Въпрос за диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Въпрос за диференциал
Колеги става въпрос за следното:
Имам е36 318ис купе с отворен диф най- вероятно заводския 3.45 , няма никви табели по него гледал съм.
Един приятел има е36 115коня с барабани отзад, обче се оказа че дифа му е шпер и той до ся 5 год го кара а незнае .
Понеже искаме да заменим дифовете, тоест аз да взема шпера от неговата кола а той от моята, проблема е че и на неговия диф няма табела с предавателното число.
Как да разберем колко му е дифа?
Ако е 3,38 или някав друг а аз съм 3.45 ще трябва ли да сменяме и друго освен дифа, или 3,38 си пасва като за 3.45 със другите чаркалъци?
Имам е36 318ис купе с отворен диф най- вероятно заводския 3.45 , няма никви табели по него гледал съм.
Един приятел има е36 115коня с барабани отзад, обче се оказа че дифа му е шпер и той до ся 5 год го кара а незнае .
Понеже искаме да заменим дифовете, тоест аз да взема шпера от неговата кола а той от моята, проблема е че и на неговия диф няма табела с предавателното число.
Как да разберем колко му е дифа?
Ако е 3,38 или някав друг а аз съм 3.45 ще трябва ли да сменяме и друго освен дифа, или 3,38 си пасва като за 3.45 със другите чаркалъци?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за диференциал
Всичко е еднакво, сменявайте спокойно.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Въпрос за диференциал
На табелки не вярвам ,въртенето показва всичко
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Ако е 3.38 пак си пасва без проблем. А можеш да видиш какво е като бележиш една от чашите(полуоските) и там кадет се стяга кардана. После въртиш и гледаш колко оборота на кардана прави за да направи един пълен оборот чашата. Трябва да са 3 цели оборота и примерно 45 градуса на 4-тия оборот. Надявам се да си ме разбрал
- dangerous
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
PREDATOR_318is написа:Ако е 3.38 пак си пасва без проблем. А можеш да видиш какво е като бележиш една от чашите(полуоските) и там кадет се стяга кардана. После въртиш и гледаш колко оборота на кардана прави за да направи един пълен оборот чашата. Трябва да са 3 цели оборота и примерно 45 градуса на 4-тия оборот. Надявам се да си ме разбрал
Mммм всичко добре ама с тез 45° си се объркал малко няма лошо.
360°*0,45 = 162° от четвъртия оборот.
П.С.
360°*0,38 = 136,8° при диф.3,38 което прави разлика в дифовете от около 26°при кардана за 1 завъртане на колелото,което пък води до съвсем слаб кинематичен ефект.Но все пак го има.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Въпрос за диференциал
Вижте колко прави на 1-ва, 2-ра и 3-та и ще стане ясно какво е предавателното число.
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Vanqu1sh написа:Вижте колко прави на 1-ва, 2-ра и 3-та и ще стане ясно какво е предавателното число.
Няма как да се сравнят на 1,2,3-та защото моито е ис а неговото е 115 коня и най-вроятно има разлика в ск. кутии а дори да са еднакви той е с 15-ки аз съм с 17-ки така че ще има разлика.
За градусите разбрах перфектно как да проверя благодаря.
Важното за мен е че и да са различни двата дифа, замнята става без преправяне на др неща.
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Сега се сетих тъкмо сме отворили темата за диф.
Някой има ли идея в какъв порядък са цените на дисковете за шпер на е36 малко прасе(3.38- 3.45), че се замислям преди да го кача на колата да го ревизирам, да съм сигурен че ще си работи коректно на процентите на които трябва, а не на 10-15% и след няколко месеца пак да го свялм че се е превърнал в отворен
Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.
Някой има ли идея в какъв порядък са цените на дисковете за шпер на е36 малко прасе(3.38- 3.45), че се замислям преди да го кача на колата да го ревизирам, да съм сигурен че ще си работи коректно на процентите на които трябва, а не на 10-15% и след няколко месеца пак да го свялм че се е превърнал в отворен
Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за диференциал
Върти ми се нещо в главата за 70лв ама за диск или комплект нямам спомен. Има и оригинални, въпреки че официално БМВ не ги продава като резервна част извън касетата ама тая цена предполагам не искаш да я знаеш.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Въпрос за диференциал
zlatev2000 написа:Vanqu1sh написа:Вижте колко прави на 1-ва, 2-ра и 3-та и ще стане ясно какво е предавателното число.
Няма как да се сравнят на 1,2,3-та защото моито е ис а неговото е 115 коня и най-вроятно има разлика в ск. кутии а дори да са еднакви той е с 15-ки аз съм с 17-ки така че ще има разлика.
За градусите разбрах перфектно как да проверя благодаря.
Важното за мен е че и да са различни двата дифа, замнята става без преправяне на др неща.
Не си ме разбрал колега. Кажи примерно колко прави той на 2-ра и ще се разбере какво е предавателното число е дифа. Иначе в кутиите май няма особена разлика. А ако ще го ревизираш може да го направиш и повече % от оригиналните 25.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за диференциал
Читав такъв шпер върви 300-400лв. За ревизията трябва да питаш някой, който го е правил. Ама доколкото съм чел от такива колеги излиза горе-долу като още един шпер като цена. Става дума не само за дискове, а и лагери и всичко както си му е реда + масло. То затова и никой не ревизира Въпреки че после поне знаеш, че имаш работещ шпер. Вие щом ще бартеросвате дифовете си струва да свършиш процедурата.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Въпрос за диференциал
zlatev2000 написа:Сега се сетих тъкмо сме отворили темата за диф.
Някой има ли идея в какъв порядък са цените на дисковете за шпер на е36 малко прасе(3.38- 3.45), че се замислям преди да го кача на колата да го ревизирам, да съм сигурен че ще си работи коректно на процентите на които трябва, а не на 10-15% и след няколко месеца пак да го свялм че се е превърнал в отворен
Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.
35 лева фрикционен диск
20 лева кръстачката
От хората от Дружба/Слатина (за съжаление контакти нямам).
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Ще го отворим тоя шпер първо да видим какво е положението,най-малкото което е маслото ще е за смяна на 100% защото тоя пич до сега не го е сменял за 5 год каране. Надявам се че все още си е шпер тъй като моя приятел си пази доста колата и даже кръгчета не прави като му станат гумите за смяна,а пък и е 115 коня така че не е работил много като шпер освен зимата.
Благодаря на всички за помоща и ценната информация. Планувал съм го в близките 10 дена да си освободя малко време и да отида до сервиза да ги прехвърлим,ако ви е интересно ще пиша какъв е резултата.
Благодаря на всички за помоща и ценната информация. Планувал съм го в близките 10 дена да си освободя малко време и да отида до сервиза да ги прехвърлим,ако ви е интересно ще пиша какъв е резултата.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос за диференциал
Jim Beam написа:zlatev2000 написа:Сега се сетих тъкмо сме отворили темата за диф.
Някой има ли идея в какъв порядък са цените на дисковете за шпер на е36 малко прасе(3.38- 3.45), че се замислям преди да го кача на колата да го ревизирам, да съм сигурен че ще си работи коректно на процентите на които трябва, а не на 10-15% и след няколко месеца пак да го свялм че се е превърнал в отворен
Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.
35 лева фрикционен диск
20 лева кръстачката
От хората от Дружба/Слатина (за съжаление контакти нямам).
тел за връзка: 0885121639 или 0895640300 - Венци да взема да го сложа тоя контакт, че редовно се пита. Тия цени са за малко прасе, за голямо фрикциона е 40лв, пластините забравих колко ми каза, инфото е от днеска
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Въпрос за диференциал
maxpower написа:Jim Beam написа:zlatev2000 написа:Сега се сетих тъкмо сме отворили темата за диф.
Някой има ли идея в какъв порядък са цените на дисковете за шпер на е36 малко прасе(3.38- 3.45), че се замислям преди да го кача на колата да го ревизирам, да съм сигурен че ще си работи коректно на процентите на които трябва, а не на 10-15% и след няколко месеца пак да го свялм че се е превърнал в отворен
Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.
35 лева фрикционен диск
20 лева кръстачката
От хората от Дружба/Слатина (за съжаление контакти нямам).
тел за връзка: 0885121639 или 0895640300 - Венци да взема да го сложа тоя контакт, че редовно се пита. Тия цени са за малко прасе, за голямо фрикциона е 40лв, пластините забравих колко ми каза, инфото е от днеска
А този човек прави ли самото обслужване ? Че това работата по диф-а не е за всеки ...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани