора и недозареждане от алтернатора се ебават някои датчици - не дават реални стойности и от там лъжат компа. Пробвай и с друг здрав и зареден акумулатор и виж как ще се държи!
Re: М52 - Пали трудно, забива в движение. много грешки.
Честита Нова Година!
Днес след няколко дена седене палих два пъти със зареден акумулатор. Никакви проблеми. Нещо, което забелязах беше, че кабела на дебитомера беше притиснат в рога. Изкарах го и пак го вкарах, като оставих разстояние. Утре ще тествам на ход. Надявам се всичко да е било от ниското напрежение и грешките да са заради аварийния режим.
Днес след няколко дена седене палих два пъти със зареден акумулатор. Никакви проблеми. Нещо, което забелязах беше, че кабела на дебитомера беше притиснат в рога. Изкарах го и пак го вкарах, като оставих разстояние. Утре ще тествам на ход. Надявам се всичко да е било от ниското напрежение и грешките да са заради аварийния режим.
Re: М52 - Пали трудно, забива в движение. много грешки.
Здравейте пак!
Сагата продължава след първоначалния ентусиазъм с нови жокери...
Колата работи сравнително неравномерно на ниско обороти < 3000. Досега след 3000 не ми е прекъсвала.
Вчера забелязах, че след поредното запалване след "забивка" лампата за зареждане на акумулатора остана слабо да свети за около 30 сек.
Като почне да се дави не е проблем да се изфорсира и заработва добре.
Днес изгасна няколко пъти. Интересното е, че като "забие" оборотомера пада веднага, сякаш колата е изгасена - рязко.
Надявам се, че някой може да ме насочи към нещо по-конкретно, защото засега съм заподозрял датчик колянов вал, но е странно, че е много рядко това забиване. От друга страна, не мога да определя никаква закономерност засега освен, че става при ниски обороти и е по-силно изразено сутрин при палене, като симптома е подобен на давене. След повече въртене запалва и работи равномерно.
Другото, което смятам, е да сваля дебитомер и да го разменя с друг, за да отхвърля него, като проблем.
Сагата продължава след първоначалния ентусиазъм с нови жокери...
Колата работи сравнително неравномерно на ниско обороти < 3000. Досега след 3000 не ми е прекъсвала.
Вчера забелязах, че след поредното запалване след "забивка" лампата за зареждане на акумулатора остана слабо да свети за около 30 сек.
Като почне да се дави не е проблем да се изфорсира и заработва добре.
Днес изгасна няколко пъти. Интересното е, че като "забие" оборотомера пада веднага, сякаш колата е изгасена - рязко.
Надявам се, че някой може да ме насочи към нещо по-конкретно, защото засега съм заподозрял датчик колянов вал, но е странно, че е много рядко това забиване. От друга страна, не мога да определя никаква закономерност засега освен, че става при ниски обороти и е по-силно изразено сутрин при палене, като симптома е подобен на давене. След повече въртене запалва и работи равномерно.
Другото, което смятам, е да сваля дебитомер и да го разменя с друг, за да отхвърля него, като проблем.
Re: М52 - Пали трудно, забива в движение. много грешки.
Продължение...
След смяна на датчик колянов вал и изчистването на грешките, колата започна да работи равномерно и спокойно, та чак ме учуди... Но за ден.
След това пак започна притреперване на мотора. Появи се едно равномерно почукване от страна на шофьора и то само се чува в купето.
Друго което направихме, беше да навием изолирбанд на тръбата към клапаните към клапан картерни газове, щото изпускаше.
Сега проблема е, че леко тресе на празни обороти, пали след повече въртене на стартера, и гасне след пускане на газта /не винаги/, както и от време на време оборотите играят на празен ход.
Заподозрян е гадния клапан, но се чудя дали и мотора на празния ход не е задръстен, макар, че го чистих преди година...
Всяка идея е добре дошла, че не ми се правят излишни гимнастики.
След смяна на датчик колянов вал и изчистването на грешките, колата започна да работи равномерно и спокойно, та чак ме учуди... Но за ден.
След това пак започна притреперване на мотора. Появи се едно равномерно почукване от страна на шофьора и то само се чува в купето.
Друго което направихме, беше да навием изолирбанд на тръбата към клапаните към клапан картерни газове, щото изпускаше.
Сега проблема е, че леко тресе на празни обороти, пали след повече въртене на стартера, и гасне след пускане на газта /не винаги/, както и от време на време оборотите играят на празен ход.
Заподозрян е гадния клапан, но се чудя дали и мотора на празния ход не е задръстен, макар, че го чистих преди година...
Всяка идея е добре дошла, че не ми се правят излишни гимнастики.
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Проблема се реши след смяна на датчик на вала.
Sent from my GT-I9060 using Tapatalk
Sent from my GT-I9060 using Tapatalk
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Здравейте пак!
След известно затишие, проблема пак се появи, та ако някой има идеи, нека сподели предложения, че вече не знам какво да правя а ми предстои дълъг път и ме притеснява това прекъсване.
Ще сумирам нещата, които смених, както и проблемите:
Сменени: Клапан картерни газове с ОЕМ-ски, Датчици на колянов /ОЕМ/ и разпределителни валове /заместител/.
Проблемите, които останаха са: рядко по време на движение прекъсва, но еднократно. Рядко пали трудно - топла. След каране известно време, при тръгване от светофар забива, и отзад се появява кълбо дим, което предполагам е масло, но вече не знам защо пак се появява след като съм сменил клапан на газовете.
Грешките, които са се събрали до момента са дебитомер 3 пъти, датчик колянов вал 18 пъти.
Засега, съм се насочил към два жокера:
1. Има масло по шайбата, от която датчика на коляновия вал взема сигнал и се съмнявам да не би от там да има проблем.
2. Макар и малко вероятно, си мисля, да не би да са напукани кабелите на буксата в която влиза този датчик под колектора. Само дето там да бръкна ще е голяма заигравка.
Благодаря предварително за всяка идея или съвет.
След известно затишие, проблема пак се появи, та ако някой има идеи, нека сподели предложения, че вече не знам какво да правя а ми предстои дълъг път и ме притеснява това прекъсване.
Ще сумирам нещата, които смених, както и проблемите:
Сменени: Клапан картерни газове с ОЕМ-ски, Датчици на колянов /ОЕМ/ и разпределителни валове /заместител/.
Проблемите, които останаха са: рядко по време на движение прекъсва, но еднократно. Рядко пали трудно - топла. След каране известно време, при тръгване от светофар забива, и отзад се появява кълбо дим, което предполагам е масло, но вече не знам защо пак се появява след като съм сменил клапан на газовете.
Грешките, които са се събрали до момента са дебитомер 3 пъти, датчик колянов вал 18 пъти.
Засега, съм се насочил към два жокера:
1. Има масло по шайбата, от която датчика на коляновия вал взема сигнал и се съмнявам да не би от там да има проблем.
2. Макар и малко вероятно, си мисля, да не би да са напукани кабелите на буксата в която влиза този датчик под колектора. Само дето там да бръкна ще е голяма заигравка.
Благодаря предварително за всяка идея или съвет.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Може и да продължава проблемът с този датчик.
Освен това казваш, че и оборотомерът пада рязко при забиването - което пак насочва натам. Ако не е самият датчик, може да са кабелите, буксите и т.н.
Освен това казваш, че и оборотомерът пада рязко при забиването - което пак насочва натам. Ако не е самият датчик, може да са кабелите, буксите и т.н.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Днес ще огледам кабелите. Направи ми впечатление, че когато е топла, рядко но пали трудно, сякаш се дави. След това работи сякаш и липсват цилиндри. След като я изгася и запаля след 2-3 минути, работи идеално.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
имам абсолютно същия проблем но в е39. Всичко при мен е същото, като съм сменил демпферната шайба и съм пуснал нови кабели от датчика до компа, който също сменях. Няма оправия с тая кола в голям филм ме вкара.Пали трудно топла, забива и на диагностика излиза датчик колянов вал, който съм го смянел 4 пъти с различни по вид датчици оригинални, второ употреба, китайски ефекта един и същ.
Ако някой има идея или колегата е решил проблема - моля за помощ
Съжалявам че ти спамя в темата
Ако някой има идея или колегата е решил проблема - моля за помощ
Съжалявам че ти спамя в темата
Re: М52В20 - Пали трудно, гасне, забива в движение.
Аз също ще гледам кабели. Все пак, за спорта, гледа ли самия компютър?
Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk
Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани