нормален ли е черния пушек при 318 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- бате ванко
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.07.2006
нормален ли е черния пушек при 318 тдс
Нормално ли е 318 тдс 1998г Е36 над 3000оборота да пуши яко черно.като паднат оборотите спира.ако не е какво да правя?
- Turboman
- ентусиаст
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Колега никой няма да може да ти каже какво ти на колата има ли и нещо или не само така от няколко реда.Колко черно пуши малко много облак ли става.Аз бих ти препоръчал да я закраш на сервиз да я видят да се мер икомпресия да се закачи на компютър диагностика и т.н
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Veson
- младши ентусиаст
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
При мен излиза пушек по-явно само при палене и като я настъпя в обороти. Сигурно зависи и от нафтата...
Последна промяна Veson на 11 Юли 2006, 12:33, променена общо 1 път
stay tuned
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
щом пушека е черен а не сиво-син , не се притесняваи и над 3000об.е нормално да изспуши ,просто я закараи да и видят съотношението на горивната смес
- vankata™
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Може да пуши от много неща, но не е нормално принципно да пуши толкова, при мен го правеше и се оказа катализатор!
Ето някои от вариантите:
- първо си виж катализатора /всички Е36 след 1994 година имат катализатор/.Обикновенно той се запушва, колата започва да работи по-зле и да върви по-зле + пушека!Най-доброто решение е да го махнеш и на негово място да сложиш една права тръба.Има усезаема разлика.
- ако не е от катализатора, трябва да видиш горивната помпа - центровка, течове /има едни уплатнения които се пречакват и почва да изтича гориво докато колата е студена/.
- третия вариант е ангренажна верига, но е малко вероятно
- смени си всички филтри /маслен,горивен,въздушен/, масло - сложи някакво хубаво, не пести от масло защото няма по-капризна кола от БМВ на тема масло.
- Задължително за ТДС-а е да сипваш допавки към горивото защото нафтата ни е пълна отврат и ще прецакаш дюзи и т.н. Добавки бол, гледай нещо вносно, примерно на Лики Моли са много добри!Сипваш, караш 1000 километра и пак сипваш!Едно шише е за около един пълен резервоар.
Това е на първо време което мога да ти кажа !!!
П.С.: Никога не форсирай студен дизел - това е пояснение ако не го знаеш!Трябва да загрее нормално и тогава можеш да си играеш !
Ето някои от вариантите:
- първо си виж катализатора /всички Е36 след 1994 година имат катализатор/.Обикновенно той се запушва, колата започва да работи по-зле и да върви по-зле + пушека!Най-доброто решение е да го махнеш и на негово място да сложиш една права тръба.Има усезаема разлика.
- ако не е от катализатора, трябва да видиш горивната помпа - центровка, течове /има едни уплатнения които се пречакват и почва да изтича гориво докато колата е студена/.
- третия вариант е ангренажна верига, но е малко вероятно
- смени си всички филтри /маслен,горивен,въздушен/, масло - сложи някакво хубаво, не пести от масло защото няма по-капризна кола от БМВ на тема масло.
- Задължително за ТДС-а е да сипваш допавки към горивото защото нафтата ни е пълна отврат и ще прецакаш дюзи и т.н. Добавки бол, гледай нещо вносно, примерно на Лики Моли са много добри!Сипваш, караш 1000 километра и пак сипваш!Едно шише е за около един пълен резервоар.
Това е на първо време което мога да ти кажа !!!
П.С.: Никога не форсирай студен дизел - това е пояснение ако не го знаеш!Трябва да загрее нормално и тогава можеш да си играеш !
::: vankata™ :::
- laary
- младши ентусиаст
- Мнения: 295
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: нормален ли е черния пушек при 318 тдс
Виж каква нафта си сипал,защото има бензиностанции на които и след 2500 оборота зад мен не е оставал жив комар(черно като икарус).Сменяй редовно(зимата-2 пъти, лятото-1 път) горивния филтър.бате ванко написа:Нормално ли е 318 тдс 1998г Е36 над 3000оборота да пуши яко черно.като паднат оборотите спира.ако не е какво да правя?
Re: нормален ли е черния пушек при 318 тдс
бате ванко написа:Нормално ли е 318 тдс 1998г Е36 над 3000оборота да пуши яко черно.като паднат оборотите спира.ако не е какво да правя?
Айде и аз да се изкажа Не е нормално да пуши много, освен ако не си сритал яко газта. Това че пуши черен дим е индикация, че горивото е малко повечко, отколкото е нужно. Оттук трябва да се провери количеството на подаваното гориво (диагностика), както и количеството на подавания въздух (пак диагностика ), за да се види къде е проблема.
Ако можеш, опиши по-подробно как се е получило това явление, има ли нещо което да го е предизвикало, кога си го забелязал и т.н.
Възможни проблемни точки: ГНП, турбо, интеркулер, маркучи и датчици
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- бате ванко
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.07.2006
смених филтрите и черния пушек значително намаля.слагам добавка на Кастрол ТДС редовно.В Бош сервиза направиха диагностика и всичко според тях е нормално.Мерси за мненията.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани