Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
И аз като собственик на м44 имах този проблем , колеги погледнете го този клапан картерни газове , и освен него маркуча, който минава през него (двоен е ). При мен беше напукан , като дори се скъса много лесно при демонтажа на клапана, също беше и набит целия с невероятната мизерия.
След смяна всичко се оправи, клатенето на обороти изчезна!
След смяна всичко се оправи, клатенето на обороти изчезна!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Deyan Velev написа:И аз като собственик на м44 имах този проблем , колеги погледнете го този клапан картерни газове , и освен него маркуча, който минава през него (двоен е ). При мен беше напукан , като дори се скъса много лесно при демонтажа на клапана, също беше и набит целия с невероятната мизерия.
След смяна всичко се оправи, клатенето на обороти изчезна!
Да, и при мен маркуча беше се сцепил. Сменихме го. След няколко месеца явно и мембраната на клапана си е била заминала и почна да смуче въздух и да клати
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Най после хванах някакво съотношение кога ги клати повече. След като вчера ми отказа дебитомера и сложих нов оборотите заковаха като на нова. И така цял ден, но когато карам вечер на фарове или пусна климатика ги разклаща осезаемо. Ако пусна къси и дълги и климатик направо 400-1100 до като карам. На място само пропадат до 400 2 пъти и се укротяват.
Някъде бях чел мнение че особенно това с климатика е от натоварване на ел системата и динамото дава на зор. Явно и фаровете влияят - но пък те са ксенон и къси и дълги. Едни 35W на баласт как да влияят и всичко друго ми е диоди на габаритите и на номера и от пред. Някой ми беше казвал че големината на тока или волтажа при баласта бил огромен. Не знам - малко е объркващо, след като си пише 12V 35W.
Кое според вас явно влияе на оборотите при консумация на ток и кой сензонр или компютъра вижда зор с това начинание? Възможно ли е да е от акумулатора понеже е най малкия 45Ah. Не вярвам да е бобина, но какво мислите за кабели свещи и какво може да им е след като в другото време работят супер. Свещите са NJK с двойна искра. Прави го еднакво и на бензин и на ГИ.
(Някога в един сервиз ми казваха че евтини баласти бъркали компютъра и клател обороти - не знам вярно ли е но и на нормална крушка май ги срива)
Някъде бях чел мнение че особенно това с климатика е от натоварване на ел системата и динамото дава на зор. Явно и фаровете влияят - но пък те са ксенон и къси и дълги. Едни 35W на баласт как да влияят и всичко друго ми е диоди на габаритите и на номера и от пред. Някой ми беше казвал че големината на тока или волтажа при баласта бил огромен. Не знам - малко е объркващо, след като си пише 12V 35W.
Кое според вас явно влияе на оборотите при консумация на ток и кой сензонр или компютъра вижда зор с това начинание? Възможно ли е да е от акумулатора понеже е най малкия 45Ah. Не вярвам да е бобина, но какво мислите за кабели свещи и какво може да им е след като в другото време работят супер. Свещите са NJK с двойна искра. Прави го еднакво и на бензин и на ГИ.
(Някога в един сервиз ми казваха че евтини баласти бъркали компютъра и клател обороти - не знам вярно ли е но и на нормална крушка май ги срива)
Кръвна група A 100 =]
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
При мен нещата се оправиха с нова ламбда-сонда,вчера я смених и нещата си дойдоха на мястото.Ако някой има този проблем да направи една диагностика,ако му излезе сондата да сменя само с Bosch,предишната ми беше Beru и никаква полза от нея.
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Ламбдата ми е Бош сменена.
Вчера стана следното нещо. Откачих плюса на акумулатора че правих нещо и после като го закачих и оборотите станаха 600 и надолу. Карах поне 50 км в градски условия и не се оправиха. Като си махна крака от газта на изключена скорост и падата до 500 и остават на 600. Викам си с каране ще се оправят но не!
После излязох на дълъг път и се ядосах откачих пак плюса за 2 мин и го сложих и почнах да карам и съм карал 100на км без да изключвам от скорост. Най после като изключих обротите заспиват на точно 1000 и така вече 500км карам все на 1000 стоят. Не мога да си го обясня това нещо с откачване на плюса на акумулатора. Кой сензор се рестартира и защо както карам първите 10на км такаива остават обротите. От проблема с ниски увиснали обороти стана обратния - постоянно високи. Не мисля че 1000 е нормално но пък колата върви пъргаво и е много по добре по постянно сриване като изключа от скорост.
Колеги кажете какво е общото и какво се самообучава при откачване на акумулатора. Кое му влияе. При едно откачване ниски при дурго високи. Видимо това ми е проблема, защото от както съм я купил се е случвало да го откачам 4-5 пъти но не съм обърнал внимание че точно това действие влияе на оборотите на празен ход. Кой датчик или сензор или коя част се настройва или има нужда от обучение при откачване на акумулатора свързан с празния ход? 9 месеца се боря с този проблем и най после се показа сам след смяна на какво ли не.....
Благодаря много.
Вчера стана следното нещо. Откачих плюса на акумулатора че правих нещо и после като го закачих и оборотите станаха 600 и надолу. Карах поне 50 км в градски условия и не се оправиха. Като си махна крака от газта на изключена скорост и падата до 500 и остават на 600. Викам си с каране ще се оправят но не!
После излязох на дълъг път и се ядосах откачих пак плюса за 2 мин и го сложих и почнах да карам и съм карал 100на км без да изключвам от скорост. Най после като изключих обротите заспиват на точно 1000 и така вече 500км карам все на 1000 стоят. Не мога да си го обясня това нещо с откачване на плюса на акумулатора. Кой сензор се рестартира и защо както карам първите 10на км такаива остават обротите. От проблема с ниски увиснали обороти стана обратния - постоянно високи. Не мисля че 1000 е нормално но пък колата върви пъргаво и е много по добре по постянно сриване като изключа от скорост.
Колеги кажете какво е общото и какво се самообучава при откачване на акумулатора. Кое му влияе. При едно откачване ниски при дурго високи. Видимо това ми е проблема, защото от както съм я купил се е случвало да го откачам 4-5 пъти но не съм обърнал внимание че точно това действие влияе на оборотите на празен ход. Кой датчик или сензор или коя част се настройва или има нужда от обучение при откачване на акумулатора свързан с празния ход? 9 месеца се боря с този проблем и най после се показа сам след смяна на какво ли не.....
Благодаря много.
Кръвна група A 100 =]
- dj_stefo_b
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26.01.2009
Re: Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Макар,че темата е стара, мисля, че има много колеги с М44 Б19. Аз имах същия проблем с М44 б19 не знам кое точно се обучава или рестартира - дали е мотортчето за празен ход или ламбда сондата но както колегата по-горе имах нестабилни обороти всеки път като изключа от скорост. Проблема ми се реши по неговия метод , но малко интерпретиран - изключих акумулатора за около 3-4 минути след това запалих колата и държах на около 1700 оборота в продължение на около 3 минути , след което оборотите се стабилизираха и колата се държи перфектно всеки път като изключа от скорост оборотите са стабилни , макар и понякога да стоят над 1000-1200 до 1400-1500 , но мисля че това е нормално с оглед на това,че може би чака включване на скорост. Ако някой знае какво точно се обучава или рестартира нека да каже Мисля , че това ще е полезно за много хора и темата трябва да е в полезни защото никой "специалист" до сега не може да каже какво се случва и как точно реагира компа и защо , и решението на този проблем е след доста главоблъсканици, скъсани нерви, загуба на пари и време.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Според мен,след някакъв период от време с изключен акумулатор,компютъра връща "настройките" си до стойности по "подразбиране"! След това,с карането,започва някакъв процес на адаптация/самонастройка и те се променят малко по малко!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- dj_stefo_b
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26.01.2009
Re: Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Значи той на база на показанията на ламбдата променя входящия въздух чрез стъпковия мотор за да направи подходяща горивната смес. Но за да се изтрият адаптациите на шорт трим и лонг трим трябва да се изтрие ръчно. Не ми се вярва за 3 минути без акумулатор да изтрие това (но пък защо не - никой не знае какво са измислили швабите) . Още дерзая и ще ровя и ако намеря отговор ще постна да се знае.
- dj_stefo_b
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26.01.2009
Re: Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
малко ъпдейт по темата . Оказа се че след махане на акумулатора се изчистват и адапдациите за long и short trim .Забелязах че клатенето започва след продължително каране на газ с високо натоварване , на бензин не съм пробвал, но явно всичко опира до адаптации на компа . При нормално каране явно корекцията е в допустимите норми (горивото е LPG), и бенз. комп. се нагажда , проблема обаче идва при яко натискане . Тогава явно корекциите избягват и започва клатенето на оборотите.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани