Спирачен ъпгрейд

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Nickelback » 09 Фев 2014, 22:56

PNR написа:
димитър_81 написа:Някой знае ли, ако сложа отпред дискове от Е46- 300х22мм, какво става с баланса, дали се нарушава или няма проблем, и какви дискове да сложа отзад за да спазя баланса? В момента отзад съм 276х19мм. дискове.


Искам и аз да попитам за този ъпгрейд на 318is
Мога да взема спирачни апарати от е46 328Ci
По данни в нета видях,че са 300/22 мм предни и 294/19 мм задни което изисква минимум 16ки джанти или 5цови 15ки

Също така имам въпрос има ли нужда от смяна и на помпата?
Ако да от е46 328ci - то ли или от е34 525ix (същата ползва и М3 е36) да взема ?

Въпроса ми е следния ще има ли реално разлика от този ъпгрейд ?

Благодаря предварително


Мдаа, направо търси предни от 330-ка, задните които си избрал от 28-ца са ОК. Вече доста лесно се намират. Точно такива трябва да бъдат - предни от 330-ка и задни от 328-ца Е46, за да остане баланса на спиране подобен на Е36. Мисля, че беше писано назад в темата. Но и обърни подобващо внимание на буталца, уплътнения, маркучи, спирачна течност, за да станат нещата както трябва. И както каза колегата:
SlowMotion написа:Карам вече 6 месеца така и съм безкрайно доволен какво могат спирачки сглобени за малко под 1000лв.

+1 :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Boyadjiev » 10 Фев 2014, 13:49

+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 10 Фев 2014, 14:07

Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Vozq_bez_pari » 11 Фев 2014, 12:23

Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%


помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 11 Фев 2014, 12:46

Vozq_bez_pari написа:
Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%


помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Boyadjiev » 11 Фев 2014, 13:01

Митко Стоянов написа:
Vozq_bez_pari написа:
Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%


помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.

+1 само има една идея по-дълъг ход :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от SlowMotion » 11 Фев 2014, 13:24

Е не знам при вас как е ама хич не ми допадаше кво стана с оригиналната помпа, все едно има въздух в системата, половината педал ти е празен ход, няма никъв усет и т/н.С М-ковата нещата заспиват а и не е като да не се намират за по 100-тина левчета, ама това си е мое мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Nickelback » 11 Фев 2014, 14:46

Чак половината не е :)
БМВ-тата по принцип си имат малко повече мъртъв ход сравнено с японките например, та не е болка за умиране.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Митко Стоянов » 11 Фев 2014, 17:11

Boyadjiev написа:
Митко Стоянов написа:
Vozq_bez_pari написа:
Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%


помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.

+1 само има една идея по-дълъг ход :wave:
Карах само няколко дни със стандартните спирачки, като още първата вечер се изкривиха дисковете и изгоряха накладките :mhihi: и не мога да кажа 100% дали има разлика в хода на спирачния педал (преди и след). Определено инвестицията си струва, особено ако колата е за нови дискове и накладки.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от Boyadjiev » 12 Фев 2014, 0:33

Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:
Митко Стоянов написа:
Vozq_bez_pari написа:
Митко Стоянов написа:
Boyadjiev написа:+1 за спирачки от 330 - само че аз запазих задните от 328 е36 и определено по-добри спирачки не ти трябват за нормална е36тица с нормални коне... На 140 като набиеш педала в земята, тогава разбираш колко си бил далече от това със стоковите спирачки.....
И при мен това беше сетъпа, мнението ми се припокрива на 100%


помпи сменяте ли ? или с оргиналната на Е36
С оригиналната няма абсолютно никакви проблеми.

+1 само има една идея по-дълъг ход :wave:
Карах само няколко дни със стандартните спирачки, като още първата вечер се изкривиха дисковете и изгоряха накладките :mhihi: и не мога да кажа 100% дали има разлика в хода на спирачния педал (преди и след). Определено инвестицията си струва, особено ако колата е за нови дискове и накладки.

Аз имам и една стокова която карам и от там мога да усетя разликата... Със сигурност чувството е малко странно първите няколко натискания, след това се свиква и си имаш и чувствителност и всичко. Сигурно с Мковата помпа е по-добре щом колегата казва, но аз не изпитвам нужда за момента. Ако сдаде багажа със сигурност бих си взел по-голяма обаче :D
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от bmw325ci » 13 Фев 2014, 10:55

:OT: Да използвам темата да не отварям нова, искам да сложа М-ковата помпа, че съм с подобен сетъп (отзад Е46 328 отпред Е38 brembo) и педала горе високо не ме кефи, само помпата ли ми трябва (номер 1 от схемата ) и всичко ли е "ръгай и играй" :mhihi: или изпускам нещо :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от SlowMotion » 13 Фев 2014, 11:03

Според зависи от годината на колата и с кой АБС си и също и каква помпа си намерил от 3.0 или 3.2 .... Абе то май от доста работи зависи :mhihi: Но при всички положения ти трябва помпа + казанче.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от bmw325ci » 13 Фев 2014, 14:59

Да речем преди 95-та, нямам ASC и преполагам че мойта е 2-рата 10.6123-0239.3
Друго което сега изрових е, че на Е34 диаметъра на буталцето е същото като на йемките:
Изображение
Дали може да се ползва от Е34, че не са такава рядкост като ///М-ковите :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от SlowMotion » 13 Фев 2014, 20:10

Идеалния вариант за тебе "плъг&плей" е 3.0 помпа щото не иска никакво преправяне на каквото и да било, а и съм 99% сигурен че може да ползваш твоето си казанче.Иначе ако може да се има вяра на това което си постнал може да ползваш без никакви ядове и е34-кова помпа но ше тряа лек мод на казанчето а и трябва да купиш такова с помпата де, щото твоето няма да стане.Сервото си остава твоето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Спирачен ъпгрейд

Мнение от bmw325ci » 14 Фев 2014, 10:10

SlowMotion написа:Идеалния вариант за тебе "плъг&плей" е 3.0 помпа щото не иска никакво преправяне на каквото и да било, а и съм 99% сигурен че може да ползваш твоето си казанче.Иначе ако може да се има вяра на това което си постнал може да ползваш без никакви ядове и е34-кова помпа но ше тряа лек мод на казанчето а и трябва да купиш такова с помпата де, щото твоето няма да стане.Сервото си остава твоето.


Мерси колега :yes: Информацията е вярна защото я взех от сайта на ATE

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook