Болтче във втори цилиндър. А сега?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Болтче във втори цилиндър. А сега?
Колеги, счупих диса клапата, едното болтче го няма. Компресията във втори цилиндър е 6, в другите е 11. Колата не работи равномерно и двигателя дрънчи здраво- най вероятно от болтчето.
То е ясно че ще свалям главата, но какво ме очаква? Хвърли ено око един майстор, мой приятел- е едва ли не ми каза да сменям двигател!!
Питането ми е колко фатално може да бъде това?
То е ясно че ще свалям главата, но какво ме очаква? Хвърли ено око един майстор, мой приятел- е едва ли не ми каза да сменям двигател!!
Питането ми е колко фатално може да бъде това?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Я пусни едно филмче да чуя за какво става въпрос, че един приятел е във същия филм!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Ми ОК утре ще гледам да пусна
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
колко е голям този болт?
буталата се доближават много до клапаните.. и ти е изкривило някои.. не мисля че може да стане друго..
освен разправията с главата и смяната с напасване на новите клапани ..
буталата се доближават много до клапаните.. и ти е изкривило някои.. не мисля че може да стане друго..
освен разправията с главата и смяната с напасване на новите клапани ..
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Сега... Сега мирише на среден уличен ремонт 

- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Главата на болта е около 3мм и още толкова дълъг
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
По-добре не я пали повече, за да ни показваш как звучи, че може и по-големи поразии да направиш 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Достатъчно голям е да направи поразии, както вече е станало. Не се стряскай толкова. Както каза ares2 някой клапан се е окривил, оттам губи компресия. Сваляш главата, правиш каквото е нужно по нея, гледаш буталото как е, също и стените на цилиндъра. Филма идва ако буталото е за смяна или цилиндъра е надран, щото трябва да се отваря мотора още повече. Напасване на клапани май не е нужно, нали са с хидравлични повдигачи. И наистина по-добре не я пали повече, да не стане мазалото по-голямо.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
да надере цилиндъра е почти невъзможно..
стените са много галдки и все пак са вертикални и няма как да се заклещи между буталото и първия сегмент..
по скоро самото бутало е по крехко..
имах един мотор н акоито се беше счупил клапан вътре.. М42 ..
и стеблото на клапана беше пробило буталото ...
то в средата е доста тънко на две места..
но с това малко болче само си изкривил клапани..
а я кажи кои мотор е това ???????
стените са много галдки и все пак са вертикални и няма как да се заклещи между буталото и първия сегмент..
по скоро самото бутало е по крехко..
имах един мотор н акоито се беше счупил клапан вътре.. М42 ..
и стеблото на клапана беше пробило буталото ...
то в средата е доста тънко на две места..
но с това малко болче само си изкривил клапани..
а я кажи кои мотор е това ???????
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
карай с болтаааааа клапъпъ дъ му мислии
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Това твоето е развитие по един проблем,пиши си в една тема,не го разхвърляй из форума 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Dirty M5 driveR написа:Достатъчно голям е да направи поразии, както вече е станало. Не се стряскай толкова. Както каза ares2 някой клапан се е окривил, оттам губи компресия. Сваляш главата, правиш каквото е нужно по нея, гледаш буталото как е, също и стените на цилиндъра. Филма идва ако буталото е за смяна или цилиндъра е надран, щото трябва да се отваря мотора още повече. Напасване на клапани май не е нужно, нали са с хидравлични повдигачи. И наистина по-добре не я пали повече, да не стане мазалото по-голямо.
За леглата става дума.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
ares2 написа:да надере цилиндъра е почти невъзможно..
стените са много галдки и все пак са вертикални и няма как да се заклещи между буталото и първия сегмент..
по скоро самото бутало е по крехко..
имах един мотор н акоито се беше счупил клапан вътре.. М42 ..
и стеблото на клапана беше пробило буталото ...
то в средата е доста тънко на две места..
но с това малко болче само си изкривил клапани..
а я кажи кои мотор е това ???????
М43 е двигателя.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
аз се досетих ама късно.. като прочетох диса клапа.. нямаше много варианти..
дано да е само клапан.. поне са само два
дано да е само клапан.. поне са само два
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Дано че в последно време много започнахме да се чупим.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани