Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- fenixsz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Какво бихте препоръчали за окачване за ежедневка?
Вчера ми изпусна единия амортисьор и както бях планувал в даден момент да го сменям с нещо по-добро, изведнъж излезе на дневен ред за сега.
Разглеждам различни варианти:
Bilstein B10 i B12 (ако се намери оферта може и B14) - незнам доколко са подходящи за софийската действителност. Намирането на читави такива от бг също ганичи с голям късмет.
Weitec, FK, Apex и други също са алтернатива.
Има и разни койли около и до 1500 - d2, XYZ и разни други, които имат степени на твърдост на амортисьорите, но те едва ли стават за ежедневно каране.
Предстои ми ползване на подземен гараж с остро "скосяване" на входа, което вероятно няма да е много подходящо за много нисък автомобил. Все още не съм го пробвал, но другата седмица предстои...
Вчера ми изпусна единия амортисьор и както бях планувал в даден момент да го сменям с нещо по-добро, изведнъж излезе на дневен ред за сега.
Разглеждам различни варианти:
Bilstein B10 i B12 (ако се намери оферта може и B14) - незнам доколко са подходящи за софийската действителност. Намирането на читави такива от бг също ганичи с голям късмет.
Weitec, FK, Apex и други също са алтернатива.
Има и разни койли около и до 1500 - d2, XYZ и разни други, които имат степени на твърдост на амортисьорите, но те едва ли стават за ежедневно каране.
Предстои ми ползване на подземен гараж с остро "скосяване" на входа, което вероятно няма да е много подходящо за много нисък автомобил. Все още не съм го пробвал, но другата седмица предстои...
DriveCalc.com/bg
- Coulthard
- младши ентусиаст
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Билщайна го забравяш особено 10 и нагоре, амортисьора не ти сваля колата така че квото и да сложиш пружината му е мамата. Ако няма да сменяш с по-твърди и ниски пружини не си купувай скъпи амортисьори безсмислено е, едно В4 газово ще ти дойде добре. При мен с пружини които не свалят много си е чист късмет ако не я устържа някаде като излизам/влизам в точно такива коси гаражи. Иначе В6 на градско във Варна
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Б4 за ежедневна кола верно е супер, едно приятелче наскоро си взе. Другите, които си изброил - д2, хyz,b10 са готини, но за кола за почивните дни за удоволствие и простотии или за писта.
- coupe112
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
жълто кони регулируемо,имах точно такава кола с точно такова окачване беше перфектната комбинация
THE WORLD IS YOURS
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Аз казвам червено/жълто реглажно Koni + 40/40 пружини Weitec, Apex, H&R...
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Coulthard написа:Билщайна го забравяш особено 10 и нагоре, амортисьора не ти сваля колата така че квото и да сложиш пружината му е мамата.
Б10 е кит и си идва с пружините, които са 60/40. На купето съм с такива и е доста прилично окачване за ежедневна кола. С едни дебели щанги както съм аз и целия Powerflex колата става по-твърда, отколкото е удобно за ежедневка, но и много стабилна.
Има един пич с 20-ка купе, който е с жълто Кони и аз наскоро му поръчвах пружини H&R 60/40. По принцип той искаше 50/30 или нещо по-малко и аз такива поръчах ама пристигнаха 60/40, сложи ги на колата и просто заспа. Явно Конитата са бая корави и свали по-малко. 50/30 щеше да стане висока май. (височината на пружините много зависи от твърдостта на амортисьорите също, който не вярва да провери в сайтовете на производителите- и те го пишат).
Аз на компакта съм с жълто Кони отпред и си го карам на най-мекото. От доста време дебна да набарам и задно на добри пари за да си направя комплект и да сложа също H&R 60/40, които вече ги имам ама ги бавя заради задните.
Има и разни койли около и до 1500 - d2, XYZ и разни други, които имат степени на твърдост на амортисьорите, но те едва ли стават за ежедневно каране.
Тук пак ще ме запсуват много хора, но такива НЕ слагай.
- Coulthard
- младши ентусиаст
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
за Б10 знам че е кит но от писаното на колегата разбирам че би си търсил и нещо втора ръка но качествено а там вече какво от кита ще вземеш
хубо де бум и кво правим на неравности, за дупки не питам там си псувам ако оцеля с моето, ма неравности/кръпки градско си е жива мъка. Поне във варна (нарочно с малка буква) си имаме много, иначе извънградско 6точки сетъпа е
29824-1 H&R и В6
хубо де бум и кво правим на неравности, за дупки не питам там си псувам ако оцеля с моето, ма неравности/кръпки градско си е жива мъка. Поне във варна (нарочно с малка буква) си имаме много, иначе извънградско 6точки сетъпа е
29824-1 H&R и В6
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Караш внимателно и това е.
Купето през цялото време почти съм го карал с 60/40 и по пода нямам никакви драскотини.
Из града така или иначе по нормални улици не карам с повече от 60, щото отвсякъде може да излезе дете, куче или олигофрен
Легналите полицаи и дупки се минават с малко повече пиниз настрани. По бордюри се катеря независимо с каква височина са пак по тоя начин. (това ако няма съвсем накъде, иначе избягвам за да не деформирам гумите).
Купето през цялото време почти съм го карал с 60/40 и по пода нямам никакви драскотини.
Из града така или иначе по нормални улици не карам с повече от 60, щото отвсякъде може да излезе дете, куче или олигофрен
Легналите полицаи и дупки се минават с малко повече пиниз настрани. По бордюри се катеря независимо с каква височина са пак по тоя начин. (това ако няма съвсем накъде, иначе избягвам за да не деформирам гумите).
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Аз така както хубаво сте го почнали разговора да питам - има ли начин хем да е ниска, хем да е мека возията, без да съм с рязани стокови пружини?
п.п. Бум, качването на бордюрите хубу, ама слизането напред си е еб@ло фара...
И много ми е интересно и гърбиците ли ги минавате като качване на бордюр за да не стърже - на вереф?
Щото повечето не ме дерат, ама има едни ПЛАНИНИ, дето като мина с предните гуми и се почва едно лазене по корем... направо ми се къса сърцето.
п.п. Бум, качването на бордюрите хубу, ама слизането напред си е еб@ло фара...
И много ми е интересно и гърбиците ли ги минавате като качване на бордюр за да не стърже - на вереф?
Щото повечето не ме дерат, ама има едни ПЛАНИНИ, дето като мина с предните гуми и се почва едно лазене по корем... направо ми се къса сърцето.
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
С рязани пружини пак ще е твърда возията.
Аз имам една от ниските коли във форума и проблем нямам с бордюри и легнали полицаи, но и имам книжка малко по-отдавна откогато са се родили някои колеги
Аз имам една от ниските коли във форума и проблем нямам с бордюри и легнали полицаи, но и имам книжка малко по-отдавна откогато са се родили някои колеги
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Да, знаем, че си на 35...
Добре де, няма ли начин да е по-мека?
Сложих зимните 15-ки и пак е баси лагерната количка, не ми се сменя към стоковите пружини.
Ако се мине на регулируемо има ли разлика в твърдостта при висока и ниска кола?
Добре де, няма ли начин да е по-мека?
Сложих зимните 15-ки и пак е баси лагерната количка, не ми се сменя към стоковите пружини.
Ако се мине на регулируемо има ли разлика в твърдостта при висока и ниска кола?
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
bum bum не е баш така, нещата не опират само до пинизи или книжки. мойта е смъкната с 40/30 и принципно не опира като съм сам ама като седне баща ми (100кг) до мене примерно и тръгнем некъде да патуваме с багаж и на по-острите гърбици настрани от тях слизам с 0,1км на спирачка и пак се чува ДУМ като минат предните гуми
п.с. колкото до окачването аз съм със стоковото на ис-ката и пружини 40/30 незнам отпред какви са амортисьорите ама като цяло вози твърдо. тия b4 предполагам най-добре с тях за градско.
п.с. колкото до окачването аз съм със стоковото на ис-ката и пружини 40/30 незнам отпред какви са амортисьорите ама като цяло вози твърдо. тия b4 предполагам най-добре с тях за градско.
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
Е да ама, когато си с твърди амортисьори, шанса да опреш по неравности е супер малък, понеже не се клатушка и навежда толкоз. Скоро мисля да разкарам стоковите амортисьори, че доста ме дразнят, в половината молове, вече не мога да влизам в подземните гаражи Хем не е кой знае колко ниска.
- Coulthard
- младши ентусиаст
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
ми то и аз така 110кг и като кача някой от мойте приятели тюлени и гърбиците ги гледам наравно с предния капак, абе минават се няма проблеми досега не съм опирал на легнал полицай. Мен ме дразнят разните деформации по асфалта кръпки и тнт дори и с 40
ми е гадно как се лашка и клати, ма то пълен кеф няма така че...
П.П Варна мол изхода от -3 към владислав и със стоково и със сегашното винаги опирам
ми е гадно как се лашка и клати, ма то пълен кеф няма така че...
П.П Варна мол изхода от -3 към владислав и със стоково и със сегашното винаги опирам
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Окачване на 323ti за ежеднавна кола?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани