m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Значи щом не можеш да си го напраивш сам, не пускаш тема колко ще ми излезе, ами търсиш хора дето могат да ти го направят и те ти казват колко ще ти вземат да ти го направят. Друг е въпроса, че хора дето ще го направят като за себе си, демек ще вложат много труд, за да стане като за тях си - 1 взимат скъпо и 2 се броят на пръстите на едната ми ръка.
Та тунинга е или за хора с много излишни пари или за хора с желание да си го направят сами. Процеса е дълъг, сложен,често скъп, обвързан с грешки. Давам пример- докато си направя маховика съм похарчил пари и време като за 2-3бр 6,3кг маховика, но събрах инфомация, която е безценна и я дадох на готово и накрая пак има хора дето всичко им е написано и ги мързи да четат
Та тунинга е или за хора с много излишни пари или за хора с желание да си го направят сами. Процеса е дълъг, сложен,често скъп, обвързан с грешки. Давам пример- докато си направя маховика съм похарчил пари и време като за 2-3бр 6,3кг маховика, но събрах инфомация, която е безценна и я дадох на готово и накрая пак има хора дето всичко им е написано и ги мързи да четат
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Така е ,но повечето детайли за подмяна,са предварително известни.Вече доста мотори разпарчатосах и смело мога да твълдя,че ако няма ексцесии ,на всички болките са едни и същи.
Ако покритието е здраво би трябвало да понесе по-дългия ход.При мен покритието беше паднало частично под работната повърхност на буталата и при новия по-дълъг ход буталата почнаха да слизат до падналото покритие иот там почна да гори масло.Иначе,като огледаш цилиндрите-ако някъде е паднало покритието си личи.То и затова има лек -блока отиде за алумин и взех 45 лв..Продадох си моите бутала които си бяха добри за 30 лв. и купих чугунен,с1 стотна износване ,к-т с буталата за 100 лв.Та долу -горе излязох леко вътре с 25 лв.,но не се оплаквам.
maxpower написа:Честно казано ако бях сега пред тази дилема бих си направил и аз стоук на 20ката вместо да взимам друг мотор, но бих го направил на 2,5, не на 2,8 - лично мнение. Това е с уговорката, че аз ще си събирам мотора, като се има в предви, че имам знанията и условията да го направя. Ако ще ви го прави друг, нещата вече отиват в съвсем друга посока.
Само не знам никасиловите блокове как понасят по дългия ход.
Баварчо твоя даде фира, ама като го прави на 2,3 виждаха ли се някакви забележки по цилиндрите .
Ако покритието е здраво би трябвало да понесе по-дългия ход.При мен покритието беше паднало частично под работната повърхност на буталата и при новия по-дълъг ход буталата почнаха да слизат до падналото покритие иот там почна да гори масло.Иначе,като огледаш цилиндрите-ако някъде е паднало покритието си личи.То и затова има лек -блока отиде за алумин и взех 45 лв..Продадох си моите бутала които си бяха добри за 30 лв. и купих чугунен,с1 стотна износване ,к-т с буталата за 100 лв.Та долу -горе излязох леко вътре с 25 лв.,но не се оплаквам.
- CoachPanov
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
- Мечтае да кара: М3
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
CoachPanov написа:Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание
Най-добре е да го разтържеш на 84 с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8 смукателен колектор от 2.5 и изпускателен от 2.8 дюзи от 2.5/2.8 Тези части със ревизията на мотора си нагласи едни 2500лв . И това е цена без труд Също може и с вал,бутала и биели от 2.8. По-евтини и по-често срещани са
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
MICH написа:с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8
тия бутала са с около 28мм компресионна и с техните биели и 84 вал ще стане степен като на танк от втората световна
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
На 84mm. цилиндрите имах в предвид
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- CoachPanov
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
- Мечтае да кара: М3
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха
- sekoy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
CoachPanov написа:а за електроника какъв компютър с моят или от друг двигател
Най-добре с твоя ремапнат на дино хем виждаш колко си изкарал след ревизията, хем ще е оптимално настроен (и двете неща зависят от мапера обаче)
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
блока на 2,0 е тънкостенен не го разтъргвай ,аз бих го оставил така един мой приятел е с тоя вариант само с вал от тдс. и ще си спестиш пари
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
та последно какво е най доброто за Б20 без разтъргване?
вал - 2,8 или тдс?
биели 2.8?
и до тук с настройка на картите? или
вал - 2,8 или тдс?
биели 2.8?
и до тук с настройка на картите? или
- alpina27
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
M50b20 без ванус, строукната на 2511cc карах я върви наравно с 2.8 но с много по добри ниски, сменени са колянов вал и бутала но незнам какви са, блока не е стърган. Някакви идеи какво може да е?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани