проблем след смяна на гарнитура на глава

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: shestak
Мечтае да кара: osmak

проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от togo_de » 11 Сеп 2013, 18:18

Колата е прегряна и главата се спука изкриви и т.н. главата я направиха, сложих я,но колата работи на 3 цилиндара 4ти цилиндар не работи сменях кабел свещ но пак така, колата губи и антифриз и то доста за 200 км 200 грама, сякаш на по големите обороти леко се оправя но не работи на 100% Незнам от каде е проблема, преди да я прегрея работеше пефектно, прегрях я защото се е спукал маркуч за водното охлаждане и не обарнах внимание на уредите по таблото, като погледнах бе6е в червено и така.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от vld » 11 Сеп 2013, 21:28

колега какъв е мотора?
Как стегна гарнитурата, каква гарнитура използва?
Ако си сигурен в монтажа на главата, то може в зацепването да има проблем, да не е зацепена правилно...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: shestak
Мечтае да кара: osmak

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от togo_de » 11 Сеп 2013, 21:41

316 i M40B16 e мотора за зацепването ползвахме специални ключове а гарнитурата е Victor Reinz

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: 330д
Мечтае да кара: Е24S

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от VanDal » 11 Сеп 2013, 21:55

А има ли вариант да не е направена главата като хората или да не е стегната както трябва гарнитурата?
За други течове огледа ли? Мотора бензин или дизел, какъв обем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Сеп 2013, 21:57

Главата като е била спукана и крива колко добре са я оправили? Май е било по-добре да сложиш направо друга. Иначе щом запалването е ок, виж горивоподаването към този цилиндър. Ако от главата яко мокри точно там, това може да обясни и загубата на течност, и липсата на тоя цилиндър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от BMW_M42 » 11 Сеп 2013, 23:54

колега главата след ремонта надухте ли я
да я проверите дали е редовна
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: shestak
Мечтае да кара: osmak

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от togo_de » 12 Сеп 2013, 8:49

Мисля си че главата е добре направена, но като стягахме болтовете точно тези на 4ти цилиндар можеха о6те да се стегнат, ние затягахме на 30 нютон метра, и после 2 пъти по 90 градуса, нонякои затегнахме само тожете един пата на 90 градуса защото неможеха повече, сложихме старите болтове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Сеп 2013, 10:42

Ми то се прави с нови болтове стягането :!: Точно поради тая причина. Най-често там, където е духала главата болтовете създават ядове при развиване и повторно завиване. Може и резбите в блока да не са съвсем ок, макар че това май ставаше главно при алуминиевите блокове. Според мен сте претупали работата и сега ще трябва да я повторите както си му е реда.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от vld » 12 Сеп 2013, 13:39

Сваляне нова гарнитура и правилно завиване, за мен това не е правилния начин който си описал.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i sedan
Мечтае да кара: ...по НЕРАЗБИТИ пътища и магистрали,без значение какво BMW имам :)

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от tdavidovv » 14 Сеп 2013, 2:00

Нова глава и ще оправишвсичко,само си си дал парите за ремонт..това като се поправи не кара дълго,щом е спукана.Нова глава от некоя морга,цялостно изпилване и ако е нужно смяна на някой клапан от новата,те ще ти кажат хората :)

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.07.2009
Кара: e36

Re: проблем след смяна на гарнитура на глава

Мнение от YDu8VchU » 31 Яну 2018, 4:30

Какъв се оказа проблемът? Как го оправи, колега?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook