325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Здрасти колеги, колата е 325тдс онзи ден изкачвах хаинбуаз и преди варха колата вдигна малко повече градуси или по точно стрелката на температурата отиде до чертичката преди червената зона,отбих от страни и поизчаках малко взе да изтива но забелязах че перката на климатика не се ватри а виското фучеше здраво.Та питането ми е кои датчик командва перката и каде се намира той.Мерси предварително.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
А като пуснеш климатика работи ли колега,данеби да е реле бушон?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Номер 6 от схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... hed_parts/ , това се намира на главата към 2-3ти цилиндър . Тоз датчик командва втората степен , но той само подава сигнал на релето за втората степен. Тъй че проверяваш предпазителя и релето ( дали включва ) за втората степен има схема за тях виж във важни и после тоз датчик , вадиш му буксата и я окъсяваш ( имитираш включил датчик ) , ако щрака релето или не и т.н. си правиш съответните изводи кое работи и кое не. Като пуснеш климата трябва да заработи на първа степен ама тя няма пряко с втората че е друга верига освен ако не е изгорял вентилатора , кйото пробваш от буксата му с директно захранване.
- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Мери колега еи сега отивам да ги проверя нещата.Ще пиша какво е станало. vladobate колега направо ти се вазхищавам на точните и изчерпателни отговори,продалйаваи все така че си адски полезен тука 

- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Колега нямам 2 датчика на главата 1 е и се намира между 5 и 6 цилиндър.Да не би да варши тои работата на тия 2 за които говориш.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
245 написа:Колега нямам 2 датчика на главата 1 е и се намира между 5 и 6 цилиндър.Да не би да варши тои работата на тия 2 за които говориш.
В такъв случаи ,мотора ти е М51 ТУ ,с пластмасовия колектор .Твоя датчик е сдвоен 4-пинов ,като едната двоика е стрелковия уред на таблото,а другата за ДДЕ.Последното командори заедно с ЕКУ-то на климатика включването на вентилатора.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Пресиян Василев написа:245 написа:Колега нямам 2 датчика на главата 1 е и се намира между 5 и 6 цилиндър.Да не би да варши тои работата на тия 2 за които говориш.
В такъв случаи ,мотора ти е М51 ТУ ,с пластмасовия колектор .Твоя датчик е сдвоен 4-пинов ,като едната двоика е стрелковия уред на таблото,а другата за ДДЕ.Последното командори заедно с ЕКУ-то на климатика включването на вентилатора.
Туй животно пък що да е . Откога разправям че тройката е сбъркана кратуна

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
vladobate написа:Пресиян Василев написа:245 написа:Колега нямам 2 датчика на главата 1 е и се намира между 5 и 6 цилиндър.Да не би да варши тои работата на тия 2 за които говориш.
В такъв случаи ,мотора ти е М51 ТУ ,с пластмасовия колектор .Твоя датчик е сдвоен 4-пинов ,като едната двоика е стрелковия уред на таблото,а другата за ДДЕ.Последното командори заедно с ЕКУ-то на климатика включването на вентилатора.
Туй животно пък що да е . Откога разправям че тройката е сбъркана кратуна.
Като в е39 Владо.Мотора с дебиломер.
Ти остаи тая работа ами виж в новия ми подпис

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
И сега не разбрах как да го оправя проблема с перката. 

Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Щом при теб инсталацията е такава ( за тоз двг ) както описа Пресиян ( а аз му вярвам ) най-логичното е да идеш на свястна диагностика и да се прочете и живи данни в движение да се види какви данни дава датчика към ДДЕ за да се направи някакъв извод . После евентуално сменяш въпросния датчик , но това ако си сигурен че не се подава сигнал на релето за втората степен на клима вентилатора , защото и там може да е причината .
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Според мен първо трябва да провериш релетата и бушона на перката, после ако там всичко е ОК трябва да провериш датчика който е на водния радятор, той мисля че трябва да пуска директно перкта на първа и на втора степен при температури от 80/88 градуса, независимо дали е пусната климата.
Това е по спомен, не съм гледал специално за 2.5тдс, на бензиновите с М43 е така.
Това е по спомен, не съм гледал специално за 2.5тдс, на бензиновите с М43 е така.

- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Нямам датчик на радиатора,утрее сам на диагностика ще пиша какво е станало.
- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
На диагностиката не показа нищо всичко било на 6,това в бош стара загора,има ли смисал да ходя другаде или.. Имам една друга идея но нека знаещите да се изкажат,ако го махна тоз датчик и на негово място си намеря някои друг които да ми показва релната температура на двигателя,дотук добре обаче не зная компа на колата дали не взима някаква информация от оригиналния датчик,ако не взима супер махкам стария и слагам нов и си гледам температурата нищо че стрелката ватре няма да показва нищо.Вие какво ще кажете дали ще стане. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Колега не се излагай, нов оригинален датчик за температурата двоен струва 29лв. оригинален.
И да компа взима инфо от него.
И да компа взима инфо от него.

- 245
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.03.2012
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325тдс автоматик комби
- Мечтае да кара: М3 е36
- Детайли за колата: http://www.vbox7.com/play:bd153a904a
Re: 325 тдс загря а не се включи перката на климатика
Датчик ще си взема то е ясно,но идеята ми харесва да гледам моментната температура на двигателя.Току що се пребирам от софия и на вращане по баира на троянови врата стрелката мрадна леко в дясно,изкачвах нагоре с 100км. 5 човека в бая багаж с комби сам,а на отиване го изкачвах сащият баир самоче4 от другата страна с 140км. 3 човека без багаж и стрелката не мрадна изобщо.Утре порачвам датчика и да видим какав ще е резултата.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани