M52B25 vs M52B28 разлики

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 13 Яну 2015, 21:41

е искам малкод а намаля теглото :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Vanqu1sh » 13 Яну 2015, 22:02

Щом S моторите са чугун, това трябва да ти говори достатъчно. Колко точно е разликата в килограмите? Май беше пренебрежимо малко. По-добрия топлообмен според мене също не е оправдан, особено като говорим за проект. Па и не се знае какво може да ти хрумне утре :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 14 Яну 2015, 9:35

имаш право.. ще видя.
интересно е защо ползват алуминии тогава? по ли е евтин от другите блокове?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ogata » 14 Яну 2015, 9:54

ares2 написа:имаш право.. ще видя.
интересно е защо ползват алуминии тогава? по ли е евтин от другите блокове?

Според теб дали е по-евтин ?
Алуминия сам по себе си като цветен метал е много по-скъп от чугуна.

Ползват ги вероятно, защото алуминия има по-добри топлообменни свойства. :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 14 Яну 2015, 10:02

и аз това предполавам..
за никасила прочетох нещо интересно..
братята от англия пишат че смъртта му идва при кратки стартове на мотора..
палиш, тръгваш и след 10 мин гасиш. после пак палиш и така се пропуквало покритието...
аз съм привърженик на тези оновации.. покритието си е много добро и се е доказало
и да ми се съсипе мотора пак няма да кажа че е нещо лошо.

да се върнем към темата обаче:
дали в М52 Б25 блока мога да си наредя 2.8 пълнежа?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от u`F`o » 14 Яну 2015, 11:57

ares2 написа:дали в М52 Б25 блока мога да си наредя 2.8 пълнежа?


И какъв е проблемът, след като са еднакви блоковете? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 14 Яну 2015, 12:40

а главите с клапаните? и те ли са еднакви само с различни валове?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Jang1r » 14 Яну 2015, 15:17

Целият проблем с никасила е известен като "Premature bore wear"...а преждевременно износване на 20 годишен мотор на бог знае колко км звучи абсурдно :mhihi: По принцип не е проблем никасила да се наслои наново,но е скъпа и неоправдана инвестиция.

Освен за някакви зверски налягания чугуна няма никакво приимущество пред алумин с ризи... :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от bum_bum » 14 Яну 2015, 15:38

Тук в Лозенец съм виждал обява на един сервиз, зе възстановяват никасилови цилиндри ама ми е силно съмнително.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Jang1r » 15 Яну 2015, 17:28

Не бях чувал някой да го прави в БГ :dunno: "Възстановяването" да не е да набият ризи? :mhihi:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 15 Яну 2015, 20:58

някои знае ли този процес с никасила какъв е точно? и аз съм чувал че го въстановяват някъде но не вярвам да е на ниво
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2015, 22:55

Jang1r написа:Не бях чувал някой да го прави в БГ :dunno: "Възстановяването" да не е да набият ризи? :mhihi:


Пишеше "възстановяване на никасилови покрития". Възможно е да да са го интерпретирали по-широко :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 25 Яну 2015, 20:14

малко да възродя темата че възникна спор между познати
блок на М52Б20 с кои друг е съвместим? М50 без ванос? със ванос? няма разлика? всички ли отвори и пръскалки са аналогични?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от maxpower » 25 Яну 2015, 20:42

ares2 написа:малко да възродя темата че възникна спор между познати
блок на М52Б20 с кои друг е съвместим? М50 без ванос? със ванос? няма разлика? всички ли отвори и пръскалки са аналогични?

Съвместим е с чугунените си братчета, но имат разлики - не е болка за умиране. Моя двигател е чугунен м50б20 ванос блок с глава от м52. От към смукалтения колектор отворите отсрани на блока са разположени различно и някои неща като тръбата за охладителната течност не можеш да я' хванеш както при м52, но с малко преправяне става.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Jang1r » 27 Яну 2015, 21:29

А при монтаж на м50/м52 с ризи,буталата от никасиловия блок ли се ползват и ако да с какви бутални пръстени? :dunno:

bum_bum написа:Тук в Лозенец съм виждал обява на един сервиз, зе възстановяват никасилови цилиндри ама ми е силно съмнително.

Да не е този "прословут" явно "майстор" :mhihi:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=57073
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook