Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Коелги от години слушам теории какво щяло да стане аако се поотвори геенрацията на М50/52 с ванос.
Може лид а споделите впечатления и идей
дали ако на 2.0 се сложи таква от 2.8 сток ще се повреди поведението на колата в ниски, високи и тн
или това са глупости
Може лид а споделите впечатления и идей
дали ако на 2.0 се сложи таква от 2.8 сток ще се повреди поведението на колата в ниски, високи и тн
или това са глупости
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Това, коета съм гледал не стижа бюдгета до там м52б20 с цяла генерация от 2.8 върви по добре, стига да не побългаряваш и не махаш клапата.
Не съм инжинер, от гледна точка на цена по голям мотор, по висока цена повече инвестиция от производител и потребител естествено.
Имам наблюдения само над 330i с генерация от е36 м3 е доста по добре.
Не съм инжинер, от гледна точка на цена по голям мотор, по висока цена повече инвестиция от производител и потребител естествено.
Имам наблюдения само над 330i с генерация от е36 м3 е доста по добре.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
да.. но пък на м52Б28 при е39 няма клапа на генерацията
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:да.. но пък на м52Б28 при е39 няма клапа на генерацията
Вярно няма
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0243
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Клапата не е ли заради еко нормите? Иначе аз си избуших катализаторите и махнах клапата и така направена е доста добре.
- gadn
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
аз разлика във вървенето не усетих, но и само заради звука си заслужава
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
аз искам да не утрепе 150 те коня на 2.0 ако се отвори прекалено генерацията
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
м52б20 на ф63 и м52б25 на ф65 нямат грижи с вървежа
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
някъде четох че имало значение някакво нялягане за работата на мотора с ванос
дори на М54Б30 предните тръби са много тънки докато минат през едно две гърненца
дори на М54Б30 предните тръби са много тънки докато минат през едно две гърненца
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
В началото на такта изпускане в цилиндъра имаш високо налягане и атмосферно извън генерацията,с изпускането на тези газове наляганията се уравновесяват и се получава средно налягане в камерата,като скоростта на газовете намалява,с продължаването на процеса и заради момента на газовете се получава нещо като опашка с ниско налягане(по-ниско от атмосферното),която изсмуква останалите изгорели газове от горивната камера.Това са така известните пулсации на изгорелите газове.Целта на всичките "спортни генерации" е да се увеличи тази опашка от ниско налягане в края на процеса,а това става с увеличаване на скоростта на газовете(повече скорост-повече момент).Основно се постига от изпускателния колектор и по-малко от всичко назад.И тука стигаме до частта в която разбираме,че искаме минимално обратно налягане,защото то ще намали скоростта на газовете,ще станат турболентни и т.н...като ние искаме точно обратното...
Колкото до диаметъра на генерацията-избираш си го по натоварване.Ако е малък ще имаш висока скорост на газовете в ниски и средни обороти,но прекаленно много обратно налягане във високи обороти,ако диаметъра е голям ще имаш добра скорост и малко обратно налягане във високи обороти,но ще губиш скоростта на газовете в ниски и средни обороти.Идеален вариант е оригиналната генерация на 328 с клапа,ако намериш с какво да я управляваш на 20ката...На иС може да се използва управлението на ДИСА клапата,като над 4700об ще отваря втората клапа на гърнето
На 23ката ми е 2х45,гърне и назад 1х65,като крайното е от е46 328 без клапа.До 3000-3500об се усеща влошаване в сравнение с генерацията от иС с която я карах преди това 2х45 в 1х55,но нагоре в оборотите голямата генерация е с предимство
Колкото до диаметъра на генерацията-избираш си го по натоварване.Ако е малък ще имаш висока скорост на газовете в ниски и средни обороти,но прекаленно много обратно налягане във високи обороти,ако диаметъра е голям ще имаш добра скорост и малко обратно налягане във високи обороти,но ще губиш скоростта на газовете в ниски и средни обороти.Идеален вариант е оригиналната генерация на 328 с клапа,ако намериш с какво да я управляваш на 20ката...На иС може да се използва управлението на ДИСА клапата,като над 4700об ще отваря втората клапа на гърнето
На 23ката ми е 2х45,гърне и назад 1х65,като крайното е от е46 328 без клапа.До 3000-3500об се усеща влошаване в сравнение с генерацията от иС с която я карах преди това 2х45 в 1х55,но нагоре в оборотите голямата генерация е с предимство
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:аа ето това вече е полезно мерси колега
Я сподели какво си намислил?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
идеята е малко да се подобри звука и да се поотвори без да се провали нещо по вървежа с максимално ОЕМ елементи по генерацията
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
м52б20 със сток генерация, премахнато средно гърне, резонатор и крайно от е46 328 с премахната клапа никва разлика във вървежа, нито по-добре , нито по-зле, но звучи осезаемо по-добре
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
На сток 20-ска, 2 тръби от край до край, с 2 резонатора вместо катализатор и задно гърне от 2.8 с отворена клапа върви по-добре във високите определено спрямо сток генерация. Разликата не съм я мерил, но на око е същия спреляк просто се чувства по-добре след 5000 и по-освободен мотора.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани