Търся Майстор който разбира от Is-ки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Търся Майстор който разбира от Is-ки
Здавейте колеги имам следния проблем колата работи на едно место и тресе сякъш богата смес или проблем с токовете, не знам точно кое е по колата. сменени са ламбда сонда , датчик разпределителен вал, свещи ,бензинов филтър датчик охладителна течност .Почистил съм съпковия мотор,Маф сензора,сензора за топлината на въздуха. Проблема си остана лашка и сякаш няма сила да се набере ако някои разбира и го е имал същия проблем да помага мотора е м44б19. Поздрави
- palav_bam
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Колега пробвах го този вариант по зле е колата.Тя си държи определен оборот стрелката не трепва но начина на работа на мотора е зле сякаш прескача искра. Работи си на 4-те цилиндъра но трябва да я изпомпам в по високи обороти че да може да се напъне малко да върви или ама буквално постепенно да натискам газта че да ускорява що годе .. Явно тук на повечето колеги не знаят за този проблем ще продължавам да търся и дано от някъде изкочи проблема
- Who
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Колега виж дали не смуче въздух между горната и долната част на колектора това съм го виждал на живо колата едва се форсира и се тресе мотора
Sent from out of space
Sent from out of space
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Имам същия проблем от една година,на м42 какво ли не сменявах ,и пак го прави,моята даже в движение и се губи мощност и се опитва да гасне.прави го рядко но го прави.Четох я в работен режим и излезе ламбда сонда и дебитомер,смених ги и нищо.Вече си мисля дали не е умираща помпа.
- Angelov91
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Doviciozo написа:Имам същия проблем от една година,на м42 какво ли не сменявах ,и пак го прави,моята даже в движение и се губи мощност и се опитва да гасне.прави го рядко но го прави.Четох я в работен режим и излезе ламбда сонда и дебитомер,смених ги и нищо.Вече си мисля дали не е умираща помпа.
имах същия проблем при м42 трудно палене в ниски никва е нямаше трябваше да влиза над 5500 оборота с припомпване на газта и тръгваше както намаля и гасне или подскачат оборотите , сменихме помпата (бензиновата) и ламбдата и всичко си заспа
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Имах предвид дали може да се кара, като прави драми само на празен ход, или изобщо не върви?palav_bam написа:Колега пробвах го този вариант по зле е колата.
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Пробвай с дюзите (най-често ако са те дава missfire като грешка) и Smoothnessa na цилиндрите не е еднакъв аз имах такъв проблем големи ядове имах докато разбера от какво е.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Гледана ли е на диагностика /живи данни .... ако не е направи една (живите данни могат да бъдат доста показателни за различни проблеми, стига да са ясни на майстора .... ) . Ако в София не намериш човек да ти види нещата и ако имаш желание/възможност , ела до Враца , ще помогна .....
- ivailo1234
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19.12.2019
- Пол: Мъж
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Здравеите колеги нов съм. Имам сериозен проблем със БМВ 1.8 ИС След дълго ровене по бобини кабели свещи дебитомери и др. стигнах до следния проблем именно Датчик разпределитен вал когато е закачен към буксата работи на 2 цилиндъра 1и4 работят а 2и3 ги изключва но немога да определя кое именно изключва дали не дава ток или спират инжекторите но видимо е че свещите на 2и3 цилиндър излизат черни .Когато откача буксата работи идеално но е мудна и тромава реших че е проблема в датчика и го замених със нов от магазина но проблема си остана същия. Помагаите 4 дена се ровим и нищо ....... сменени са кабели,свещи,датчик колянов вал(датчик разпределитен вал но проблема е същия) бубините са проверени от работещ двигател ...... при диагностика няма никаква грешка
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
ivailo1234 написа:Здравеите колеги нов съм. Имам сериозен проблем със БМВ 1.8 ИС След дълго ровене по бобини кабели свещи дебитомери и др. стигнах до следния проблем именно Датчик разпределитен вал когато е закачен към буксата работи на 2 цилиндъра 1и4 работят а 2и3 ги изключва но немога да определя кое именно изключва дали не дава ток или спират инжекторите но видимо е че свещите на 2и3 цилиндър излизат черни .Когато откача буксата работи идеално но е мудна и тромава реших че е проблема в датчика и го замених със нов от магазина но проблема си остана същия. Помагаите 4 дена се ровим и нищо ....... сменени са кабели,свещи,датчик колянов вал(датчик разпределитен вал но проблема е същия) бубините са проверени от работещ двигател ...... при диагностика няма никаква грешка
Датчици колянов и разпределителен вал САМО ОРИГИНАЛНИ!!! За 2ри път се обедих в това. Имам чисто нов датчик разпределителен вал Delphi който не сработва и това е....
- ivailo1234
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19.12.2019
- Пол: Мъж
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Благодаря колега ще пробвам да взема за проба от работещ двигател и ще драсна два реда Весели Празници
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
ivailo1234 написа:Здравеите колеги нов съм. Имам сериозен проблем със БМВ 1.8 ИС След дълго ровене по бобини кабели свещи дебитомери и др. стигнах до следния проблем именно Датчик разпределитен вал когато е закачен към буксата работи на 2 цилиндъра 1и4 работят а 2и3 ги изключва но немога да определя кое именно изключва дали не дава ток или спират инжекторите но видимо е че свещите на 2и3 цилиндър излизат черни .Когато откача буксата работи идеално но е мудна и тромава реших че е проблема в датчика и го замених със нов от магазина но проблема си остана същия. Помагаите 4 дена се ровим и нищо ....... сменени са кабели,свещи,датчик колянов вал(датчик разпределитен вал но проблема е същия) бубините са проверени от работещ двигател ...... при диагностика няма никаква грешка
Моторът е м42 или м44?
С много любов към децата!
- ivailo1234
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19.12.2019
- Пол: Мъж
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Моторът е м42. Закупих нов датчик от магазина валео проблема е същия казаха ми че само оригинален чете смъкнахме от работещ двигател но пак изключва 2 и 3 цилиндър. Помагайте вече не знам от какво може да е
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Търся Майстор който разбира от Is-ки
Как така ги изключва? Как се проявява проблема и кога се усеща ?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани