Светна Акумулатора. Не пали.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Светна Акумулатора. Не пали.
Днес сутринта излизам с колата, въртя стартер, пали без проблем. Ходих да върша работа, връщам се... паля и гледам светна лампичката на акумулатора на таблото. Тръгнах да се прибирам и по пътя ме остави.
Откачих клемите, постоя малко... качих се, запали. Тръгнах.
След малко в движение угасна всичко. Табло, фарове, аварийните не работеха, копчетата за стъклата също.
Звъннах на един приятел, подаде ми ток и едвам запалих. Тръгнах...
Няколко метра след тва, пак същия номер, стрелките всичките паднаха до долу, таблото изгасна, аварийните не работеха, нямах фарове. Интересното беше, че колата не угасна! Поддържах и 1000-1500 оборота, а когато я пуснех на свободна си ги държеше на 600-700.
Включвам първа, втора, трета... колата си се движи, мотора работи... но няма никакви светлинни индикации.
Едвам я докарах до гаража, след което и централното не ми работеше. Заключих с въртене на кляча вратата и багажника, щото е купе.
Разкачих + клемата на акумулатора и я оставих така в гаража.
В крайна сметка, гасне, неще да запали, ако пък запали, гасне цялото осветление и нито фарове нито аварийни, нищо по таблото не работи, но тя се движи докато не угасне пак.
Не съм сигурен дали е проблемен само акумулатора, щото не би трябвало да работи въобще. Той си е оригиналния още, на BMW.
Колата е Е36, купе, М52Б20.
Някой, предложения за проблема ...?
Откачих клемите, постоя малко... качих се, запали. Тръгнах.
След малко в движение угасна всичко. Табло, фарове, аварийните не работеха, копчетата за стъклата също.
Звъннах на един приятел, подаде ми ток и едвам запалих. Тръгнах...
Няколко метра след тва, пак същия номер, стрелките всичките паднаха до долу, таблото изгасна, аварийните не работеха, нямах фарове. Интересното беше, че колата не угасна! Поддържах и 1000-1500 оборота, а когато я пуснех на свободна си ги държеше на 600-700.
Включвам първа, втора, трета... колата си се движи, мотора работи... но няма никакви светлинни индикации.
Едвам я докарах до гаража, след което и централното не ми работеше. Заключих с въртене на кляча вратата и багажника, щото е купе.
Разкачих + клемата на акумулатора и я оставих така в гаража.
В крайна сметка, гасне, неще да запали, ако пък запали, гасне цялото осветление и нито фарове нито аварийни, нищо по таблото не работи, но тя се движи докато не угасне пак.
Не съм сигурен дали е проблемен само акумулатора, щото не би трябвало да работи въобще. Той си е оригиналния още, на BMW.
Колата е Е36, купе, М52Б20.
Някой, предложения за проблема ...?
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
Същия проблем преди 3 дена,оказа се цялото динамо заминало
релето и роторчето свършли 



Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
или релерегулатора или цялото динамо е заминало трябва да се види ко е точно
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
алтернатора не зарежда, кво да е то е ясно 

Re: Светна Акумулатора. Не пали.
То за теб е ясно, ама аз за сефте се зблъсквам с точно тоя проблем и то по пътя... добре, че е Неделя, щото като ми засвиркат на изгасналата кола, доста грубо ми идва и побеснявам. Ама май везните клонят към алтернатора, така, че ще се смени.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
Замери с мултицет напрежението на акумулатора при запален двигател и ако не е в границите 13.8-14.2 волта при включени консуматори ще трябва да ремонтираш алтернатора както са писали колегите
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
Ма виж преди всичко дали не е лабаФ ремъка.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Graphite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Compact E36 Individual
- danchoni.1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: палава 16-ка
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
krisu написа:Днес сутринта излизам с колата, въртя стартер, пали без проблем. Ходих да върша работа, връщам се... паля и гледам светна лампичката на акумулатора на таблото. Тръгнах да се прибирам и по пътя ме остави.
Откачих клемите, постоя малко... качих се, запали. Тръгнах.
След малко в движение угасна всичко. Табло, фарове, аварийните не работеха, копчетата за стъклата също.
Звъннах на един приятел, подаде ми ток и едвам запалих. Тръгнах...
Няколко метра след тва, пак същия номер, стрелките всичките паднаха до долу, таблото изгасна, аварийните не работеха, нямах фарове. Интересното беше, че колата не угасна! Поддържах и 1000-1500 оборота, а когато я пуснех на свободна си ги държеше на 600-700.
Включвам първа, втора, трета... колата си се движи, мотора работи... но няма никакви светлинни индикации.
Едвам я докарах до гаража, след което и централното не ми работеше. Заключих с въртене на кляча вратата и багажника, щото е купе.
Разкачих + клемата на акумулатора и я оставих така в гаража.
В крайна сметка, гасне, неще да запали, ако пък запали, гасне цялото осветление и нито фарове нито аварийни, нищо по таблото не работи, но тя се движи докато не угасне пак.
Не съм сигурен дали е проблемен само акумулатора, щото не би трябвало да работи въобще. Той си е оригиналния още, на BMW.
Колата е Е36, купе, М52Б20.
Някой, предложения за проблема ...?
Колега, още като ти е светнала лампата че акумулатора не се зарежда, още от там става ясно какъв е проблема.
През цялото време си карал без да зареждаш, и не ти е стигал тока, затова и ти гасне осветление и т.н.
Самата кола и бубините и трябва ток за да подава искра на свещите, като нямаш динамо, като свърши и тока в акумулатора, няма откъде да идват тия искри


Възможно е акумулатора нищо да му няма и въобще да не е проблемен, освен ако сега вече не се е прецакал заради разреждането

Според мен са четки

пс. в такива случай подаване на ток не помага много, защото и да запалиш, като нямаш ток, пак ще загаснеш, щото акумулатора ще се е възбудил малко докато няма консумация ама е въпрос на време пак да вземе да прекъсва и да изгасне

Re: Светна Акумулатора. Не пали.
Именно това се получи, но хубавото бе, че не бях на далечно разстояние от гаража и все пак трябваше малко ток за да успея да я запаля и да я прибера. После пак прекъсна и изгасна. Ще намеря един мултицет да замеря акумулатора как се държи, ама май върви към рециклиране на алтернатора или 2ра ръка, че нов хич не ми се нрави за тия пари.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- Даниел Дацов
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2010
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 e83
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
Здрасти колега!
Преди време и аз имах проблем подобен на твоя-при мен беш реле-регулатора(четките му бяха заминали)
Според мен няма как да се направи диагностика на проблема ти от тук ,но мога да ти кажа какво ТИ можеш да направиш:
-с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора -когато двигателя НЕработи без консуматори трябва да ти отчитоа около 11.8 -12+ волта-ако е така значи акомулатора е ОК.
--с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора когато двигателя работи ( трябва да е около 13.8 -14.2,3,4, V на празен ход,а също така трябва да запази и горе долу такива стойности и при включен товар -фарове например ),ако отчита тези стойности това означава ,че генератора работи както трябва.
---Ако някой от по-горе изброените симптоми не е наред то значи ,че или си за нов акомулатор или си за ремонт на генератор.Ако си за генератор то там възможностите са няколко като най леката е смяна на Реле-регулатор,а най тежката -смяна на целия генератор(реле-регупатор-16-20лв. нов,а генератор -40-60лв втора ръка от форума)
Разбира се дори и акомулатора да ти е паднал (да няма ток) трябва да провериш дали генератора зарежда .............с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора когато двигателя работи ( трябва да е около 13.8 -14.2,3,4, V на празен ход,а също така трябва да ...................................................
----Ако се окаже акомулатора ----ще трябва нов !
-----Ако не е нито един от изброените проблеми -ще се наложи да търсиш сериозен майстор.
Надявам се да съм бил полезен!
Поздрави Дидо
Преди време и аз имах проблем подобен на твоя-при мен беш реле-регулатора(четките му бяха заминали)
Според мен няма как да се направи диагностика на проблема ти от тук ,но мога да ти кажа какво ТИ можеш да направиш:
-с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора -когато двигателя НЕработи без консуматори трябва да ти отчитоа около 11.8 -12+ волта-ако е така значи акомулатора е ОК.
--с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора когато двигателя работи ( трябва да е около 13.8 -14.2,3,4, V на празен ход,а също така трябва да запази и горе долу такива стойности и при включен товар -фарове например ),ако отчита тези стойности това означава ,че генератора работи както трябва.
---Ако някой от по-горе изброените симптоми не е наред то значи ,че или си за нов акомулатор или си за ремонт на генератор.Ако си за генератор то там възможностите са няколко като най леката е смяна на Реле-регулатор,а най тежката -смяна на целия генератор(реле-регупатор-16-20лв. нов,а генератор -40-60лв втора ръка от форума)
Разбира се дори и акомулатора да ти е паднал (да няма ток) трябва да провериш дали генератора зарежда .............с мултицет да си провериш волтажа на акомулатора когато двигателя работи ( трябва да е около 13.8 -14.2,3,4, V на празен ход,а също така трябва да ...................................................
----Ако се окаже акомулатора ----ще трябва нов !
-----Ако не е нито един от изброените проблеми -ще се наложи да търсиш сериозен майстор.
Надявам се да съм бил полезен!
Поздрави Дидо

- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
danchoni.1 написа:сменяш четките на алтернатора и си готов.
Колегата ти даде отговора.Имах го и аз този проблем.
ПС: Имайте предвид,че и все пак е зима.Смисъл ето такива дребни неща могат да бъдат голям проблем ако си на път или нещо друго.


- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
И според мен е алтернатора,сега ти остава да се молиш да не си прецакал и акумулатора от прекалено много разряд!
Re: Светна Акумулатора. Не пали.
А ще се моля аз... свещичка освен да му запаля а? Хаха... ако се е раздробил, ще го сменям и него, но преди т'ва ще замеря стойностите с мултицет да видим кво ще покаже, както спомена Дидо по-нагоре. Не ми се ще и за него да мисля ама ако такъв ми бил късмета... ще се мисли. Между другото мултицета има ли значение, дали се закача на акумулатора като мотора е загрял или може и веднага като се запали? Тия от 15-20 лв, мерят ли що годе добре, щото вкъщи нямам мулти и май ще го взимам за едното мерене...
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани