e36 с м мулти волан от е39
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- keseto
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 28.03.2013
- Местоположение: сопот
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact
- Детайли за колата: m50b20 vanos
Re: e36 с м мулти волан от е39
Здравейте колеги, мен ме интересува за управлението на Pioneer mvh-160ui освен това http://caraudio-bg.com/BMW-Pioneer-upravlenie-ot-volana , ме интересува и кой М волан от е39 ми трябва и какво още, за да работи всичко както трябва.
- sash_clev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 29.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
- Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D
Re: e36 с м мулти волан от е39
baitun написа:Браво, но екстрата ща излезе прекалено скъпа за да се модне. Първо, че трудно ще се намери такъв лентов кабел на нормална цена, аз не съм виждал някой да продава такъв. Второ, че и реотана няма да се намери лесно и той ще е майка си и баща си, ако въобще се намери ОЕМ. Трето, че няма къде да монтирам допълнителен бутон на волана, всичко ми е ОЕМ за темпомата и СД-то и всички функции ми работят, а и няма как да се замени бутон в този случай защото платката си е пригодена така. Аз се отказвам от побългаряване. Сега се заемам с монтаж на к-т за измиване на фаровете, но с пръскалки от е39. Вече съм набавил пръскалките с водните съединения, сега остава казанчето, помпата и лоста от е36. Ще видя какво ще излезе
Колега от каде синамери пръскалки от Е39??
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: e36 с м мулти волан от е39
От колега от форума, пусни тема в купува авточасти и ще има достатъчно предложения.
- NaCaRcOrIi
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i
Re: e36 с м мулти волан от е39
Колеги имам въпрос.Имам трилъчев мултиволан от е46 с сцепения долен лъч.Въпросът е дали ще стане да управлява плеъра.Не гоня екстрата темпомат. Или трябва да търся от е39 и аз.Жалко,че не зачетах по рано темата за да видя,че става въпрос за М-волан от е39.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
NaCaRcOrIi написа:Колеги имам въпрос.Имам трилъчев мултиволан от е46 с сцепения долен лъч.Въпросът е дали ще стане да управлява плеъра.Не гоня екстрата темпомат. Или трябва да търся от е39 и аз.Жалко,че не зачетах по рано темата за да видя,че става въпрос за М-волан от е39.
Въпросът е да успеш да монтираш лентов кабел на задната част на волана и няма да имаш проблеми.
Иначе тема не е само за М волан от Е39, а принципно за мулти волан в Е36. Просто колегата, който я пусна е имал под ръка такъв волан.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- NaCaRcOrIi
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i
Re: e36 с м мулти волан от е39
Благодаря Стони,за изчерпателния отговор.Ще падне занимавка.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e36 с м мулти волан от е39
А някой успял ли е да се пребори с фейсов лентов кабел, който стои на кормилната колона?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
Lenco написа:А някой успял ли е да се пребори с фейсов лентов кабел, който стои на кормилната колона?
Какво точно те интересува за този кабел?
Аз се преборих с волан от Х6
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e36 с м мулти волан от е39
Дъщерята си е взела М-волан от е38 с многото бутони, естествено без да пита. Волана е с лентовия кабел към колоната. Та въпроса ми е, слага ли се на колоната на е36 или трябва да се подменя с такъв на волана?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
Lenco написа:Дъщерята си е взела М-волан от е38 с многото бутони, естествено без да пита. Волана е с лентовия кабел към колоната. Та въпроса ми е, слага ли се на колоната на е36 или трябва да се подменя с такъв на волана?
Бвраво на момата.
Няма как да сложиш лентов кабел на кормиланата комзола на Е36, но може да преправиш волана и да му забодеш на задната част един лентов кабел.
Аз така направих с моя волан: viewtopic.php?f=35&t=397006&p=4312075#p4312075
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e36 с м мулти волан от е39
Имах такива подозрения....мерси за инфото, предполагам най-лесно ще стане от преди фейсово е39 или е38 с кабел към гърба на волана, че после трябва да правя и бутоните да работят.
Казах и като нормално момиче да си вземе едно Клио, ама не
Казах и като нормално момиче да си вземе едно Клио, ама не
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
Lenco написа:Имах такива подозрения....мерси за инфото, предполагам най-лесно ще стане от преди фейсово е39 или е38 с кабел към гърба на волана, че после трябва да правя и бутоните да работят.
Казах и като нормално момиче да си вземе едно Клио, ама не
Вземаш кабел от Е39 преди 99 г., защото терминът "фейслифт" се отнася само за ламарините. Електрониката и оборудването на колата са друга бира. Кабелът монтираш на задната част на волана, но ще трябва да го пообработиш малко самия волан, за да захванеш лентовия кабел. Бутоните ще работят без проблем. При тях разлика няма.
Ако си беше взела Клио положението нямаше да е по-розово
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: e36 с м мулти волан от е39
Отделяш си 3 часа за работа с кафе и вафла, бавнооборотна бормашина или мощна дрелка, комплект тънки пили и трябва да направиш такъв отвор.
Вече отзад спрямо моделът волан има допълнителни изпилявания за кабела, и налагайки го на място се вижда къде да се тръкне още.
Минимизирал съм отнемането на излишен материал. Също съм го изпилил така, че и двата вида кабел да могат да функционират без да се изпочупят. След подобна модификация на едно място ако се отнеме повече от ограничителя на 6 часа - воланът става негоден за кабел след 99та. На края при мен старият модел кабел няма нужда да се застопорява с три винта, да се лепи или прочие. Като се оформят леглата на точното място си застава отзад мирен на място и така се монтира на конзолата.
Предимството е голямо дори за сниманият от мен неатрактивен волан. Защото на диаметър е точно колкото М техник 2 и 3, и с цял см в диаметър по-малък от равностойния оригинален в Е36. И всичко що е копче работи, плюс запазване на оем визията.
Вече отзад спрямо моделът волан има допълнителни изпилявания за кабела, и налагайки го на място се вижда къде да се тръкне още.
Минимизирал съм отнемането на излишен материал. Също съм го изпилил така, че и двата вида кабел да могат да функционират без да се изпочупят. След подобна модификация на едно място ако се отнеме повече от ограничителя на 6 часа - воланът става негоден за кабел след 99та. На края при мен старият модел кабел няма нужда да се застопорява с три винта, да се лепи или прочие. Като се оформят леглата на точното място си застава отзад мирен на място и така се монтира на конзолата.
Предимството е голямо дори за сниманият от мен неатрактивен волан. Защото на диаметър е точно колкото М техник 2 и 3, и с цял см в диаметър по-малък от равностойния оригинален в Е36. И всичко що е копче работи, плюс запазване на оем визията.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e36 с м мулти волан от е39
Взех кабел, който се монтира на гърба на волана, комплект с модул и актуатор от е38.
Имам дрелка и дремел, няма да имам проблем с "дялането".
Един въпрос, ако модула е от кола с бутон "О" на волана, а новия волан е с бутон "1/О", ще работи ли системата без допълнителен бутон?
Имам дрелка и дремел, няма да имам проблем с "дялането".
Един въпрос, ако модула е от кола с бутон "О" на волана, а новия волан е с бутон "1/О", ще работи ли системата без допълнителен бутон?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: e36 с м мулти волан от е39
Lenco написа:Взех кабел, който се монтира на гърба на волана, комплект с модул и актуатор от е38.
Имам дрелка и дремел, няма да имам проблем с "дялането".
Един въпрос, ако модула е от кола с бутон "О" на волана, а новия волан е с бутон "1/О", ще работи ли системата без допълнителен бутон?
Краткият отговор е "Не". Няма как да активираш модула на темпомата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани