M52B25 vs M52B28 разлики
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
M52B25 vs M52B28 разлики
Привет, колеги,
Освен в хода на буталото от 75мм (за Б25) на 84мм (за Б28) какви са разликите между двата двигателя?
До колкото съм информиран са еднакви:
- всмукател
- разпределителни валове
- глава
- бутала
- блок
Поздрави,
Николай
Освен в хода на буталото от 75мм (за Б25) на 84мм (за Б28) какви са разликите между двата двигателя?
До колкото съм информиран са еднакви:
- всмукател
- разпределителни валове
- глава
- бутала
- блок
Поздрави,
Николай
Последна промяна u`F`o на 06 Яну 2015, 18:11, променена общо 1 път
- marto7067
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: M52B25 vs M52B28
биелите(135мм vs 140мм) и буталата(дълбочината на луничките), инжекторите са различни, резпределителните валовете, дросела, дебитомера и всм. колектор са едни и същи, блоковете също май са еднакви но не съм сиг. на 100%.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 vs M52B28
ares2 написа:а диаметрите на цилиндрите ? еднакви ли са
Да , буталото прави по голям ход и от там идват тези 300 кубика
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B25 vs M52B28
v_p_m написа:ares2 написа:а диаметрите на цилиндрите ? еднакви ли са
Да , буталото прави по голям ход и от там идват тези 300 кубика
и 40то нютона
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Мога да добавя още, че буталата са различни, тези от м52б25 са по-високи, респективно монтирането им на б28 дава по голяма степен на сгъстяване.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50
Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/
Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Значи буталата стават на 2,3 и 2,5 като диаметър.
Като каталожен номер, буталата от 2,8 се монтират само на М52 2,8 и разновидностите.
Буталата от М52Б25 се монтират в М52 2,3 и 2,5 както и в М50
[attachment=0]Без име.jpg[/attachment]
Като каталожен номер, буталата от 2,8 се монтират само на М52 2,8 и разновидностите.
Буталата от М52Б25 се монтират в М52 2,3 и 2,5 както и в М50
[attachment=0]Без име.jpg[/attachment]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Няма такъв мотор 2,3. Според мен вземаш колянов вал от 2,8, биели 135, ецу и си готов с 2,8. Маф-а е еднакъв по парт номер - би трябвало и всичко останало по всмукателя да е. За буталата не съм убеден, че са еднакви, но на м50б25 ванос (същия вал и биели като м52б25) и м52б28, компресионната височина е много близка и буталата от м50ту биха работили в м52.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50
Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/
Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
maxpower написа:Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50
Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/
Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.
Не беше ли Алусила проблемния ?
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
ogata написа:maxpower написа:Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50
Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/
Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.
Не беше ли Алусила проблемния ?
Не при м52 с единичен ванос има само Никасилови или такива с метални ризи след 98г Март или ако случайно някой е сменен по гаранция.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
и аз това зная че 2.3 няма..
това си е Б25
после нали пуснаха нещо което е 2.2 но не съм сигурен дали е м54
това си е Б25
после нали пуснаха нещо което е 2.2 но не съм сигурен дали е м54
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
м54б22...може и за в е36 да се сглоби такъв.6цил блок на 84мм(м50б25,м52б25/28) с кол вал с 66мм ход от 20ка и ето го прословутото 2.2 Естествено с подходящи бутала и биели
В този ред на мисли блок от м52ту плъг енд плей ли е на м52 Същия въпрос се отнася и за м50 блок.Все за 84мм става въпрос
В този ред на мисли блок от м52ту плъг енд плей ли е на м52 Същия въпрос се отнася и за м50 блок.Все за 84мм става въпрос
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Е, ако е никасилов, без ризи какво може да му стане ?
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани