Съвети и въпроси относно избор на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Съвети и въпроси относно избор на е36
здравейте колеги,в тази тема ще може да задавате вашите въпроси относно избора на е36 и да питате за мнение за дадена кола...надявам се темата да бъде полезна
Последна промяна minimalcoholic на 12 Фев 2013, 23:34, променена общо 3 пъти
- 00700
- младши ентусиаст
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: покупка на е36 1.8ис
minimalcoholic написа:здравейте колеги,утре мислим да ходим да гледаме тази кола http://www.cars.bg/u912897 ...понеже в е46 раздела има тема за покупка на автомобил,но тук не можах да намеря и затова пускам нова тема.Кажете ми на кое да обърнем внимание по мотора и купето...благодаря ви предвариелно
Добре изглежда колата. Отиди с човек които разбира, диагностика и т.н. Относно какво да гледаш, доста има изписано във форума потърси. Успех с избора!
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: покупка на е36 1.8ис
какви са болежките на е36цата,че аз карам е46 и не съм много запознат...
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: покупка на е36 1.8ис
minimalcoholic написа:какви са болежките на е36цата,че аз карам е46 и не съм много запознат...
Какви то са и на Е46, само че са по-малко
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- edimen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: покупка на е36 1.8ис
Виж дръжките на вратите как се отварят/затварят, същото и за прозорците. Също по корите на вратите да се види дали има луфтове, защото може да има счупени/липсващи щипки. Може да се огледа дали смуче паразитен въздух от някъде. На там стандартните проверки за добра работа на колата.
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: покупка на е36 1.8ис
а нещо относно инжекциона :? така като гледам май е заводски
- rhase
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: покупка на е36 1.8ис
Добре са я измили. Скоро гледах тема за купуването на автомобил и какво да се гледа, потърси я имаше доста полезни неща
М44 и М42 са хубави мотори, аз карам м42 и съм си доволен. Не гори много, върви добре... 4 цилиндров все пак не прави чудеса, ако няма доработки
Огледай за течове всякакви, покарай на бензин задължително. Газта се настройва ако има нужда после, при добре работещ на бензин мотор. От снимките много не се разбира, но не виждам маркуча който излиза от капака на клапаните и отвежда към клапана за картерни газове. Проверете него (там ли е изобщо) Ако не е в ред ще мени обороти най-вероятно и може да не върви добре. ИС-а по-принцип е пъргав и в ниските скорости, трябва да се развърта сравнително добре.
Задължително диагностика направете, че не се знае италианците/джамбазите какво са правили.
Фаровете са запотени и левият (шофьорския) или е сменян или маската е сменяна - има фуга между тях и то немалка (от снимките изглежда, че единият е с лупа а другия рефлектор на късите) Лайсната на задната броня е поизбеляла - това не са кой знае какви проблеми , но са неща за които можеш да се пазариш. Странно ми е че има диги клима, есп, аларма - а е с най-обикновения часовник (а пише борд. комп. при екстрите)
Като цяло добре изглежда, вътре също изглежда запазена.
Не ми допада само че бутилката е на мястото на резервната гума (и при мен е така)... ако мислиш гумата да ти се мята в багажника. Имайки предвид пътищата ни, аз не смея да тръгна без резервна гума.
Дано поне малко съм помогнал.
М44 и М42 са хубави мотори, аз карам м42 и съм си доволен. Не гори много, върви добре... 4 цилиндров все пак не прави чудеса, ако няма доработки
Огледай за течове всякакви, покарай на бензин задължително. Газта се настройва ако има нужда после, при добре работещ на бензин мотор. От снимките много не се разбира, но не виждам маркуча който излиза от капака на клапаните и отвежда към клапана за картерни газове. Проверете него (там ли е изобщо) Ако не е в ред ще мени обороти най-вероятно и може да не върви добре. ИС-а по-принцип е пъргав и в ниските скорости, трябва да се развърта сравнително добре.
Задължително диагностика направете, че не се знае италианците/джамбазите какво са правили.
Фаровете са запотени и левият (шофьорския) или е сменян или маската е сменяна - има фуга между тях и то немалка (от снимките изглежда, че единият е с лупа а другия рефлектор на късите) Лайсната на задната броня е поизбеляла - това не са кой знае какви проблеми , но са неща за които можеш да се пазариш. Странно ми е че има диги клима, есп, аларма - а е с най-обикновения часовник (а пише борд. комп. при екстрите)
Като цяло добре изглежда, вътре също изглежда запазена.
Не ми допада само че бутилката е на мястото на резервната гума (и при мен е така)... ако мислиш гумата да ти се мята в багажника. Имайки предвид пътищата ни, аз не смея да тръгна без резервна гума.
Дано поне малко съм помогнал.
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: покупка на е36 1.8ис
Щипките на корите са последното, което трябва да гледаш. Виж предницата в какво състояние е, запали я студена да видиш дали има щтракане на повдигачи или някакви други шумове. Огледай за удари (сериозни, не някакви ужулвания и т.н.). Щом има газ виж как ще работи на бензин. И все е такива неща.... интериора е лесен.... 100лв и е като нов
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: покупка на е36 1.8ис
[quote="edimen"] Също по корите на вратите да се види дали има луфтове, защото може да има счупени/липсващи щипки.
Е това наистина е СЕРИОЗЕН проблем ако някоя щипка на кората е счупена.....
Е това наистина е СЕРИОЗЕН проблем ако някоя щипка на кората е счупена.....
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: покупка на е36 1.8ис
Това ме дразни на борсите, че колите са без номера . А без да я покараш и усетиш (спирачки,окачване,двигател) не можеш да добиеш ясна представа за състоянието. Иначе на пръв поглед изглежда добре колата ,километрите 100% не са толкова ,те европейците на бензин ги карат доста пък какво остава щом и е сложил газ
- rhase
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: покупка на е36 1.8ис
Има решение за номерата. Повечето автокъши си имат номера които слагат за пробването. Връткат ги на колите, когато трябва, за да има за пред КАТ. Аз никога не съм обръщал особено внимание на това което показва като преход. Шанса да е реален е колкото този да познаваш предния сосбтвеник
Дано парите които е спестил от бензин, ги е дал за поддръжката
Дано парите които е спестил от бензин, ги е дал за поддръжката
- edimen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: покупка на е36 1.8ис
.::Братоев::. написа:edimen написа: Също по корите на вратите да се види дали има луфтове, защото може да има счупени/липсващи щипки.
Е това наистина е СЕРИОЗЕН проблем ако някоя щипка на кората е счупена.....
Просто споменавам неща, които са често срещани и може да се използват при пазаренето. А що се отнася за луфтовете и моята имаше малко, та си мислех само щипка да няма, докато дръжката не ми остана в ръката и видях, че някой преди мен не е сложил един важен болт(горе на дръжката). Та си отворих малко работа + нова дръжка.
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: покупка на е36 1.8ис
мерси колеги...утре ще отидем да я разгледаме
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: покупка на е36 1.8ис
Колега и аз от скоро минах на е36 от е46 при мен случая беше, че е46-цата ми беше с десен волан Това на страна доста се рових и четох преди да избирам , та от това което прочетох а и вече изпитвам на свой гръб от 2-3 месеца е следното:
Ако съвсем сериозно си се спрял на тази конкретно която си показал то тя е с м44 мотор, над който нямам наблюдение , знам само че като карантия е доста по-кекав от м42-ката но пък е далеч от това да е лош мотор
За мотора задължително провери няколко работи:
1 - течове на масло, колата е на 17 години, сякви гарнитури и глупости си заминават, хубаво е ако ти разрешат да погледнеш при свещите
2 - доста проблемна е DISA клапата , по-конкретно вакумите ,който я оперират ... Има тема някъде из форума да се ориентираш по-добре за да я провериш дали е ок , трябва след като я запалите колата да видиш дали палчето се прибира напълно на клапата ,ако не то тя е неизправна и това ще ти струва или 5 лева за вакумни маркучета или доста доста повече ..
3 - температурите като при сяко БМВ трябва да си знаеш как тук няма кво да си говорим хубаво е ако не ти разрешат да я газиш нагоре надоле да я форсираш до 2-3К оборота на място за 1-2 мин да видиш дали ще тръгне да загрява ...
4 - обичайното като купуваш кола .. слушаш за шумове,гледаш за пушеци ако има някви бягай бързо , гледай да е по-топъл деня като ше я гледаш да няма замаскирвания на здухани гарнитури на глави и т.н.
За окачването:
Всичко си е с цени като за БМВ, като най-голям проблем се явява кормилната рейка , лесно ще разбереш ако е проблемна , друго на място няма как .. направи поне 1 кръгче , ако дърпа на някъде много вероятно е някой тампон да е за смяна те са си цифра , имай го в предвид.Накрайници на кормилната рейка също са консуматив, както и лагерите на макферсоните отпред и на задните амортесори също.
За интериора:
Тази конкретно няма шибидах , аз напраих голяма грешка и взех такава със ... Огледай да не е тръгнал да виси плата на тавана и виж ел. стъклата дали се дигат и затварят както трябва, другото си е козметика ...
За външния вид:
Извади задължително капачките където е за крика дупката и гледай за гнилочи там.Другото си е ясно ...
Моето мнение за тая дето конкретно си харесал е , че цената е МНОГО завишена за кола с неизвестен пробег (доста очевадно превъртян километраж) без кожа , без дори рекаро или пък една М-броня, за шпер да не говорим ... Сичко се крепи на тва , че вече иам инсталирана няква си газова ... Тва са мойте 5 стинки по въпроса избора си е твой
Ако съвсем сериозно си се спрял на тази конкретно която си показал то тя е с м44 мотор, над който нямам наблюдение , знам само че като карантия е доста по-кекав от м42-ката но пък е далеч от това да е лош мотор
За мотора задължително провери няколко работи:
1 - течове на масло, колата е на 17 години, сякви гарнитури и глупости си заминават, хубаво е ако ти разрешат да погледнеш при свещите
2 - доста проблемна е DISA клапата , по-конкретно вакумите ,който я оперират ... Има тема някъде из форума да се ориентираш по-добре за да я провериш дали е ок , трябва след като я запалите колата да видиш дали палчето се прибира напълно на клапата ,ако не то тя е неизправна и това ще ти струва или 5 лева за вакумни маркучета или доста доста повече ..
3 - температурите като при сяко БМВ трябва да си знаеш как тук няма кво да си говорим хубаво е ако не ти разрешат да я газиш нагоре надоле да я форсираш до 2-3К оборота на място за 1-2 мин да видиш дали ще тръгне да загрява ...
4 - обичайното като купуваш кола .. слушаш за шумове,гледаш за пушеци ако има някви бягай бързо , гледай да е по-топъл деня като ше я гледаш да няма замаскирвания на здухани гарнитури на глави и т.н.
За окачването:
Всичко си е с цени като за БМВ, като най-голям проблем се явява кормилната рейка , лесно ще разбереш ако е проблемна , друго на място няма как .. направи поне 1 кръгче , ако дърпа на някъде много вероятно е някой тампон да е за смяна те са си цифра , имай го в предвид.Накрайници на кормилната рейка също са консуматив, както и лагерите на макферсоните отпред и на задните амортесори също.
За интериора:
Тази конкретно няма шибидах , аз напраих голяма грешка и взех такава със ... Огледай да не е тръгнал да виси плата на тавана и виж ел. стъклата дали се дигат и затварят както трябва, другото си е козметика ...
За външния вид:
Извади задължително капачките където е за крика дупката и гледай за гнилочи там.Другото си е ясно ...
Моето мнение за тая дето конкретно си харесал е , че цената е МНОГО завишена за кола с неизвестен пробег (доста очевадно превъртян километраж) без кожа , без дори рекаро или пък една М-броня, за шпер да не говорим ... Сичко се крепи на тва , че вече иам инсталирана няква си газова ... Тва са мойте 5 стинки по въпроса избора си е твой
- svilgg
- ентусиаст
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: покупка на е36 1.8ис
на автокъщите на липник дето преди правеха търлата има една синя 36-ца седан 1,8 ис , идете я вижте няма да съжалявате
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани