e36 с м мулти волан от е39
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
e36 с м мулти волан от е39
Малко зарибяване: една осъществена мечта-36 с м мулти волан от е39 с управление на темпомата и СД-то от бутоните на волана. Видеото е много лошо, тъпия телефон не може да прави клипове. До няколко дена ще пробвам с фотоапарата.
http://www.youtube.com/watch?v=-IkzK4f8 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=-IkzK4f8 ... e=youtu.be
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: e36 с м мулти волан от е39
Привет перфектно е само че коя година е колата и с кой волан си , моята е 94 г. и мисля че при мен не става ? Моят е с пльзгачите , ако имаш инфо как да стане пиши , ще почерпя
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
Тази беше темата, когато правих първи стъпки. Това беше само за темпомата, първо него подкарах благодарение на любезното съдействие на колегана стони, но за СД-то се намеси, колега от форума на опел с един модул и вече всичко е перфе
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
krasi2bmw написа:Привет перфектно е само че коя година е колата и с кой волан си , моята е 94 г. и мисля че при мен не става ? Моят е с пльзгачите , ако имаш инфо как да стане пиши , ще почерпя
Колата ми е 97г. с лентов кабел, не знам при теб дали може да стане
Re: e36 с м мулти волан от е39
Поздравления
Би ли споделил, как точно си свързал модула за темпомата от Е39-ката, към инсталацията на твоята кола ?
Би ли споделил, как точно си свързал модула за темпомата от Е39-ката, към инсталацията на твоята кола ?
...
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
Ако имаш темпомат от е36 бензин, трябва ти м мулти волан от е39 с бутон І/0 97-99г. не помня точно месеците-този който е с лентов кабел на волана, а не на кормилния прът, СС модул/компютърен модул/ от е39, същите години, който е взет от кола с бутон на мултито І/0, а не с отделен бутон за вкл. /това е варианта при мен който работи/ и още един два проводника към модула по спомен/мога да погледна и да ти кажа/
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
Воланите трябва да държат лентовия кабел от към гръб за тях. И другите с лента на пръта стават, но се сменя и целия кормилен прът с все всичко. Тоест всичко става с мерак, желание и яко пЦувни при монтажа . Аз дори накарах да заработи двудетонаторен бег от фейсова Е39 на моята инсталация.
Вече мигрирах на четирилъчев с подгрев И без това не измислих как да накарам бутона за рециркулацията да заработи, та поне да топли кормилото
Само остана да измисля реле за време да го спира подгрева. И се чудя дали може да мине през релето за задния прозорец и да изключва и подгрева на обръча.
За мен четирилъчевия мулти си остава един, от най-красивите волани. Нещо тези Мковите не ги възприемам от естетическа гледна точка.
Вече мигрирах на четирилъчев с подгрев И без това не измислих как да накарам бутона за рециркулацията да заработи, та поне да топли кормилото
Само остана да измисля реле за време да го спира подгрева. И се чудя дали може да мине през релето за задния прозорец и да изключва и подгрева на обръча.
За мен четирилъчевия мулти си остава един, от най-красивите волани. Нещо тези Мковите не ги възприемам от естетическа гледна точка.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ник
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: e36 с м мулти волан от е39
kagebista написа:Воланите трябва да държат лентовия кабел от към гръб за тях. И другите с лента на пръта стават, но се сменя и целия кормилен прът с все всичко. Тоест всичко става с мерак, желание и яко пЦувни при монтажа . Аз дори накарах да заработи двудетонаторен бег от фейсова Е39 на моята инсталация.
Вече мигрирах на четирилъчев с подгрев И без това не измислих как да накарам бутона за рециркулацията да заработи, та поне да топли кормилото
Само остана да измисля реле за време да го спира подгрева. И се чудя дали може да мине през релето за задния прозорец и да изключва и подгрева на обръча.
За мен четирилъчевия мулти си остава един, от най-красивите волани. Нещо тези Мковите не ги възприемам от естетическа гледна точка.
Не ти е необходимо реле време колега ,във волана има интегриран термоелемент,който включва и изключва подгрева.
Re: e36 с м мулти волан от е39
Знам, но интегрираният не ми работи и нещо се е бъгнал и не изключва. Но ще го оправя някак...
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
Ей, не ми ползвайте темата за четирилъчеви , М-ковия си е класа и красота, ако имаш подгрев на седалките, там може да свържеш подгрева на волана-ще го включваш и изключваш от бутона. Не съм сигурен точно как ще се свърже, но 100% ще стане-хем с две степени на отопление
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
Аууууууууууу ужас, последните няколко мнения са пълен талаш. Извинявам се за грубото влизане, но не се сдържах.
Сега да разкажа за подгрева на волана. Няма никакво реле за време. Подгревът работи на друг принцип. В схемата има датчик за контрол на температурата, който управлява схемата след сктивирането и от бутона на волана. При първоначалното включване схемата е активна докато температурата на волана достигне 36-38 градуса. После схемата само поддържа тази температура докато шофьорът не реши да изключи подгрева.
Сега да разкажа за подгрева на волана. Няма никакво реле за време. Подгревът работи на друг принцип. В схемата има датчик за контрол на температурата, който управлява схемата след сктивирането и от бутона на волана. При първоначалното включване схемата е активна докато температурата на волана достигне 36-38 градуса. После схемата само поддържа тази температура докато шофьорът не реши да изключи подгрева.
Последна промяна stony1 на 30 Окт 2017, 11:32, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
Както винаги си прав, но ако бутона/ел. схема/ не са изправни и подгрева е свързан по някакъв начин да грее постоянно/шунтирана е схемата/ как ще се процедира нататък. Не съм гледал схемата за подгрев на волана, но предполагам, че е сходна с тази за подгрева на седалките.
Re: e36 с м мулти волан от е39
baitun написа:Ако имаш темпомат от е36 бензин, трябва ти м мулти волан от е39 с бутон І/0 97-99г. не помня точно месеците-този който е с лентов кабел на волана, а не на кормилния прът, СС модул/компютърен модул/ от е39, същите години, който е взет от кола с бутон на мултито І/0, а не с отделен бутон за вкл. /това е варианта при мен който работи/ и още един два проводника към модула по спомен/мога да погледна и да ти кажа/
Аз лично не мисля да слагам темпомат ,но би било полезно за в бъдеще, ако някой реши да си монтира темпомат, да има написано как точно се връзват кабелите
...
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани