M52B25 vs M52B28 разлики

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от u`F`o » 06 Яну 2015, 13:14

Привет, колеги,

Освен в хода на буталото от 75мм (за Б25) на 84мм (за Б28) какви са разликите между двата двигателя?

До колкото съм информиран са еднакви:

- всмукател
- разпределителни валове
- глава
- бутала
- блок

Поздрави,
Николай
Последна промяна u`F`o на 06 Яну 2015, 18:11, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: M52B25 vs M52B28

Мнение от marto7067 » 06 Яну 2015, 13:45

биелите(135мм vs 140мм) и буталата(дълбочината на луничките), инжекторите са различни, резпределителните валовете, дросела, дебитомера и всм. колектор са едни и същи, блоковете също май са еднакви но не съм сиг. на 100%.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28

Мнение от ares2 » 06 Яну 2015, 16:08

а диаметрите на цилиндрите ? еднакви ли са
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: M52B25 vs M52B28

Мнение от v_p_m » 06 Яну 2015, 16:42

ares2 написа:а диаметрите на цилиндрите ? еднакви ли са

Да , буталото прави по голям ход и от там идват тези 300 кубика :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M52B25 vs M52B28

Мнение от ogata » 06 Яну 2015, 19:29

v_p_m написа:
ares2 написа:а диаметрите на цилиндрите ? еднакви ли са

Да , буталото прави по голям ход и от там идват тези 300 кубика :)

и 40то нютона :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от maxpower » 06 Яну 2015, 19:43

Мога да добавя още, че буталата са различни, тези от м52б25 са по-високи, респективно монтирането им на б28 дава по голяма степен на сгъстяване.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Z.Nikolov » 06 Яну 2015, 19:53

До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50

Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Z.Nikolov » 06 Яну 2015, 20:03

Значи буталата стават на 2,3 и 2,5 като диаметър.
Като каталожен номер, буталата от 2,8 се монтират само на М52 2,8 и разновидностите.
Буталата от М52Б25 се монтират в М52 2,3 и 2,5 както и в М50

[attachment=0]Без име.jpg[/attachment]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от M10 » 06 Яну 2015, 21:03

Няма такъв мотор 2,3. Според мен вземаш колянов вал от 2,8, биели 135, ецу и си готов с 2,8. Маф-а е еднакъв по парт номер - би трябвало и всичко останало по всмукателя да е. За буталата не съм убеден, че са еднакви, но на м50б25 ванос (същия вал и биели като м52б25) и м52б28, компресионната височина е много близка и буталата от м50ту биха работили в м52.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от maxpower » 07 Яну 2015, 7:20

Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50

Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/

Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ogata » 07 Яну 2015, 7:24

maxpower написа:
Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50

Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/

Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.

Не беше ли Алусила проблемния ? :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от maxpower » 07 Яну 2015, 7:36

ogata написа:
maxpower написа:
Z.Nikolov написа:До колкото виждам, М52 е 2,3 и 2,8 моторите. 2,5 е М50

Подробно и размери на частите, както и инфо коя част в кои двигатели се монтира, можете да видите тук http://bmwfans.info/parts-catalog/

Тук говорим само за единичен ванос предполагам, защото за Европа никога не е правен м52 с кубатура различна от 2, 2,5 и 2,8. Ако идеята е да се направи от м52б25 на б28 с алуминиевия блок и той е никасилов според мен няма да изкара дълго. В долния край на цилиндъра, където е работило буталото винаги има ръб от поне 0,005мм. Не се знае дали с по големия ход сегментите няма да го отлюпят там. Ако е с метални ризи или чугунен блок има шанс да стане.

Не беше ли Алусила проблемния ? :roll:

Не при м52 с единичен ванос има само Никасилови или такива с метални ризи след 98г Март или ако случайно някой е сменен по гаранция.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ares2 » 07 Яну 2015, 9:03

и аз това зная че 2.3 няма..
това си е Б25
после нали пуснаха нещо което е 2.2 но не съм сигурен дали е м54
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от Jang1r » 07 Яну 2015, 15:41

м54б22...може и за в е36 да се сглоби такъв.6цил блок на 84мм(м50б25,м52б25/28) с кол вал с 66мм ход от 20ка и ето го прословутото 2.2 :mhihi: Естествено с подходящи бутала и биели :)

В този ред на мисли блок от м52ту плъг енд плей ли е на м52 :roll: Същия въпрос се отнася и за м50 блок.Все за 84мм става въпрос :roll:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M52B25 vs M52B28 разлики

Мнение от ogata » 07 Яну 2015, 20:01

Е, ако е никасилов, без ризи какво може да му стане ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook