Защо още караш е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Защо още караш е36?
Заради тези малки моменти, които ми слагат усмивката на лицето и ме зареждат положително
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Joro_Paveto
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Защо още караш е36?
Цял ден се чудя дали да пиша в тази тема, ето че след скромно количество бира се реших...ще съм малко по-обстоятелствен защото ми предстои тежка раздяла с Е36-цата.
През далечната 1995г гаджето на моя вуйчо работеше в Дару Кар и един ден на голямо семейно събиране ми донесе каталог...с прекрасно жълто Е36 М3 на корицата. КаталогЪТ се пази до ден днешен. Бях запален по автомоблите откак се помня...а този каталог беше моментът, в който аз приех новата Религия - BMW. Превърнах се във фанатик на тази тема - ако вземете телефонът на всеки един от мойте приятели или дори познати, там ще видите, че срещу моето име стой "BMW"
Ta eто че дойде големиЯТ момент 19.12.2006 когато станах собственик на първото си BMW. Помня как с разтреперени ръце завъртях ключа, пред нотариалната кантора и колата НЕ запали....оказа се имобилайзер, за който предишния собственик не подозираше и с негова помощ все пак намерихме комбинацията от бутони и колата запали.
Беше това, за което мечтаех - пълен М пакет и черен кожен салон, дигитален климатроник...
Започнаха се големите мечти и наливане на средства - имах много ясна представа какво искам от тази кола и как да го постигна. И едно по едно нещата се правеха и всяко нещо носеше щастие и усмивка. Всяко отиване в гаража беше като празник, незвисимо дали я изкарвах да я покарам или разглобявах нещо за поредния ъпгрейд. Започнах лека по лека да превръщам колата в свой костюм - окачване, спирачки, управление...всяко нещо в тази кола беше направено от мен за мен.
Изчетох тонове информация кое може да се подобри, кое е най-доброто подобрение. За сметка на външния вид аз се концентрирах под него. Концентрирах се върху това тази кола да се държи на пътя като звяр, да може да завива, така че мозъкът ми да иска да излезне през ушите от страничното ускорение. Средствата не стигнаха за S50, но дори и 2.8 харчещо масло колкото гориво донесе много щастливи моменти(и много много много разочарование, което забравям щом я напълня с поредния литър масло и се метна доволен, че мотора пак се къпе в масло (въпреки зверският харч не съм оставял маслото на минимума на щеката...ако е там наливам, ако нямам в багажника масло, колата не се палеше, отивах и купувах поредния литър)
Така или иначе поводът за раздялата е тъп, тъжен и същевременно много много много щастлив. Тъп - заради това, че ни подариха по-голяма семенйна кола, естествено пак BMW - Х5 (поводът жена ми да се влюби в Е36-цата) тъжен затова, че по финансови причини не мога да запазя Е36-цата и много много много щастливия повод - моята 9 месечна дъщеричка, която е причината да приема Х-са като новото по-логично семейно возило. (безопасен, сигурен, комфортен..лигавещ и накланящ се в завой, малоумен автоматик без шибан долен ляв педал...от който полза няма защото говедото тежи колкото Земята , но все пак широк и събиращ детска количка в багажника)
Някои ще кажат "това е купчина ламарина", но в тази купчина ламарина аз преживах най-щастливите мигове от живота си последните 8 години, в тази купчина ламарина доведох дъщеря си в къщи! Всеки един от 60-те хиляди километра зад волана й бяха специални за мен. Като дойдеше време за дълго пътуване отивах в гаража и докато проверявах масла, антифриз и т.н. съм и говорел като на приятел...и факт никога не ме е оставила на път.
Утре ще я подкарам пак след месец забвение и това най-вероятно ще е последнта седмица, в която ще я карам.
Но в заключение по темата - защо още карам Е36...защото е Моята Е36, каквато втора няма на света!
Бях изтрил всички снимки от форума, но ето няколко, заради които пак един ден ще си взема Е36!!! Като това е бледа обвивка на това, което е да карам тази кола!
Надявам се снимките да оправдаят всичко написано!
ПС: Понеже получих запитване за BBS-a - той НЕ се продава. Дълголетие и лопата ще са начинът да се добере човек до тях. А и тогава ще му е трудно да ги изтръгне от мъртвите ми ръце в ковчега!
През далечната 1995г гаджето на моя вуйчо работеше в Дару Кар и един ден на голямо семейно събиране ми донесе каталог...с прекрасно жълто Е36 М3 на корицата. КаталогЪТ се пази до ден днешен. Бях запален по автомоблите откак се помня...а този каталог беше моментът, в който аз приех новата Религия - BMW. Превърнах се във фанатик на тази тема - ако вземете телефонът на всеки един от мойте приятели или дори познати, там ще видите, че срещу моето име стой "BMW"
Ta eто че дойде големиЯТ момент 19.12.2006 когато станах собственик на първото си BMW. Помня как с разтреперени ръце завъртях ключа, пред нотариалната кантора и колата НЕ запали....оказа се имобилайзер, за който предишния собственик не подозираше и с негова помощ все пак намерихме комбинацията от бутони и колата запали.
Беше това, за което мечтаех - пълен М пакет и черен кожен салон, дигитален климатроник...
Започнаха се големите мечти и наливане на средства - имах много ясна представа какво искам от тази кола и как да го постигна. И едно по едно нещата се правеха и всяко нещо носеше щастие и усмивка. Всяко отиване в гаража беше като празник, незвисимо дали я изкарвах да я покарам или разглобявах нещо за поредния ъпгрейд. Започнах лека по лека да превръщам колата в свой костюм - окачване, спирачки, управление...всяко нещо в тази кола беше направено от мен за мен.
Изчетох тонове информация кое може да се подобри, кое е най-доброто подобрение. За сметка на външния вид аз се концентрирах под него. Концентрирах се върху това тази кола да се държи на пътя като звяр, да може да завива, така че мозъкът ми да иска да излезне през ушите от страничното ускорение. Средствата не стигнаха за S50, но дори и 2.8 харчещо масло колкото гориво донесе много щастливи моменти(и много много много разочарование, което забравям щом я напълня с поредния литър масло и се метна доволен, че мотора пак се къпе в масло (въпреки зверският харч не съм оставял маслото на минимума на щеката...ако е там наливам, ако нямам в багажника масло, колата не се палеше, отивах и купувах поредния литър)
Така или иначе поводът за раздялата е тъп, тъжен и същевременно много много много щастлив. Тъп - заради това, че ни подариха по-голяма семенйна кола, естествено пак BMW - Х5 (поводът жена ми да се влюби в Е36-цата) тъжен затова, че по финансови причини не мога да запазя Е36-цата и много много много щастливия повод - моята 9 месечна дъщеричка, която е причината да приема Х-са като новото по-логично семейно возило. (безопасен, сигурен, комфортен..лигавещ и накланящ се в завой, малоумен автоматик без шибан долен ляв педал...от който полза няма защото говедото тежи колкото Земята , но все пак широк и събиращ детска количка в багажника)
Някои ще кажат "това е купчина ламарина", но в тази купчина ламарина аз преживах най-щастливите мигове от живота си последните 8 години, в тази купчина ламарина доведох дъщеря си в къщи! Всеки един от 60-те хиляди километра зад волана й бяха специални за мен. Като дойдеше време за дълго пътуване отивах в гаража и докато проверявах масла, антифриз и т.н. съм и говорел като на приятел...и факт никога не ме е оставила на път.
Утре ще я подкарам пак след месец забвение и това най-вероятно ще е последнта седмица, в която ще я карам.
Но в заключение по темата - защо още карам Е36...защото е Моята Е36, каквато втора няма на света!
Бях изтрил всички снимки от форума, но ето няколко, заради които пак един ден ще си взема Е36!!! Като това е бледа обвивка на това, което е да карам тази кола!
Надявам се снимките да оправдаят всичко написано!
ПС: Понеже получих запитване за BBS-a - той НЕ се продава. Дълголетие и лопата ще са начинът да се добере човек до тях. А и тогава ще му е трудно да ги изтръгне от мъртвите ми ръце в ковчега!
Последна промяна Joro_Paveto на 09 Фев 2015, 19:24, променена общо 1 път
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Re: Защо още караш е36?
liloff написа:И... този
и този
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо още караш е36?
Колегата Joro_Paveto описа много добре фенщината по бмв и е36. Чак се натъжих от поста му. Колега колата ти изглежда много добре и ако можеш направи всичко възможно да не се разделяш с нея Хубавите е36-ци вече са рядкост и като гледам всичко живо се прехвърли на е46.
- freekyou
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 2.07.2010
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: На вода
Re: Защо още караш е36?
Здравейте, октомври месец 2014г. си взех моята е36-ца, имах пари да си взема и прилична е46, но се влюбих в точно определена кола. Всеки ден като я карам съм усмихнат и ми носи само хубави емоции и така малко за самата кола - 328 купе 14.03.1998 внос от Германия
Тепърва, ще влагам пари в тази кола за да ми стане още по ЛЮБИМА
Тепърва, ще влагам пари в тази кола за да ми стане още по ЛЮБИМА
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- freekyou
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 2.07.2010
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: На вода
Re: Защо още караш е36?
Ето и малко снимки, така взех колата, но с течение на обстоятелствата трябваше да се разделя с джантите
Сега е с 16ки, които ще останат за зимни
Ето и на интериора
П.С. Ако някой модератор може да ми помогне тези снимки да ги сложим в предишното мнение, ще съм му много благодарен, защото ми дава да качвам само по 3 снимки.
Сега е с 16ки, които ще останат за зимни
Ето и на интериора
П.С. Ако някой модератор може да ми помогне тези снимки да ги сложим в предишното мнение, ще съм му много благодарен, защото ми дава да качвам само по 3 снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Защо още караш е36?
Мен си ми харесва E36 , 5ците някак не ми допадат , е46 не ми харесва , а за другите дето бих карал нямам парите
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Защо още караш е36?
freekyou написа:Ето и малко снимки, така взех колата, но с течение на обстоятелствата трябваше да се разделя с джантите
Сега е с 16ки, които ще останат за зимни
Ето и на интериора
П.С. Ако някой модератор може да ми помогне тези снимки да ги сложим в предишното мнение, ще съм му много благодарен, защото ми дава да качвам само по 3 снимки.
Уау! Страхотно попадение!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо още караш е36?
freekyou написа:Ето и малко снимки, така взех колата, но с течение на обстоятелствата трябваше да се разделя с джантите
Сега е с 16ки, които ще останат за зимни
Ето и на интериора
П.С. Ако някой модератор може да ми помогне тези снимки да ги сложим в предишното мнение, ще съм му много благодарен, защото ми дава да качвам само по 3 снимки.
Скоро не бях виждал толкова добър екземпляр за колко го взе ако не е тайна
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Защо още караш е36?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Защо още караш е36?
Бум, в талона цвета как се води? На мен ,честно казано,ми харесва.Прилича ми на "Стелт".
С много любов към децата!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо още караш е36?
Щом не ме е срам да си го снимам, значи си ми харесва Като спре да ми харесва е въпрос на половин час разлепване.
В талона е основен сив с допълнителен черен.
В талона е основен сив с допълнителен черен.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани