Е36 Тунинг проект - 360HP +

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от don_gori » 24 Авг 2014, 9:04

Баси форумните нинджи дето имаме тука :mhihi: Уж "ентусиасти" и "старши ентусиасти" с по 2к мнения , ама явно повечето само Гифчета :mhihi:
Присмяхте се на човека 4 страници , после какво му било отношението :dunno: И какво значение има за какво ще я прави колата си , той дава парите , той решава как ще си я кара :dunno:
Угодия няма бе баси , от завист ли е , от какво е незнам ама със сигурност човек като прочете тая тема и ще се откаже да си пусне каквато и да е тема за проект по колата :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от In_Memoriam » 24 Авг 2014, 10:06

k-hristov написа:
In_Memoriam написа:
-={WHO}=- написа:Добре има ли някои които знае какво прави и ще познае дали щангата , скоростния лост и водача са от 328 , да ми ги смени и да се приключи защото ми омразна в последствие да разбирам кое как се прави и да го правя по 100 пъти ? Я ълката се мажела с грес , това било по късо , онова по дълго , АСЦ-то ми светна спирачката по мека и по късно спира ! Няма ли някои в този форум които да ги знае всички работи как се правят , да има диагностика за е36 , да е много коректен ???


Нормално да ти омекне спирачката след като си сменил апаратите с такива с бутала с по-голям обем, а спирачната помпа ти е заводската. Увеличил се е мъртвия ход, но след като подмине една граница трябва да спира много, така ли е? По спомен разликата в хода не беше фрапантна и не виждам проблем да си караш така.

На 4 коли сме слагали по-големи спирачки (355мм 8 бутални), и никоя от тях не е имала такъв проблем.Хода на педала и реакцията на педала си бяха като стандартните.Има въздух, или маркучи са за кофата, или по-точно за някъде където човек не минава, да не вземе да си ги прибере.


И 12 бутални да сложите ако общия им обем е по-малък от този на буталото на 330-ката е нормално да не пропадне повече педала. Може и въздух или маркучите да са причината, но няма как хода и реакцията да не се променят поне малко, след като помпата е сметната за съвсем друг тип апарати. И ако беше така както твърдиш никой нямаше да се занимава да сменява помпи... от Е38, от Е34 и т.н.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от alexcivic » 24 Авг 2014, 11:17

Добре де ето ви тук,нагледно очеизвадно разликата в помпите и прилежащите им
http://realoem.com/bmw/diagrams/p/z/6.png
е36
http://realoem.com/bmw/diagrams/i/w/470.png
е46
това че може да стане и без смяната им е друг въпрос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от k-hristov » 24 Авг 2014, 19:06

In_Memoriam написа:
k-hristov написа:
In_Memoriam написа:
-={WHO}=- написа:Добре има ли някои които знае какво прави и ще познае дали щангата , скоростния лост и водача са от 328 , да ми ги смени и да се приключи защото ми омразна в последствие да разбирам кое как се прави и да го правя по 100 пъти ? Я ълката се мажела с грес , това било по късо , онова по дълго , АСЦ-то ми светна спирачката по мека и по късно спира ! Няма ли някои в този форум които да ги знае всички работи как се правят , да има диагностика за е36 , да е много коректен ???


Нормално да ти омекне спирачката след като си сменил апаратите с такива с бутала с по-голям обем, а спирачната помпа ти е заводската. Увеличил се е мъртвия ход, но след като подмине една граница трябва да спира много, така ли е? По спомен разликата в хода не беше фрапантна и не виждам проблем да си караш така.

На 4 коли сме слагали по-големи спирачки (355мм 8 бутални), и никоя от тях не е имала такъв проблем.Хода на педала и реакцията на педала си бяха като стандартните.Има въздух, или маркучи са за кофата, или по-точно за някъде където човек не минава, да не вземе да си ги прибере.


И 12 бутални да сложите ако общия им обем е по-малък от този на буталото на 330-ката е нормално да не пропадне повече педала. Може и въздух или маркучите да са причината, но няма как хода и реакцията да не се променят поне малко, след като помпата е сметната за съвсем друг тип апарати. И ако беше така както твърдиш никой нямаше да се занимава да сменява помпи... от Е38, от Е34 и т.н.

А тфа, че огромна част от автопарка имат спирачна система само по документи има ли значение???Просто проблемите се проявяват при монтажа на истински спирачки, които си искат правилно работещи помпа, серво, маркучи и сменявана течност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 24 Авг 2014, 21:16

Така , проблема с лоста се оправи и със спирачките ! Лоста и водача се смени с такъв от 328 и нещатат се оправиха , даже стана още по добре защото моята пластмасова топка отдоло на скоростния лост имаше много луфт а тази от 328 беше много запазена , със смяната на спирачната течност проблема се изпари ! Но се появи друг проблем , при 100 , 110 км/н ми трепери много волана и като ми провериха колата се оказа че са разбити всички накрайници !

Така , ще сменям кормилна рейка цялата ! Има ли нещо за което да гледам ! Ще я сменям защото моята е ужасна , тръбите са изгнили , умаслена е ! Видях че има с прави накрайници и накрайници които са вълнообразни и ми е любопитно защо ?

А иначе за спирачките сега коват много , леко докосване и направо се залепваш за тъблото :D иначе експериментирах , сега задните апарати първо ще ги ревизирам , и след това ще ги поставя ! Не бях сигорен дали ще се получи ! А относно помпата и сервото имам едно питане ! Помпата от е46 с АСЦ видях че е като моята на външен вид докато тази която е с ДСЦ е много по различна , за сервото неразбрах дали имат разлика ? Някои може ли да ми каже дали ще имам проблеми със смяната на спирачната помпа и как да разбера дали и двата цилиндара на помпата работят ???
БМВ - Радостта от дрифта :d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 24 Авг 2014, 21:27

А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?
БМВ - Радостта от дрифта :d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от kagebista » 24 Авг 2014, 21:37

Колега, аз само не разбрах едно!
Сам ли си дооправяш колата, или даваш инструкции на майсторите?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 24 Авг 2014, 22:29

Не , убеждавам се дали си е свършил работата добре , а и да това което ми го каза за лоста си оправих колата благодарение на Теб Така че заповядай във обеля в Сантарата ! Утре и Други ден съм там на работа да те почерпя каквото искаш !
БМВ - Радостта от дрифта :d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от k-hristov » 25 Авг 2014, 0:20

-={WHO}=- написа:А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?

Центъра на рейката се измества когато се закара на ремонт и там я отворят.Само че в сервиза къде правят такива интервенции знаят после как да сложат пиньона към гребена за да е разделена правилно.При монтажа трябва само да се внимава да се уцели и центъра на волана, за да не се скъса серпентината за Еърбега и клаксона.И май ти трябва друг сервиз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 25 Авг 2014, 10:21

Добре , а ако сложи рейката и после на реглажа на преден мост може ли да се оправи ако случайно не са я поставили правилно ?
БМВ - Радостта от дрифта :d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 25 Авг 2014, 17:01

-={WHO}=- написа:Добре , а ако сложи рейката и после на реглажа на преден мост може ли да се оправи ако случайно не са я поставили правилно ?

Може да се регулира до известна степен от накрайниците. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от Le Transporteur » 25 Авг 2014, 17:49

k-hristov написа:
-={WHO}=- написа:А искам и да питам като сменям рейката как да се зацепи правилно ? Да не стане така че на дясно да завива повече от колкото наляво ! Има ли някъде белези , нещо след това да се балансира ! Питам защото се побарках докато трета си стане трета ( лоста посредата ) ?

Центъра на рейката се измества когато се закара на ремонт и там я отворят.Само че в сервиза къде правят такива интервенции знаят после как да сложат пиньона към гребена за да е разделена правилно.При монтажа трябва само да се внимава да се уцели и центъра на волана, за да не се скъса серпентината за Еърбега и клаксона.И май ти трябва друг сервиз.


Идеалният център се измества при отцепването на рейката от волана, но при самото и разглобяване на части е без значение как след това се монтира пиньона, разбира се освен ако не се цели да се монтира 1:1 както е бил, предвид износването или друго. При монтаж се наглася гребена да излиза еднакво и от двете страни на ал.кожух, а волана да е направо. Волана го заключваш направо още при демонтажа на рейката.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 26 Авг 2014, 15:38

Ще се постарая да съм там когато се слага рейката ! Направо вече не ме свърта ! След това което се случи с колата , много по мощна е от преди , ама много а съм сменил само маховика ! Как чакам да излезна почивка да сложа м50 колектора , да видя какво ще стане ! Ще го сложа както maxpower го е направил с прехвърляне !!! Ако някои друг го е правил вече и му се прави пак нека да каже ! Веднага му карам колата ! Все пак по добре е като някои го е правил !
БМВ - Радостта от дрифта :d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от M10 » 26 Авг 2014, 17:25

Моята кола доскоро беше с 5,0кг маховик. Колко коня и даваш като плюс спрямо оригиналния 10кг, че не мога да ги усетя добре нещата :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 26 Авг 2014, 18:16

Незнам какво неможеш да усетиш ! Аз имам чувството че излитъм ! Чного по мощна от преди , няма мислене или забавяне ! Уникално е ! Се ми е тая , ако иска да е качила 2 коня , чувството е велико !
БМВ - Радостта от дрифта :d

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook