Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 11235
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: S63B44O0

Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от Mollov » 19 Авг 2012, 12:14

Тази тема е с идеята за демонстриране и коментари по дребни промени и показване на нови придобивки по вашите Е36-ци. Нови джанти? Сменен мотор? Интериорно подобрение? - тази тема е именно за това...

В тази тема ще можете и да коментирате (смислено!) помежду си подобренията по автомобилите, като коментари от рода на "много гадно е станало" или "бе ти луд ли си да го направиш така" ще бъдат изтривани веднага. Идеята за коментарите е да са смислени и полезни, а не просто изразяване на моментен импулс във вижданията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от raduslaf » 19 Авг 2012, 12:55

Ок, аз откривам с молба за мнение за дребна промяна, която обмислям.В момента джантите ми изглеждат така:
Изображение
Попаднах на капачки за джанти и сега се чудя кой от трите варианта да осъществя, като фаворит са ми капачките Шницер, все пак джантите са такива.Ето възможните варианти:

Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4373
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Авг 2012, 13:28

Шницеровите според мен стоят най-добре и най на място, предвид че джантите са такива (както ти каза).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от s_kolev » 19 Авг 2012, 13:51

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от bum_bum » 19 Авг 2012, 15:56

raduslaf написа:Ок, аз откривам с молба за мнение за дребна промяна, която обмислям.В момента джантите ми изглеждат така:
Изображение
Попаднах на капачки за джанти и сега се чудя кой от трите варианта да осъществя, като фаворит са ми капачките Шницер, все пак джантите са такива.


Джантите съм ти казвам, че са грозни :mhihi: Иначе с Шницера най им мяза ама що не си се обадил за капачки.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.08.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is coupe!!!

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от D.Voynov » 26 Авг 2012, 22:33

На мен лично ми допадат повече черните капачки на BMW някак по-довършено е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 318 Yes-ka 97''

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от DarkPsy » 12 Сеп 2012, 23:03

Според мен по добре си боядисай джантите сребристи, така изглеждат по малки иначе цветът на колата е супер :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е63 650i

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от ръб » 13 Сеп 2012, 7:09

Подложки на вътрешните кормилни накрайници :yes: Струват около 2-3 лева да ти ги направи стугар, и само минаваш един стенд след това :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от raduslaf » 13 Сеп 2012, 8:59

ръб написа:Подложки на вътрешните кормилни накрайници :yes: Струват около 2-3 лева да ти ги направи стугар, и само минаваш един стенд след това :)

Колега, това по моя въпрос с капачките на джантите ли е ? :roll:

Мародератор
Аватар
Мнения: 11235
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: S63B44O0

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от Mollov » 13 Сеп 2012, 9:27

Не, по-скоро чете заглавието и пуска мнение...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от raduslaf » 13 Сеп 2012, 9:33

В такъв случай май е редно да се обясни приложимостта на този ъпгрейд и ползите от него :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е63 650i

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от ръб » 26 Сеп 2012, 7:40

Извинявам се, за непълното мнение. Подложките за рейката, както някои тук предполагам знаят, изхвърлят пръта на рейката още малко навън -> по-голям ъгъл на завиване. Прилагам една снимка (не от моята кола), която показва какво представляват. (ако намерите кой да ви "перне" още по един зъб на пръта от всяка страна, може да прибегнете и до по-дебели подложки)


Освен това, незнам колко от вас колеги с М52Б28 са се интересували, но аз бях подочул, но не се бях интересувал. А снощи се позачетох доста. Мода е доста ефективен според dyno стендовете. Смукателен колектор от М50Б25 монтиран на Б28. При някои колеги (от чужбина), тоя мод е дал до 220 bhp само след монтаж и адаптация на компютъра към новото количество въздух, постъпващо в мотора. Попринцип, в ниските се губи малко въртящ момент заради дизайна на колектора, но повечето след ремап си възстановяват загубите. Живот и здраве ако си намеря на добра цена смукател, ще го монтирам и ще пиша мнения. А като си намеря дросел и дебитомер с по-голям диаметър ще ида и на dyno за настройка и резултати :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1736
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от Nickelback » 26 Сеп 2012, 8:13

А компютъра ще сменяш ли? Че с нашия оригинален Сименс ремапа е мъка и малко хора се навиват да го правят...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от raduslaf » 26 Сеп 2012, 10:37

ръб написа:Освен това, незнам колко от вас колеги с М52Б28 са се интересували, но аз бях подочул, но не се бях интересувал. А снощи се позачетох доста. Мода е доста ефективен според dyno стендовете. Смукателен колектор от М50Б25 монтиран на Б28. При някои колеги (от чужбина), тоя мод е дал до 220 bhp само след монтаж и адаптация на компютъра към новото количество въздух, постъпващо в мотора. Попринцип, в ниските се губи малко въртящ момент заради дизайна на колектора, но повечето след ремап си възстановяват загубите. Живот и здраве ако си намеря на добра цена смукател, ще го монтирам и ще пиша мнения. А като си намеря дросел и дебитомер с по-голям диаметър ще ида и на dyno за настройка и резултати :D

Много графики съм гледал на коли само с колектор и чип и за мен този мод няма смисъл сам по себе си.Независимо от чипа, загуба на нютони ше има при всички случаи за сметка на повече кончета след 3-4к оборота.Поне на мен не ми се нрави компромисът.Има една тема в bimmerforums, в която тамошните колеги пускат графики само на м52б28 и според повечето от тях само от колектор няма смисъл, освен, ако не те кефи да караш само след 3-4к.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е63 650i

Re: Обща тема за дребни ъпгрейди и промени по Е36-ците

Мнение от ръб » 26 Сеп 2012, 10:54

Ами като цяло аз си правя колата за каране, така че ниските бих ги прежалил :) не вярвам някой тук да парзаля б28 на 2-3000 оборота :D и аз там четох снощи и повечето да не казвам всички, казват че разлика в ниските почти не се усеща, но за сметка на това много доволно дърпа нагоре до 7000

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook