Спирачен ъпгрейд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Спирачен ъпгрейд
PNR написа:димитър_81 написа:Някой знае ли, ако сложа отпред дискове от Е46- 300х22мм, какво става с баланса, дали се нарушава или няма проблем, и какви дискове да сложа отзад за да спазя баланса? В момента отзад съм 276х19мм. дискове.
Искам и аз да попитам за този ъпгрейд на 318is
Мога да взема спирачни апарати от е46 328Ci
По данни в нета видях,че са 300/22 мм предни и 294/19 мм задни което изисква минимум 16ки джанти или 5цови 15ки
Също така имам въпрос има ли нужда от смяна и на помпата?
Ако да от е46 328ci - то ли или от е34 525ix (същата ползва и М3 е36) да взема ?
Въпроса ми е следния ще има ли реално разлика от този ъпгрейд ?
Благодаря предварително
Мдаа, направо търси предни от 330-ка, задните които си избрал от 28-ца са ОК. Вече доста лесно се намират. Точно такива трябва да бъдат - предни от 330-ка и задни от 328-ца Е46, за да остане баланса на спиране подобен на Е36. Мисля, че беше писано назад в темата. Но и обърни подобващо внимание на буталца, уплътнения, маркучи, спирачна течност, за да станат нещата както трябва. И както каза колегата:
SlowMotion написа:Карам вече 6 месеца така и съм безкрайно доволен какво могат спирачки сглобени за малко под 1000лв.
+1
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спирачен ъпгрейд
+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Спирачен ъпгрейд
Митко Стоянов написа:И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.Vozq_bez_pari написа:Митко Стоянов написа:И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спирачен ъпгрейд
Митко Стоянов написа:С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.Vozq_bez_pari написа:Митко Стоянов написа:И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
+1 само има една идея по-дълъг ход
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Спирачен ъпгрейд
Е не знам при вас как е ама хич не ми допадаше кво стана с оригиналната помпа, все едно има въздух в системата, половината педал ти е празен ход, няма никъв усет и т/н.С М-ковата нещата заспиват а и не е като да не се намират за по 100-тина левчета, ама това си е мое мнение.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Спирачен ъпгрейд
Чак половината не е
БМВ-тата по принцип си имат малко повече мъртъв ход сравнено с японките например, та не е болка за умиране.
БМВ-тата по принцип си имат малко повече мъртъв ход сравнено с японките например, та не е болка за умиране.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд
Карах само няколко дни със стандартните спирачки, като още първата вечер се изкривиха дисковете и изгоряха накладките и не мога да кажа 100% дали има разлика в хода на спирачния педал (преди и след). Определено инвестицията си струва, особено ако колата е за нови дискове и накладки.Boyadjiev написа:Митко Стоянов написа:С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.Vozq_bez_pari написа:Митко Стоянов написа:И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
+1 само има една идея по-дълъг ход
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спирачен ъпгрейд
Митко Стоянов написа:Карах само няколко дни със стандартните спирачки, като още първата вечер се изкривиха дисковете и изгоряха накладките и не мога да кажа 100% дали има разлика в хода на спирачния педал (преди и след). Определено инвестицията си струва, особено ако колата е за нови дискове и накладки.Boyadjiev написа:Митко Стоянов написа:С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.Vozq_bez_pari написа:Митко Стоянов написа:И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
+1 само има една идея по-дълъг ход
Аз имам и една стокова която карам и от там мога да усетя разликата... Със сигурност чувството е малко странно първите няколко натискания, след това се свиква и си имаш и чувствителност и всичко. Сигурно с Мковата помпа е по-добре щом колегата казва, но аз не изпитвам нужда за момента. Ако сдаде багажа със сигурност бих си взел по-голяма обаче
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Спирачен ъпгрейд
Да използвам темата да не отварям нова, искам да сложа М-ковата помпа, че съм с подобен сетъп (отзад Е46 328 отпред Е38 brembo) и педала горе високо не ме кефи, само помпата ли ми трябва (номер 1 от схемата ) и всичко ли е "ръгай и играй" или изпускам нещо
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Спирачен ъпгрейд
Според зависи от годината на колата и с кой АБС си и също и каква помпа си намерил от 3.0 или 3.2 .... Абе то май от доста работи зависи Но при всички положения ти трябва помпа + казанче.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Спирачен ъпгрейд
Да речем преди 95-та, нямам ASC и преполагам че мойта е 2-рата 10.6123-0239.3
Друго което сега изрових е, че на Е34 диаметъра на буталцето е същото като на йемките:
Дали може да се ползва от Е34, че не са такава рядкост като ///М-ковите
Друго което сега изрових е, че на Е34 диаметъра на буталцето е същото като на йемките:
Дали може да се ползва от Е34, че не са такава рядкост като ///М-ковите
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Спирачен ъпгрейд
Идеалния вариант за тебе "плъг&плей" е 3.0 помпа щото не иска никакво преправяне на каквото и да било, а и съм 99% сигурен че може да ползваш твоето си казанче.Иначе ако може да се има вяра на това което си постнал може да ползваш без никакви ядове и е34-кова помпа но ше тряа лек мод на казанчето а и трябва да купиш такова с помпата де, щото твоето няма да стане.Сервото си остава твоето.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Спирачен ъпгрейд
SlowMotion написа:Идеалния вариант за тебе "плъг&плей" е 3.0 помпа щото не иска никакво преправяне на каквото и да било, а и съм 99% сигурен че може да ползваш твоето си казанче.Иначе ако може да се има вяра на това което си постнал може да ползваш без никакви ядове и е34-кова помпа но ше тряа лек мод на казанчето а и трябва да купиш такова с помпата де, щото твоето няма да стане.Сервото си остава твоето.
Мерси колега Информацията е вярна защото я взех от сайта на ATE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани