Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колеги преди месец сложих газов инжекцион.От тогава се боря с проблема-бавно загряване на колата.Направил съм всичко възможно по отношение на обезвъздушаване,но няма оправия.Парното идва чак,когато отвори термостата.Преди да е загряла колата до термостат,ако усиля вентилатора,колата почва да изстива.Изпарителя е монтиран на мястото на акумулатора,тъй като той е в багажника.В този случай изпарителя е видимо на по-високо от цялата охладителна уредба,включително и от пробката за обезвъздушаване.Въпроса е следния:Възможно ли е това да е проблема и колата да неможе да се обезвъздуши квалитетно или може би има грешка с хващането на подгрева за изпарителя?Ако проблема е във високия изпарител,дори и да вдигна предницата под 45 градуса и пробката да стане пак най-високата точка,дали след изстиването на колата пак няма да стане същия проблем?Обърнах се към дърводелните от Фобос и отговора беше-"Тия БМВ-та са си така"!Колата е Е36 1997 М43.Моля помагайте,колеги! 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Изпарителя със сигурност не е на правилното място,трябва да е "потопен" в охладителната система - което ще рече да се намира м/у най-ниската и най-високата точка от системата. Подгрева му при М43 се хваща на мястото на подгрева на колектора,като последният се елиминира. Ето как е при мен



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
milkov_jv написа:"Тия БМВ-та са си така"!Колата е Е36 1997 М43.Моля помагайте,колеги!
Тия БМВ-та при правилен монтаж загряват за 5 мин и вътре не се диша.Сега на дизела само мога да си мечтая за такова парно.много са ти объркали колата тия газаджии.подгрева за изпаритела е един и той е както е казал колегата

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
И аз съм направил ИС а така като Мишо но не съм елиминирал плочката на дросела..
и сега започна да загрява бавно..
аз си мислех че е термостата.. но можели наистина изпарителя да прави проблеми там?
и сега започна да загрява бавно..
аз си мислех че е термостата.. но можели наистина изпарителя да прави проблеми там?
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колеги изпарителя може да се хване и преди разширителния съд,дори е по-удачно,защото е голям маркуч и има дебит.Има логика на газ да загрява по-бавно защото изпарителя е голям консуматор на топлина,но веднъж стигне ли до 12ч не би трябвало после да има проблем 

- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Проблема е със стигането до 12ч.Дадоха ми час за петък и отивам със снимката на колегата да им я ударя от тъпите тикви и ще искам точно така да стане.Днес загледах и те са взели от подгрева на колектора,но изпарителя не е на правилното място.Течащите снадки не ги коментирам.Е36-цата я набарах много гледана-като от магазина и тия нещстници се изсраха в нея.Грехота е!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Имай предвид че колата наистина загрява с една идея по-бавно (както обясни колегата),но да студуваш както казваш е изключено,дори само да мръдне в синьото и се усеща на духалките... Друго което е че топлия антифриз трябва да влиза от долната страна на изпарителя. Ето ти още няколко по-нови снимки,тук съм прибрал маркуча от главата и съм сложил топлоизолация
.

п.с. Искай да ти сложат месингови надки на маркучите.





п.с. Искай да ти сложат месингови надки на маркучите.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колега,както казваш парното трябва да се усеща още след като стрелката излезе от синята зона.Моето може и да се усети,ако го наглася на 32 градуса,но стрелката почва да се връща.Иначе като загрее все някога,ако е под нулата навън-също не е задоволително.Ако е над нулата става баня,макар и късно.Благодаря ти за снимките!Поне придобих представа как трябва да се направи като хората.Наистина все още е мистерия дали всияко идва от разположението на изпарителя или нещо друго са объркали.
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
При мен е абсолютно същото. Пусна ли парното преди да е загряла на 12 часа почва да изстива и бавно загрява. Знам, че трябва да е с една идея по бавно ама това е прекалено.
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колеги и аз имам подобен проблем. Много трудно загрява. Има парно но е по слабо от преди. Изпарителя са го захранили преди парното и твърдо съм решил да го местя някъде другаде. Ако може някои колега да удари рамо и да сподели къде е наи удачно да се върже тоя пуст изпарител при тия Бумери. Защото и при мен всички ми казват че " Тия бмв-та са така." Ето схемата на охлаждането на мотора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 . Аз имам идеята да се върже последователно между 4-та тръба и фланеца, или между 13-та тръба и фланеца. Ако някои има други идеи нека ги сподели. 


- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колега моят изпарител е вързан последователно точно където е номер 4 от схемата 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
gabol написа:Колеги и аз имам подобен проблем. Много трудно загрява. Има парно но е по слабо от преди. Изпарителя са го захранили преди парното и твърдо съм решил да го местя някъде другаде. Ако може някои колега да удари рамо и да сподели къде е наи удачно да се върже тоя пуст изпарител при тия Бумери. Защото и при мен всички ми казват че " Тия бмв-та са така." Ето схемата на охлаждането на мотора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 . Аз имам идеята да се върже последователно между 4-та тръба и фланеца, или между 13-та тръба и фланеца. Ако някои има други идеи нека ги сподели.
Ако си направиш труда да погледнеш няколко мнения по-горе ще видиш как трябва да е,иначе твоите предложения няма смисъл да ги коментирам...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
~Мишо~ написа:gabol написа:Колеги и аз имам подобен проблем. Много трудно загрява. Има парно но е по слабо от преди. Изпарителя са го захранили преди парното и твърдо съм решил да го местя някъде другаде. Ако може някои колега да удари рамо и да сподели къде е наи удачно да се върже тоя пуст изпарител при тия Бумери. Защото и при мен всички ми казват че " Тия бмв-та са така." Ето схемата на охлаждането на мотора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 . Аз имам идеята да се върже последователно между 4-та тръба и фланеца, или между 13-та тръба и фланеца. Ако някои има други идеи нека ги сподели.
Ако си направиш труда да погледнеш няколко мнения по-горе ще видиш как трябва да е,иначе твоите предложения няма смисъл да ги коментирам...
Мишо.
Първо прочел съм мненията по нагоре. И не съм съгласен с този начин, но не натяквам това и търся друго мнение/решение. Дори разсъждавам къде ще е по удачно, а не търся начин да се заяда с някои.
Второ не те карам да го коментираш. Ако искаш коментираш, споделяш мнение и хората научават нещо полезно, ако ли не по добре не се обаждай. Нищо лично. Виждал съм твои теми и смятам че си компетентен и знаеш какво говориш. Но такива включвания са по скоро обидни отколкото полезни. Все пак това е форум в които да си помагаме не да се заяждаме. Никои не е роден научен.
Ако пък прочетеш едно мнение преди твоето ще видиш, че на колегата му свързано подгряването на изпарителя по друг начин, различен от този споделен по горе.


- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
И какъв е извода? Как е най-подходящо да се върже изпарителя за Бимата? Ще се радвам ако го обясните малко по-подробно 

- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колеги,истината е,че при всяка кола изпарителя трябва да е свързан там където идва най-бързо топлата вода.При мен явно проблема не е толкова от мястото,от където е хвант подгрева за изпарителя,а може би височината на която е монтиран спрямо охладителната система. 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани