Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Клатене/Сриване на обороти 318is M44 97'
За въпросния безкраен проблем бяха сменени с нови бензинов филтър, въздушен филтър и читави много малко ползвани ламбда сонда, стъпков мотор, потенциометър на дроселова клапа, датчик разпределителен вал, дебитомер, бяха почистени дюзи и дросел клапа и въпреки всичко не се оправи проблема. Един познат ми каза за болтчето на дросела под пластмасовото капаче до жилото на газта и Еврика нещата се стабилизираха. Въпроса ми е да ли това не замазва полжението и да ли влияе на разхода като цяло?
Последна промяна zi911 на 12 Яну 2015, 10:20, променена общо 2 пъти
Кръвна група A 100 =]
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Като загрее мотора в какви обороти работи на място...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- zafirovp
- младши ентусиаст
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Това болтче е само да убира луфта на жилото. Дросела никога не трябва да е отворен без педала да е натиснат. Бях писал тема/предупреждение, там колегите обясняваха защо.
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
На място работи точно между линията на 500 и 1000, но в движение стигат до 900-1000 като е по инерция без значение с каква скорост.
Не става въпрос за врътката за обиране на луфта на жилото, а за болтчето под пластмасовия капак до тази врътка. То има гайка за контра и подпира нещо като лопатка и фиксира до къде да се връща тя когато се пусне педала.
Не става въпрос за врътката за обиране на луфта на жилото, а за болтчето под пластмасовия капак до тази врътка. То има гайка за контра и подпира нещо като лопатка и фиксира до къде да се връща тя когато се пусне педала.
Кръвна група A 100 =]
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Колега ако можеш удари една снимка, та да видим, че ми стана интересно
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Tenata написа:Колега ако можеш удари една снимка, та да видим, че ми стана интересно
Колегата говори за това
Това просто замазва проблема .Извинявам се за снимката единствената която намерих на която да се вижда въпросното болтче.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
И аз така мисля че само го замазва, но въпросите са ми два.
Единия е да ли като съм го замазал така ще увеличи разхода или ще промени нещо по сместа и съответно да свали пъргавостта или подобно?
И
От изброените сменени части с читави и 10 диагностики къде реално може да е проблема? Забелязвам че при влажно време и дъжда почва да ги клати веднага. Не малко пъти се съмнявах за въздух. Пробвах с друг дебитомер и никаква разлика. Карах с тапа на картерните газове пак без резултат. Пробвах обикновен и въздушен филтър - нищо. В един сервиз ми наръсиха целия колектор по корпуса в съмнение да не издиша - еми не издиша. Какъв ще да е този проблем с въздух? Видимо нещо се закрепя и пак се разваля. Дайте идеи за някой датчик за въздух или нещо такова, някоя настройка, болтче нещо, просто не се живе така колеги. Клати от 400 до 1100. Тресе гадно двига близо до 400-350rpm. Не вярвам в Мюнхен да са ги проектирали така да клатят......
Единия е да ли като съм го замазал така ще увеличи разхода или ще промени нещо по сместа и съответно да свали пъргавостта или подобно?
И
От изброените сменени части с читави и 10 диагностики къде реално може да е проблема? Забелязвам че при влажно време и дъжда почва да ги клати веднага. Не малко пъти се съмнявах за въздух. Пробвах с друг дебитомер и никаква разлика. Карах с тапа на картерните газове пак без резултат. Пробвах обикновен и въздушен филтър - нищо. В един сервиз ми наръсиха целия колектор по корпуса в съмнение да не издиша - еми не издиша. Какъв ще да е този проблем с въздух? Видимо нещо се закрепя и пак се разваля. Дайте идеи за някой датчик за въздух или нещо такова, някоя настройка, болтче нещо, просто не се живе така колеги. Клати от 400 до 1100. Тресе гадно двига близо до 400-350rpm. Не вярвам в Мюнхен да са ги проектирали така да клатят......
Кръвна група A 100 =]
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
zafirovp написа:Това болтче е само да убира луфта на жилото.
Луфта на жилото се обира с това
Винта служи да обере луфтовете в дросела и е регулиран в завода, не се бута. Според мен като се бутне, ецу-то ще се мъчи да смъкне оборотите със стъпковото моторче и не успявайки, нищо чудно да запише грешка.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Този проблем никога ли не може да се хване,защото и аз имам този проблем и съм правил проверка с диагностика нищо не излиза,а колега като караш м-у 1500-2000 об/мин. прекъсва ли ти аз съм с м42б18.
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Не прекъсва. Най честата ситуация е като пусна климатика в града и карам до/около 2000 оборота да ги клати много. Това което успокоя положението е когато се кара малко по продължително на по високи обороти примерно 3000 и тогава след пускане на педала на газта при изключена скорост се закрепват където трябва 800-900. Сякаш малките обороти и климатика спъват двг и почва да клати и така до като не се покара продължително на високи обороти. Какво ли го предизвиква реално. Очевидно е че е нещо свързано с въздух и потока му(обема) към колектора за сместта
Кръвна група A 100 =]
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
zi911 написа:За въпросния безкраен проблем бяха сменени с нови ламбда сонда, горивен филтър, въздушен филтър, стъпков мотор, потенциометър дроселова клапа, датчик разпределителен вал, бяха почистени дюци и дросел и въпреки всичко не се оправи проблема. Един познат ми каза за болтчето на дросела под пластмасовото капаче до жилото на газта и Еврика нещата се стабилизираха. Въпроса ми е да ли това не замазва полжението и да ли влияе на разхода като цяло?
Може ли да дефинираш,понятието''нови''? Как е мощността на колата? Стъпковият мотор на М44 няма от какво да се прецака. Имаш ли газова уредба? Всички изброени от теб части , чисто нови са колкото половината кола, какво те кара да си сигурен в коректната им работа ако са втора употреба. Според мен,трябва да си купиш една нова ламбда и тогава да видиш как е.
С много любов към децата!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Едно време на M44-ката имах същия проблем, който постепенно се задълбочаваше. Във влажно време наистина се проявяваше по-осезаемо. Накрая ми писна, щото накрая не се търпеше и я закарах в Дарукар. Оказа се проблемен клапан на картерните газове... Смениха го и проблема изчезна напълно
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
M10 написа:zafirovp написа:Това болтче е само да убира луфта на жилото.
Луфта на жилото се обира с това
Винта служи да обере луфтовете в дросела и е регулиран в завода, не се бута. Според мен като се бутне, ецу-то ще се мъчи да смъкне оборотите със стъпковото моторче и не успявайки, нищо чудно да запише грешка.
Не се мъчи, просто оборотите се покачват, защото дросела стои леко отворен и влиза въздух. Навива се докато започне да отваря, после се връща половин оборот обратно и не се "бара" там.
- zi911
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Под нови и читави имам в предвид части на малко километри със сигурен произход. Стъпков взех от блъсната нова е46ца лично го свалих но никаква разлика. Сондата е на малко километри не е опечена и не дава грешка. Потенциометъра на дросела пак го взех от същата е46ца лъщеше,но при слагане никаква промяна по проблема, а датчика на разпределителния вал определено вдигна мощността двойно и изчисти грешките. (Преди неговата смяна беше ужасно мудна но с добър разход).
Колата има газов инжекцион ловато, но го правеше същото и преди да я сложа и няма разлика от преди. Сякаш каквото и да направя или сменя все едно не съм я докосвал. Мощност определено има. Върти гуми и на трета.(на газ)
Пробвал съм с тапа на въпросния клапан за картерните да го изолирам и няма промяна. Да ли това подсказва че не е той или нищо не съм постигнал така?
Възможно ли е да е от дебитомера? Пробвал съм да я карам с друг дебитомер от същата кола който работи, но не я карах много. Да ли не е трябвало по дълго (1-2км) за да се нагласи по колата или той няма нужда от това?
Колата има газов инжекцион ловато, но го правеше същото и преди да я сложа и няма разлика от преди. Сякаш каквото и да направя или сменя все едно не съм я докосвал. Мощност определено има. Върти гуми и на трета.(на газ)
Nickelback написа:Едно време на M44-ката имах същия проблем, който постепенно се задълбочаваше. Във влажно време наистина се проявяваше по-осезаемо. Накрая ми писна, щото накрая не се търпеше и я закарах в Дарукар. Оказа се проблемен клапан на картерните газове... Смениха го и проблема изчезна напълно
Пробвал съм с тапа на въпросния клапан за картерните да го изолирам и няма промяна. Да ли това подсказва че не е той или нищо не съм постигнал така?
Възможно ли е да е от дебитомера? Пробвал съм да я карам с друг дебитомер от същата кола който работи, но не я карах много. Да ли не е трябвало по дълго (1-2км) за да се нагласи по колата или той няма нужда от това?
Кръвна група A 100 =]
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Клатене на обороти-болтче дросел (318is M44 97')
Прочети внимателно тази тема, ще разбереш много неща затова как работи горивната система:
viewtopic.php?t=126046
Това с болта за принудително обтягане на жилото за да подава газ докато е на празен ход е доста силно аграрна постъпка, но в никакъв случай не е решение на проблема.
viewtopic.php?t=126046
Това с болта за принудително обтягане на жилото за да подава газ докато е на празен ход е доста силно аграрна постъпка, но в никакъв случай не е решение на проблема.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани