Е36 Тунинг проект - 360HP +
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Баси форумните нинджи дето имаме тука Уж "ентусиасти" и "старши ентусиасти" с по 2к мнения , ама явно повечето само Гифчета
Присмяхте се на човека 4 страници , после какво му било отношението И какво значение има за какво ще я прави колата си , той дава парите , той решава как ще си я кара
Угодия няма бе баси , от завист ли е , от какво е незнам ама със сигурност човек като прочете тая тема и ще се откаже да си пусне каквато и да е тема за проект по колата
Присмяхте се на човека 4 страници , после какво му било отношението И какво значение има за какво ще я прави колата си , той дава парите , той решава как ще си я кара
Угодия няма бе баси , от завист ли е , от какво е незнам ама със сигурност човек като прочете тая тема и ще се откаже да си пусне каквато и да е тема за проект по колата
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
k-hristov написа:In_Memoriam написа:-={WHO}=- написа:Добре има ли някои които знае какво прави и ще познае дали щангата , скоростния лост и водача са от 328 , да ми ги смени и да се приключи защото ми омразна в последствие да разбирам кое как се прави и да го правя по 100 пъти ? Я ълката се мажела с грес , това било по късо , онова по дълго , АСЦ-то ми светна спирачката по мека и по късно спира ! Няма ли някои в този форум които да ги знае всички работи как се правят , да има диагностика за е36 , да е много коректен ???
Нормално да ти омекне спирачката след като си сменил апаратите с такива с бутала с по-голям обем, а спирачната помпа ти е заводската. Увеличил се е мъртвия ход, но след като подмине една граница трябва да спира много, така ли е? По спомен разликата в хода не беше фрапантна и не виждам проблем да си караш така.
На 4 коли сме слагали по-големи спирачки (355мм 8 бутални), и никоя от тях не е имала такъв проблем.Хода на педала и реакцията на педала си бяха като стандартните.Има въздух, или маркучи са за кофата, или по-точно за някъде където човек не минава, да не вземе да си ги прибере.
И 12 бутални да сложите ако общия им обем е по-малък от този на буталото на 330-ката е нормално да не пропадне повече педала. Може и въздух или маркучите да са причината, но няма как хода и реакцията да не се променят поне малко, след като помпата е сметната за съвсем друг тип апарати. И ако беше така както твърдиш никой нямаше да се занимава да сменява помпи... от Е38, от Е34 и т.н.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Добре де ето ви тук,нагледно очеизвадно разликата в помпите и прилежащите им
http://realoem.com/bmw/diagrams/p/z/6.png
е36
http://realoem.com/bmw/diagrams/i/w/470.png
е46
това че може да стане и без смяната им е друг въпрос.
http://realoem.com/bmw/diagrams/p/z/6.png
е36
http://realoem.com/bmw/diagrams/i/w/470.png
е46
това че може да стане и без смяната им е друг въпрос.
- k-hristov
- младши ентусиаст
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
In_Memoriam написа:k-hristov написа:In_Memoriam написа:-={WHO}=- написа:Добре има ли някои които знае какво прави и ще познае дали щангата , скоростния лост и водача са от 328 , да ми ги смени и да се приключи защото ми омразна в последствие да разбирам кое как се прави и да го правя по 100 пъти ? Я ълката се мажела с грес , това било по късо , онова по дълго , АСЦ-то ми светна спирачката по мека и по късно спира ! Няма ли някои в този форум които да ги знае всички работи как се правят , да има диагностика за е36 , да е много коректен ???
Нормално да ти омекне спирачката след като си сменил апаратите с такива с бутала с по-голям обем, а спирачната помпа ти е заводската. Увеличил се е мъртвия ход, но след като подмине една граница трябва да спира много, така ли е? По спомен разликата в хода не беше фрапантна и не виждам проблем да си караш така.
На 4 коли сме слагали по-големи спирачки (355мм 8 бутални), и никоя от тях не е имала такъв проблем.Хода на педала и реакцията на педала си бяха като стандартните.Има въздух, или маркучи са за кофата, или по-точно за някъде където човек не минава, да не вземе да си ги прибере.
И 12 бутални да сложите ако общия им обем е по-малък от този на буталото на 330-ката е нормално да не пропадне повече педала. Може и въздух или маркучите да са причината, но няма как хода и реакцията да не се променят поне малко, след като помпата е сметната за съвсем друг тип апарати. И ако беше така както твърдиш никой нямаше да се занимава да сменява помпи... от Е38, от Е34 и т.н.
А тфа, че огромна част от автопарка имат спирачна система само по документи има ли значение???Просто проблемите се проявяват при монтажа на истински спирачки, които си искат правилно работещи помпа, серво, маркучи и сменявана течност.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Така , проблема с лоста се оправи и със спирачките ! Лоста и водача се смени с такъв от 328 и нещатат се оправиха , даже стана още по добре защото моята пластмасова топка отдоло на скоростния лост имаше много луфт а тази от 328 беше много запазена , със смяната на спирачната течност проблема се изпари ! Но се появи друг проблем , при 100 , 110 км/н ми трепери много волана и като ми провериха колата се оказа че са разбити всички накрайници !
Така , ще сменям кормилна рейка цялата ! Има ли нещо за което да гледам ! Ще я сменям защото моята е ужасна , тръбите са изгнили , умаслена е ! Видях че има с прави накрайници и накрайници които са вълнообразни и ми е любопитно защо ?
А иначе за спирачките сега коват много , леко докосване и направо се залепваш за тъблото иначе експериментирах , сега задните апарати първо ще ги ревизирам , и след това ще ги поставя ! Не бях сигорен дали ще се получи ! А относно помпата и сервото имам едно питане ! Помпата от е46 с АСЦ видях че е като моята на външен вид докато тази която е с ДСЦ е много по различна , за сервото неразбрах дали имат разлика ? Някои може ли да ми каже дали ще имам проблеми със смяната на спирачната помпа и как да разбера дали и двата цилиндара на помпата работят ???
Така , ще сменям кормилна рейка цялата ! Има ли нещо за което да гледам ! Ще я сменям защото моята е ужасна , тръбите са изгнили , умаслена е ! Видях че има с прави накрайници и накрайници които са вълнообразни и ми е любопитно защо ?
А иначе за спирачките сега коват много , леко докосване и направо се залепваш за тъблото иначе експериментирах , сега задните апарати първо ще ги ревизирам , и след това ще ги поставя ! Не бях сигорен дали ще се получи ! А относно помпата и сервото имам едно питане ! Помпата от е46 с АСЦ видях че е като моята на външен вид докато тази която е с ДСЦ е много по различна , за сервото неразбрах дали имат разлика ? Някои може ли да ми каже дали ще имам проблеми със смяната на спирачната помпа и как да разбера дали и двата цилиндара на помпата работят ???
БМВ - Радостта от дрифта :d
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?
БМВ - Радостта от дрифта :d
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Колега, аз само не разбрах едно!
Сам ли си дооправяш колата, или даваш инструкции на майсторите?
Сам ли си дооправяш колата, или даваш инструкции на майсторите?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Не , убеждавам се дали си е свършил работата добре , а и да това което ми го каза за лоста си оправих колата благодарение на Теб Така че заповядай във обеля в Сантарата ! Утре и Други ден съм там на работа да те почерпя каквото искаш !
БМВ - Радостта от дрифта :d
- k-hristov
- младши ентусиаст
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
-={WHO}=- написа:А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?
Центъра на рейката се измества когато се закара на ремонт и там я отворят.Само че в сервиза къде правят такива интервенции знаят после как да сложат пиньона към гребена за да е разделена правилно.При монтажа трябва само да се внимава да се уцели и центъра на волана, за да не се скъса серпентината за Еърбега и клаксона.И май ти трябва друг сервиз.
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Добре , а ако сложи рейката и после на реглажа на преден мост може ли да се оправи ако случайно не са я поставили правилно ?
БМВ - Радостта от дрифта :d
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
-={WHO}=- написа:Добре , а ако сложи рейката и после на реглажа на преден мост може ли да се оправи ако случайно не са я поставили правилно ?
Може да се регулира до известна степен от накрайниците.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
k-hristov написа:-={WHO}=- написа:А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?
Центъра на рейката се измества когато се закара на ремонт и там я отворят.Само че в сервиза къде правят такива интервенции знаят после как да сложат пиньона към гребена за да е разделена правилно.При монтажа трябва само да се внимава да се уцели и центъра на волана, за да не се скъса серпентината за Еърбега и клаксона.И май ти трябва друг сервиз.
Идеалният център се измества при отцепването на рейката от волана, но при самото и разглобяване на части е без значение как след това се монтира пиньона, разбира се освен ако не се цели да се монтира 1:1 както е бил, предвид износването или друго. При монтаж се наглася гребена да излиза еднакво и от двете страни на ал.кожух, а волана да е направо. Волана го заключваш направо още при демонтажа на рейката.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Ще се постарая да съм там когато се слага рейката ! Направо вече не ме свърта ! След това което се случи с колата , много по мощна е от преди , ама много а съм сменил само маховика ! Как чакам да излезна почивка да сложа м50 колектора , да видя какво ще стане ! Ще го сложа както maxpower го е направил с прехвърляне !!! Ако някои друг го е правил вече и му се прави пак нека да каже ! Веднага му карам колата ! Все пак по добре е като някои го е правил !
БМВ - Радостта от дрифта :d
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Моята кола доскоро беше с 5,0кг маховик. Колко коня и даваш като плюс спрямо оригиналния 10кг, че не мога да ги усетя добре нещата
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +
Незнам какво неможеш да усетиш ! Аз имам чувството че излитъм ! Чного по мощна от преди , няма мислене или забавяне ! Уникално е ! Се ми е тая , ако иска да е качила 2 коня , чувството е велико !
БМВ - Радостта от дрифта :d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани