m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от maxpower » 28 Апр 2012, 10:14

Значи щом не можеш да си го напраивш сам, не пускаш тема колко ще ми излезе, ами търсиш хора дето могат да ти го направят и те ти казват колко ще ти вземат да ти го направят. Друг е въпроса, че хора дето ще го направят като за себе си, демек ще вложат много труд, за да стане като за тях си - 1 взимат скъпо и 2 се броят на пръстите на едната ми ръка.
Та тунинга е или за хора с много излишни пари или за хора с желание да си го направят сами. Процеса е дълъг, сложен,често скъп, обвързан с грешки. Давам пример- докато си направя маховика съм похарчил пари и време като за 2-3бр 6,3кг маховика, но събрах инфомация, която е безценна и я дадох на готово и накрая пак има хора дето всичко им е написано и ги мързи да четат :banghead:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от bavar4o.70 » 28 Апр 2012, 10:15

Така е ,но повечето детайли за подмяна,са предварително известни.Вече доста мотори разпарчатосах и смело мога да твълдя,че ако няма ексцесии ,на всички болките са едни и същи.
maxpower написа:Честно казано ако бях сега пред тази дилема бих си направил и аз стоук на 20ката вместо да взимам друг мотор, но бих го направил на 2,5, не на 2,8 - лично мнение. Това е с уговорката, че аз ще си събирам мотора, като се има в предви, че имам знанията и условията да го направя. Ако ще ви го прави друг, нещата вече отиват в съвсем друга посока.
Само не знам никасиловите блокове как понасят по дългия ход.
Баварчо твоя даде фира, ама като го прави на 2,3 виждаха ли се някакви забележки по цилиндрите :roll: .

Ако покритието е здраво би трябвало да понесе по-дългия ход.При мен покритието беше паднало частично под работната повърхност на буталата и при новия по-дълъг ход буталата почнаха да слизат до падналото покритие иот там почна да гори масло.Иначе,като огледаш цилиндрите-ако някъде е паднало покритието си личи.То и затова има лек -блока отиде за алумин и взех 45 лв..Продадох си моите бутала които си бяха добри за 30 лв. и купих чугунен,с1 стотна износване ,к-т с буталата за 100 лв.Та долу -горе излязох леко вътре с 25 лв.,но не се оплаквам. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.04.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E 36
Мечтае да кара: М3
Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от CoachPanov » 25 Фев 2015, 4:42

Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от MICH__ » 07 Мар 2015, 8:41

CoachPanov написа:Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание



Най-добре е да го разтържеш на 84 с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8 смукателен колектор от 2.5 и изпускателен от 2.8 дюзи от 2.5/2.8 :D Тези части със ревизията на мотора си нагласи едни 2500лв . И това е цена без труд ;) Също може и с вал,бутала и биели от 2.8. По-евтини и по-често срещани са :yes:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от M10 » 07 Мар 2015, 17:54

MICH написа:с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8

тия бутала са с около 28мм компресионна и с техните биели и 84 вал ще стане степен като на танк от втората световна :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от MICH__ » 07 Мар 2015, 19:39

На 84mm. цилиндрите имах в предвид :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.04.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E 36
Мечтае да кара: М3
Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от CoachPanov » 24 Апр 2015, 21:46

а за електроника какъв компютър с моят или от друг двигател
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 28.07.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от sekoy » 25 Апр 2015, 18:16

CoachPanov написа:а за електроника какъв компютър с моят или от друг двигател

Най-добре с твоя ремапнат на дино :) хем виждаш колко си изкарал след ревизията, хем ще е оптимално настроен (и двете неща зависят от мапера обаче) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от Vozq_bez_pari » 03 Май 2015, 9:54

блока на 2,0 е тънкостенен не го разтъргвай ,аз бих го оставил така един мой приятел е с тоя вариант само с вал от тдс. и ще си спестиш пари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от ares2 » 02 Сеп 2017, 9:36

та последно какво е най доброто за Б20 без разтъргване?
вал - 2,8 или тдс?
биели 2.8?
и до тук с настройка на картите? или
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: Blagoevgrad
Пол: Мъж
Кара: 87 m10
Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
Детайли за колата: DSD Blagoevgrad

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?

Мнение от alpina27 » 17 Фев 2018, 19:35

M50b20 без ванус, строукната на 2511cc карах я върви наравно с 2.8 но с много по добри ниски, сменени са колянов вал и бутала но незнам какви са, блока не е стърган. Някакви идеи какво може да е?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook